Bistrotel 't Amsterdammertje Reviews in Nieuwersluis

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Bistrotel 't Amsterdammertje in Nieuwersluis hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Nieuwersluis.

Rviews van gasten

2.6 · 205 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
2 (40%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Bert Wolters

Review · 2 maanden geleden

De experience was er eentje met 2 gezichten; we hadden het arrangement bij restaurant 't Amsterdammertje; met hotelovernachting. Helaas doet het hotel en de ervaring daar geen recht aan de naam en reputatie van het restaurant; de hotelovernachting is overpriced en kwalitatief doet het afbreuk aan de hele ervaring. Ik zal deze review chronologisch schrijven, dus vanaf de aankomst in het hotel. Het hotel zelf is gelegen midden in een naastgelegen dorp, dus niet in Loenen zelf. Het staat op een kruising tussen een wegversmalling en een brug. Dit zorgt ervoor dat er regelmatig stilstaand verkeer voor het hotel staat. Aan de overkant van de weg zijn de parkeerplaatsen van 't Amsterdammertje (bistro-)hotel en het terras. Op dit niveau verwacht je als gast dat je tenminste bij het hotel kan parkeren, niets is minder waar. Bij navraag bij de receptie krijg je te horen dat je de auto maar moet neer zetten "in de wijk" of " aan de overkant van de brug langs het water, daar zijn vast plekjes". Jammer. In de grote (Ayrton Senna) kamer aangekomen valt de ruimte op en ondanks dat de beperkte ruimte tussen het bed en de aanwezige kledingkast. De kledingkast die overigens heen en weer wiebelt als je er langs loopt, door de houten vloer, waardoor de deurtjes vrij luidruchtig rammelen. Ook in de badkamer staat een ladekastje (van Ikea) dat zijn beste tijd heeft gehad en waarvan het fineer op plekken is versleten. Het plankje onder de spiegel en de douchekraan hangen zichtbaar scheef. In de douchecel is geen plek waar je eventuele meegebrachte producten kwijt kunt. De tv is vrij klein om goed te zien vanuit het bed aan de andere zijde van de kamer en de ramen zijn niet super geisoleerd, dus het verkeer is zeker hoorbaar in de Ayrton Senna kamer. Het internet werkt op zich prima. We werden door een auto van het restaurant opgehaald voor het diner, door een aardige chauffeuse. De koude kop koffie die door de zon lekker was opgewarmd tijdens het wachten zorgde voor de eerste geur-ervaring van de avond... ;-) Voor een review van het restaurant; zie een aparte post, maar al met al is dat echt wel een top-ervaring, waarna we met de sommelier als bestuurder terug werden gebracht naar het hotel. Het bed is heerlijk en er zijn genoeg kussens. Wel is het ook in het hotel redelijk gehorig, voor onze wekker ging werden we gewekt door andere mensen op de gang en in de lobby. In de ochtend konden we op een door ons gekozen tijdstip aanschuiven aan een tafel in de bistrot voor het ontbijt. Daar stonden een kom yoghurt, vers fruit, vers brood, mini croissantjes, cruesli, HERO jam, Becel boter, een gekookt eitje, ham, kaas, zalm en de Ruijter hagelslag op ons te wachten. Dat klinkt op die manier best goed he. Maar... wij weten niet hoelang de ontbijtonderdelen daar al stonden/lagen en als je in een Michelin-ster restaurant hebt gegeten en in het bijbehorende hotel slaapt, verwacht je iets anders dan de gelei-achtige hero jam. Maar dat kan ook aan ons liggen. De verse jus (was hij echt vers, want we zagen geen pulp?) en de koffie werden later geserveerd. Na het ontbijt - waarbij we de koffie hebben laten staan - zijn we nog even naar de delicatessenwinkel "La Marche" gereden om een flesje Cava van de voorgaande avond aan te schaffen en zo'n hele leuke wijnkoeler die ze in het restaurant hebben. Al met al dankbaar voor de supermooie ervaring en de heerlijke smaken en combinaties in het restaurant, maar het hotel moet nog wel wat stappen maken om op dat niveau mee te kunnen.

Cateleijn Schenk - van Rheenen

Review · 2 maanden geleden

De drempel was hoger dan het niveau, ook al beweren andersom. Waarom moet de dagvis een naam hebben, het is toch vis? Bediening heeft geen idee, ook niet wat gastvrijheid is. Scholfilet met asperges bleek een halve scholfilet met een (serieus!) halve asperge. Of was het roodbaars, we weten het niet zeker.🤔 Geen idee waarom ze een 4,5 scoren op Google.

Gertjan Meijer

Review · 4 maanden geleden

Met de boot aangelegd om te lunchen op het terras. Wat een zalig plekje. Wat een zalige smaken. Gekozen om verschillende gerechten/hapjes te delen en dat was de juiste keuze. Kleine smaakbommetjes, samen met de lekkere wijn, leuke bediening en fijne locatie een fijne middag gehad. Min punten? Een kleintjes. De muziek met reclame tussendoor die net ietsje te hard was. Detail. Wij komen terug

Peter Maassen

Review · 5 maanden geleden

Duurde best lang voordat iemand onze bestelling kwam opnemen, maar het was ook wat drukker op terras. Bestelden vis (Sliptong) maar daar bleek niets bij te zitten. Werd ook niet verteld maar voor 30,- zou er toch iets bij moeten kunnen zitten. Oesters 5,- per stuk, maar van de 4 waren er 2 bij welke je moest zoeken. Vorige kaart was beter en de kleine hapjes zijn echt klein.. Fijne locatie en uitzicht.

bak huisje

Review · 6 maanden geleden

Gezellige inrichting. Lekker eten maar aparte service. Duurde best lang voordat iemand onze bestelling kwam opnemen terwijl het niet druk was. Bestelden vis maar daar bleek niets bij te zitten. Pas later werd gevraagd of we ook frietjes of salade wilden bestellen. We kregen geen wijnkaart maar er werden 3 wijnen opgenoemd. Toen we wilden afrekenen was er niemand te vinden en overwogen we maar te gaan zoeken toen er toch iemand verscheen. Zoals ook al door anderen aangegeven kon je daarna op zoek naar je eigen jas die iemand bij binnenkomst ergens opgehangen had. Niemand om even bij de deur je een fijne avond te wensen en je te bedanken voor je komst. Nog veel dingen voor verbetering vatbaar.

Bistrotel 't Amsterdammertje

205 reviews
  • Rijksstraatweg 35, 3631 AA Nieuwersluis, Nederland
  • 0294 745 833