Reviews bij MoYi Cafetaria, Sushi & Meer
Beoordelingsverdeling
Amanda de Ruiter
Google review · 2 maanden geledenIk bestel hier altijd sushi. Beste in de omgeving.
Vincent Griffioen
Google review · 1 jaar geledenWe hebben sushi besteld maar nooit meer er zat een half opgegeten mentos tussen de sushi we hebben gebeld en het aangegeven maar het was onze schuld we kregen meteen een grote mond van meneer heel jammer dat je zo met je klanten om gaat het is jammer dat de hygiëne daar zo slecht is als je een fout maakt geef het dan ook toe dan is het opgelost erg jammer dit
Daisy Schreurs
Google review · 2 jaar geledenLang geleden een keer besteld en wil nooit meer iets anders qua sushi om te bestellen! De sushi is super vers, het wordt altijd nog sneller bezorgd dan ik gewend ben van voorgaande keren en de bezorgers zijn altijd super vriendelijk! Daarnaast werken ze met een punten systeem waardoor je na 5x bestellen - 5 euro korting krijgt :) Beste in de regio! 👌🏻💖
Eva NiKiTa
Google review · 4 jaar geledenIk als vaste klant vind het niet fijn om n slechte review te geven. Zeker in deze tijd waarbij de horeca extra te lijden heeft gehad. Maar waar ik het eerder liet gaan als de sushi's altijd zo krap gerold zijn dat ze open barsten, moet ik deze keer wel echt van me laten horen. Jammer genoeg nergens een mailadres te vinden om het discreet te melden, dus zo dan maar. Het open barsten van de sushi is vanaf het begin een irritatie van mn man geweest, maar wat mij betreft was de smaak lekker, dus à lá. Sinds ik zelf sushi ben gaan rollen kom ik erachter dat het een kwestie is van meer nori gebruiken, zodat je een ruime 'plakrand' hebt. Soit. Maar deze keer was de sushi zelf niet te eten. Misschien omdat ik iets met paling bestelde voor de verandering? De rijst was zo droog dat het keihard was. Het leek wel alsof het van eergisteren was ofzo! Ik had 3 (x4) verschillende urumaki's besteld en 2 ervan heb ik weggegooid, omdat het niet te eten was. De sushi rijst hoort smeuïg te zijn vind ik. Niet droog en hard. Echt zonde mensen.. juist nu is het belangrijk om goede service en kwaliteit hoog in het vaandel te houden.
Sherylize
Google review · 4 jaar geledenVoorheen altijd heel positief geweest over de sushi maar de laatste keer dat wij hier besteld hebben was de sushi niet of onvolledig gerold. Hoewel de smaak nog steeds goed is, eet sushi die uit elkaar valt niet heel fijn en het feit dat we 45+ minuten moesten wachten maakt het er niet beter op. Erg jammer, de volgende keer bestellen we ergens anders.

MoYi Cafetaria, Sushi & Meer
- Bozenhoven 9, 3641 AB Mijdrecht, Nederland
- 0297 769 112