Reviews bij Brasserie Laag Kanje
Beoordelingsverdeling
Ina Bonthuis
Google review · 1 maand geledenHet kan allemaal zoveel vriendelijker!! De eigenaar komt stug en onwillig over. Jammer, het maakt de drempel hoger om terug te komen. Het eten en drinken kan beter bereid worden. De spare ribs waren droog en de vis was smakeloos. Bijgerechten erg zuinig. Wijn was top. Het jongere personeel is vriendelijk. Dat hebben wij ervaren bij koffiebestelling op terras in juni . Ook daar: zorg voor dat koekje! Niet de mededeling: het is op. Nb: De personen die er komen zijn vnl gasten die van het park komen. Het zijn vakantie gangers! Geef je klant het vakantiegevoel! Eigenaar, het kan oprecht vriendelijker.
els roodhooft
Google review · 1 maand geledenGeen aanrader om te gaan eten. Een hele onbeschofte man die eigenaar of garcon is. Toen wij er wilden gaan eten, vroeg hij of we gereserveerd hadden, (dit stond nergens vermeld dat dit nodig was), en hij deed daar heel moeilijk om. Er waren toen ook slechts 6 tafeltjes met mensen, dus het was helemaal niet druk. De man was heel onvriendelijk, we moesten lang wachten voor we de kaart van het eten kregen. En uiteindelijk hebben we er zelf achter gevraagd, en toen kregen we een heel onbeschoft antwoord. Het eten was te eten, maar daar is ook alles mee gezegd. Ook hadden we een ontbijtbox besteld, maar deze zijn ze gewoon vergeten te maken, waardoor we geen ontbijt hadden.
A K
Google review · 1 maand geleden45 minuten gewacht tot dat er iemand aan tafel kwam om bestelling op te nemen. Erna nog 20 minuten gewacht op alleen de drinken en menukaart erna nog 25 minuten gewacht om eten te bestellen vervolgens nog een 30 minuten om eten gewacht. Er waren maar 5 tafels met klanten hoe dan? Trouwens leuk versierd ik heb nog steeds honger… DRAMATISCH hele avond verspild met tijd!!
Sophie Versteeg
Google review · 4 maanden geledenTijdens ons weekendje weg gereserveerd om met zijn zessen te komen eten. Een iemand binnen ons gezelschap wilde een (vegetarisch) gerecht van het kindermenu bestellen i.v.m. ziekte waardoor het vlees van de normale kaart niet kon. Toen werd gezegd dat dit niet mocht. Aardige serveerster probeerde nog te kijken wat de mogelijkheden waren, maar vertelde dat dit niet kon. Vervolgens gaven wij aan dat wij hierdoor ergens anders gingen eten, wij wilden namelijk dat ons hele gezelschap mee kon eten. De (ik denk) eigenaar van de tent kwam ons toen op een zeer schofterige manier aanspreken op hoe het niet kon dat wij hierdoor niet kwamen eten. Hij viel enorm naar ons uit en gaf ons een vreselijke ervaring. Stuurde ons meteen weg uit het restaurant en zei dat we nooit meer terug mochten komen. Man liep een bon mis van boven de 200 euro door ons weg te sturen. Nooit heen gaan!!!! Totaal niet gastvrij en een zeer onaangename ervaring voor ons. Gelukkig zijn ze in het dorp van Maarn een stuk vriendelijker!
Emma Kock
Google review · 4 maanden geledenGeprobeerd met 6 mensen te eten. 1 iemand kon wegens allergie geen vlees eten waardoor zij van het kindermenu wilde bestellen. Dat werd niet geaccepteerd en toen wij aangaven dat we dan helaas ergens anders heen moesten om te eten (aangezien je niet met ze 5en gaat eten voor haar neus) zijn we op een botte manier weggestuurd. Er werd door de manager/baas van de tent gezegd dat we moesten betalen en wegwezen en dat we niet meer terug hoefde te komen. Hele slechte ervaring en ongelofelijk onbeschoft personeel. Ga hier niet heen!

Brasserie Laag Kanje
- Laan van Laag Kanje 1, 3951 KD Maarn, Nederland
- 0343 445 892