Reviews bij Naz Restaurant & Takeaway

4.4 · 226 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
4 (80%)
Filter:

Pratheesh

Google review · 9 maanden geleden

Naz bezocht op 26/10/2024, en hoewel het eten goed was, werd de ervaring volledig verpest door de man aan de kassa. Vanaf het moment dat we binnenkwamen, begroette hij ons onbeschoft en vroeg hij zich af waarom we waren gekomen en waar we heen gingen. Dit hoort een restaurant te zijn, geen autodealer! Komen klanten naar Naz om auto's te kopen of leningen af ​​te sluiten? Het was vanaf het begin werkelijk verbijsterend en beledigend. De ober die onze tafel bediende was uitstekend: attent, beleefd en leverde geweldige klantenservice. De man aan de balie was echter het tegenovergestelde en behandelde ons met minachting en gebrek aan respect. Nadat we klaar waren met eten, ging ik met de kaart betalen, maar kreeg de vraag: "Je werkt toch in een verzorgingshuis?" ' zei hij op een beledigende toon en een vernederende blik. Toen ik duidelijk maakte dat ik niet in een verzorgingshuis werk en hem mijn eigenlijke beroep vertelde, ging hij verder met diezelfde spottende blik en grijns. Als ik in de zorg werk, is dat dan iets om te beledigen? Zorgassistenten en hulpverleners doen eervol werk en iedere baan heeft zijn eigen waardigheid. Dit soort gedrag is onaanvaardbaar in elk etablissement, laat staan ​​in een Indiaas restaurant waar klanten een gastvrije omgeving verwachten. Het management van Naz moet serieus investeren in een goede opleiding voor hun personeel. Grofheid en beledigingen mogen niet het gezicht van welk restaurant dan ook zijn, maar dat is precies wat deze medewerker van de facturatiebalie vertegenwoordigde. Ondanks dat het eten lekker was, voelde ik me door de ervaring diep respectloos en beledigd. Ik zal nooit meer terugkeren naar Naz, en ik raad anderen ten zeerste aan om twee keer na te denken voordat ze ergens gaan dineren waar zo'n slechte behandeling van klanten wordt getolereerd. 🙏

Jan Conran

Google review · 1 jaar geleden

Naz is ons favoriete Indiase restaurant. Het eten is heerlijk en wordt à la minute bereid. De service is fantastisch en het personeel is erg vriendelijk. We zouden niet naar een ander Indiaas restaurant in Leek gaan. Niets is hen te veel. We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. Bedankt, Naz. Van de familie Conran

Amy Holson

Google review · 1 jaar geleden

Had net een heerlijke maaltijd bij Naz, Sam was een aardige vriendelijke gastheer en niets was teveel moeite. We hadden zalm, garnalen, sint-jakobsschelpen en meer en alles was lekker gekookt. Dank aan het hele team. Ik kan niet wachten om terug te komen.

Sandra Waring

Google review · 1 jaar geleden

We hebben vanavond een geweldige afhaalmaaltijd gehad, we bestelden voor 6 personen en elk gerecht was heerlijk. Bij het ophalen werden we begroet door vriendelijk personeel en niets was teveel moeite. Bedankt Naz, we zullen zeker terugkomen en je restaurant zeker aanbevelen.

Amanda Kelly

Google review · 1 jaar geleden

We kwamen langs zonder reservering, maar ze slaagden erin ons binnen te dringen. Een restaurant met veel ‘bling’-factor, de service was attent en het eten uitstekend!

Naz Restaurant & Takeaway

226 reviews
  • 16 Stockwell St, Leek ST13 6DS, Verenigd Koninkrijk
  • 01538 388711