SushiPoint Loosdrecht Reviews in Loosdrecht

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die SushiPoint Loosdrecht in Loosdrecht hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Loosdrecht.

Rviews van gasten

3.0 · 76 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
2 (40%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Ursula van Gulik

Review · 2 maanden geleden

Genoten van mijn vega sushi en zeewiersalade. Ook in Loosdrecht top sushi. Sushi point blijft mijn favoriet

Monique Hom

Review · 2 maanden geleden

Bij afhalen van sushi schotel, zagen wij in de keuken dat de sushi bereiders werkten met handschoenen. Een van de bereider drukte met z’n handschoenen de open vuilnisbak aan en ging rustig weer verder met de sushi rol en avocado!! Uiterst onhygiënisch en onprofessioneel! Werken met rauw voedsel hetgeen hygiënisch werken vereist! Sushi met gefrituurde ingrediënten roken naar oude olie. Keuken zag er rommelig en ongeorganiseerd uit. Inspectie zou hier nog de nodige verbeteringen kunnen aanbrengen! Opletten dus!

Lizz B

Review · 1 jaar geleden

Gister de sushi crispy box gehaald maar er was niks crispys aan. De sushi was erg sompig en zat geen smaak aan. Ook hadden wij wasabi gekregen die helemaal nat was en er erg raar uitzag. Tot aan nu toe nog steeds last van mijn buik door de sushi

Jan-Daan de Wit

Review · 2 jaar geleden

Had online besteld en stond keurig op aangegeven tijdstip klaar. Vriendelijke ontvangst in de winkel. Beetje krappe afhaal, maar denk dat de meesten het laten bezorgen. Het eten smaakte voortreffelijk. Doosje mag iets groter want nu worden sommige dingen iets geplet, maar dat is dan het enige. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.

John Benthem

Review · 4 jaar geleden

vrijdag 20 november sushi besteld voor bijna €80,-. Hierbij aangegeven dat de visproducten ivm allergie apart verpakt moeten worden. Bij de bezorging kwamen we erachter dat de Crispy box niet bij de grote bestelling zat. Telefonisch contact opgenomen met de locatie maar wel in de 'wacht' gezet. Na 10 minuten wachten maar eens met een andere telefoon geprobeerd. Hier werd op genomen en kon ik direct Aang even dat de Crispy box nog geleverd moet worden. Om het goed te maken zou er extra bij gerechten geleverd worden. Inmiddels is mijn vriendin maar begonnen met eten en kon ik dus wachten. Na drie kwartier nog steeds niks bezorgd en besloten om maar eens te bellen; bezorger was al een kwartier onderweg. Zou er dus elk moment moeten zijn (20 minuten van de lokatie naar ons huis). Enfin een kwartier later nog niks. Weer bellen. Ze gaan nu bellen naar de bezorger en zeggen mij toe om mij terug te bellen om aan te geven hoe lang het nog echt gaat duren. Inmiddels vraag ik hoe ze het nu verder gaan oplossen. Ik krijg toegezegd een waardebon van €10,- Weer een kwartier later nog steeds geen eten. Dat is dus dan anderhalf uur nadat ik door had gegeven dat de bestelling niet klopte. Duizend maal sorry. Ik krijg toegezegd dat ik het hele bedrag á 76,80 terug gestort krijg maar de bezorger is er nog steeds niet. Nog geen 5 minuten later word ik gebeld door de filiaal manager. Het terug storten van het bedrag kon niet. Het was een nieuwe werkneemster er wist niet dat dit niet kon. Terwijl we aan de telefoon zitten word de bestelling bezorgd; de crispy box met bijgerechten die warm hoorden te zijn. de doos open gemaakt en de sushi ziet er echt rommelig uit. Er word me gevraagd om een foto hier van te sturen. Ik word terug gebeld en het blijkt dat zij er niks vreemds aan zien en dat dit volgens de standaard is van Sushi point. Rijst droog en Sushi valt uit elkaar Tenslotte word mij toegezegd dat ik bij de volgende bestelling 2 items gratis krijg die er nu op de bon staan. Inmiddels eetlust weg! Erg jammer dit!

SushiPoint Loosdrecht

76 reviews