Reviews bij Heinde Leerdam

4.0 · 650 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
2 (40%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Myra Wallenburg

Google review · 2 maanden geleden

Gereserveerd voor 3 personen. Kregen een ongezellige tafel schuin tegenover de deur in het looppad. Tochtig en erg ongezellig. Er iemand op aangesproken, maar deden er niks mee. Eten niet echt bijzonder. Sommige gerechtjes waren erg lekker, maar bij de sushi was de rijst korrelig en droog. Bij gebakken champignons de kaas en toast vergeten. Het enige pus punt was dat de drankjes bij de prijs inbegrepen waren. Wij zullen hier niet snel meer naar toe gaan.

André Vink

Google review · 2 maanden geleden

Leuk restaurant waar je net zo veel kunt eten en drinken als je wilt. Per ronde mag je twee gerechtjes bestellen. Voor drinken komen ze langs. Soms duurt het best lang voordat je je bestelde ronde krijgt, maar meestal krijgt de hele tafel alles in een keer, prima. Het restaurant bevindt zich in een oud stationsgebouw, met hoge plafonds. Daardoor is het wel erg luidruchtig binnen. Het eten is meestal lekker maar vaak niet echt goed warm. Parkeren kon vroeger er tegenover, maar dat mag nu niet meer. Iets verderop kun je parkeren op het grote parkeerterrein van het treinstation.

Fam V

Google review · 4 maanden geleden

Heerlijk gegeten met een grote groep vd nieuwe menukaart, erg lekker ook wat favorietjes die we nu moeten missen.. was erg goed georganiseerd en verzorgd voor grote groep alles verliep soepel en heerlijke avond gehad.. personeel ook zeer vriendelijk!

Fsissie

Google review · 11 maanden geleden

Originele plaats om te eten, in het oude stationsgebouw. Wij hadden een tafel bij het raam en zagen de treinen komen en vertrekken. Op zich best grappig. Genoeg keuze uit gerechtjes. Alles te regelen via handige QRcode. Ook als je wilt dat er personeel bij je tafel komt. Daarbij is het fijn dat je tijdens het bestellen meteen kunt aangeven bij gerechtjes of je bepaalde ingrediënten of saus niet bij wikt hebben.

Mariska S

Google review · 2 jaar geleden

Toen we aankwamen waren we lichtelijk teleurgesteld. Bij de reservering opgegeven dat we graag een kinderstoel erbij wilden hebben, hier moesten we zelf om vragen. Toen gingen we zitten en werden we door het personeel genegeerd. Tafels om ons heen werd wel gevraagd voor drankjes en uitleg gegeven over het concept. Je voelt je dan meteen niet heel erg welkom. Uiteindelijk na zelf vragen een drankje kunnen bestellen en zelf maar uitgevogeld hoe het allemaal werkt met bestellen. Dit werkt overigens prima via je eigen telefoon. Gelukkig trok onze mening snel bij. Erg lekkere gerechtjes op en de sfeer was ook erg gezellig. Fijn dat er een plek is om je kind te verschonen. Op het eind bestelden wij nog wel iets waar we een tijd op hebben zitten wachten en toen we besloten om het dan maar opnieuw te bestellen bleek het uit de app verdwenen. Op, zo bleek later, maar het had netjes geweest als dit even vermeld was. Op de kleinigheidjes na hebben we een heerlijke avond gehad hier en komen we zeker terug.

Heinde Leerdam

650 reviews