Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
2 (40%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Anoek Donkers

Google review · 2 maanden geleden

Over het algemeen ben ik echt wel tevreden over de sushi bij Rakki, maar de Pokébowl laat ik de volgende keer aan me voorbij gaan. Geen lekkere rijst, te groot gesneden vis (wel lekkere vis), wat soja boontjes en waar stukjes avocado... en dat dan voor 11 euro. Jammer.

Nils Vonder

Google review · 3 maanden geleden

Eten werd een uur (!) te laat bezorgd. Koude edamame en koude ebi-fry. We bestellen hier al wat jaren, eten komt wel vaker iets te laat, maar dit gaat echt te ver. Bij navraag waar de bestelling bleef kreeg ik al een vaag antwoord. Toen we ontdekten dat de warme gerechten koud waren meteen gebeld, maar er werd niet meer opgenomen. Heel jammer. Eerlijke communicatie was beter geweest. Tip: informeer je klanten als je weet dat je de afgesproken tijd ruim gaat overschrijden en zorg dat het eten vers/warm weggaat. Dit was echt niet lekker.

Cathy

Google review · 3 maanden geleden

Altijd vers, altijd op tijd – een echte aanrader! Ik bestel hier inmiddels met regelmaat en het is elke keer weer erg goed. De sushi is vers, mooi opgemaakt en smaakt zoals het hoort – puur, met oog voor kwaliteit. Of het nu gaat om de klassiekers zoals zalm nigiri en maki of de meer creatieve rolls, alles is met zorg bereid. Wat ook opvalt: de bestellingen zijn altijd netjes op tijd klaar. Geen lange wachttijden, geen gedoe – gewoon goede service. Je merkt dat ze hier liefde hebben voor wat ze doen. Een echte aanrader voor iedereen die houdt van eerlijke, verse sushi. Wat mij betreft het beste sushi afhaaladres in de buurt! Cathy van de Garde Huizen

Rens Gr

Google review · 4 maanden geleden

Graag wil ik een reactie geven op een bestelling die ik heb gedaan vanavond. (had gebeld omdat de bestelling 35 min langer duurde dan ze hadden aangegeven. ik heb kinderen en me vrouw is zwanger. Dus gevraagd of we de bestelling graag op de aangegeven tijd konden hebben) Ik snap dat het druk kan zijn, je in paniek kan raken en onder bemand kan zijn. Maar zo respectloos met je klanten omgaan zoals ik vanavond heb mee gemaakt heb ik niet eerder mee gemaakt in me leven. Sushi was top maar ik reken de service toch een stuk hoger. We bestellen hier al 5 jaar*, we zijn vaste klanten maar blijkbaar doen ze er weinig aan om die mensen te houden. Als het druk is en je red het niet zorg dan dat je klantvriendelijkheid altijd op 1 staat. Hier kunnen ze binnen dit bedrijf veel van leren. (*2 verschillende adressen). Daarnaast als we een familie weekend hebben doen we vaak ook een bestelling hier en dan is er opeens wel toewijding om iets van het huis te geven als er iets fout gaat. Erg jammer dat dit niet gebeurd als je een kleine bestelling doet. Zelf nu 15 jaar werkzaam in de horeca maar zoals ik al zei. Nog nooit zoon onprofessionele reactie gehad als vandaag.

SD

Google review · 4 maanden geleden

Laatste 2 keer dat ik heb besteld ruim 2 uur moeten wachten op mijn bestelling, het eten is verder prima

RAKKI Sushi Bar & Catering - Huizen

81 reviews