Reviews bij Sjoerd van Willes

1.4 · 92 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
4 (80%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

U-777 zevennaam

Google review · 1 maand geleden

Wat een eigenaardige bakker. Eigenaresse bekritiseerd medewerkers op onhoffelijke toon. Ik sla deze bakker over.

Camiel Oppenhuis

Google review · 1 maand geleden

Werkelijk geweldig eten maar wát een vreselijke service… bestel je 1 croissant is het antwoord: “ze zijn per 4 in de aanbieding, wilt u dat? “ En dit keer op keer… vreselijke manier van zaken doen. Vraag je om een ham/kaas croissant, wordt er gevraagd of je ook een Vaderdagtaartje wilt hebben?? Als ik dat zou willen dan vraag ik daar wel om… Jammer dat zo’n mooie bakkerij het verpest met z’n service…

Susan de Graaf

Google review · 3 maanden geleden

Ik word gillend gek van de standaard quote “ze zijn in de aanbieding”. Wordt bij werkelijk waar álles, en altijd, toegevoegd en komt heel pusherig over. Ook was een oudere medewerkster en publique heel onaardig tegen een jonge medewerkster. Niet oké..

Patricia Fonseca

Google review · 3 maanden geleden

Onvoorstelbaar onvriendelijke mensen. Ik weiger nog langer van hun eten te genieten, want elke hap herinnert me aan de kille en respectloze manier waarop ze klanten behandelen. Eten en service horen uit passie en respect te komen – niet van mensen die zo’n houding uitstralen.

Nancy Berendsen

Google review · 5 maanden geleden

Helaas jaren fan maar na een uiterst onbeschofte behandeling kom ik hier NOOIT meer terug. Met de feestdagen heb ik hier een groot kerstbrood gekocht en die stelde helaas teleur. Kan gebeuren, ik ben op de eerste werkdag na Kerst teruggegaan met het brood en had vriendelijk een personeelslid apart genomen om te vertellen dat het kerstbrood dit jaar tegenviel, het was gortdroog (dat wilde ik uit fatsoen niet in een volle winkel vertellen). De eigenaresse accepteerde mijn goedbedoelde feedback helaas niet. Ze nam me mee de winkel in en in een volle zaak heeft ze me vervolgens publiekelijk geschoffeerd en zelfs beschuldigd dat ik het kerstbrood zou hebben ingevroren… En dat daarom het brood droog zou zijn geworden. Ongelooflijk. Ik stond te klapperen met mijn oren. Het overige personeel overigens ook en die verontschuldigden zich bij mij voor het gedrag van de eigenaresse… Onbegrijpelijk dat anno 2025 iemand op deze manier met klanten wil omgaan. Ik heb een paar weken gewacht met mijn review om hem goed te kunnen formuleren, zo onfatsoenlijk ben ik namelijk nog nooit behandeld.

Sjoerd van Willes

92 reviews