Reviews bij Hollandsche Leeuw De

2.4 · 151 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
3 (60%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Annemarije Van Valkenburg

Google review · 4 weken geleden

Heerlijk gegeten, betrokken en aardige bediening, hele fijne avond gehad :)

Jeannette Buitenweg

Google review · 4 maanden geleden

Viel helaas tegen, vanavond hier gegeten. Duurde 45 min voor de bestelling werd opgenomen, tussen het eerste en laaste bord zat 10 min waardoor de eerste borden koud waren. Veel te veel saus over de vis, de smaak van de vis helaas niet te proeven. Helaas geen ijs op de kaart. Jammer, maar niet voor herhaling.

Frank Van Trigt

Google review · 4 maanden geleden

Toch een keer geprobeerd, want een zeer leuke en interessante kaart. Ik geef gaaf dit nieuwe adres een kans, want een tentje zoals dit, met zo'n leuke kaart verdient succes. Inrichting is leuk en gezellig. Bediening vriendelijk. Gerechten vielen enorm tegen: lobsterroll heeft niets met lobsterroll te maken: uiteindelijk hoort dat toch de maritieme versie van een lekkere smakelijke hamburger te zijn, en niet een halve kreeft, maat langoustine, gepresenteerd op een veel te zoete en taaie brioche, met wat losse blaadjes sla. Geen smaak en niet in hapbare brokken te snijden. De burrata bij de Parmaham was te koud, waardoor de smaak van de ingrediënten totaal verloren ging. Nog nooit eerder gedaan: mijn gerecht teruggestuurd naar de keuken. Duidelijk uitgelegd wat naar mijn smaak niet klopte. Je verwacht dat de chef dan even naar je toe komt. Dat gebeurde niet. Hij liet de afhandeling over aan de vriendelijke meiden in de bediening. Wat mij betreft is dat een rode vlag. Bij het buurtafeltje werd Pastrami besteld. Dat was op, en dat kan gebeuren. Echter, duidelijk werd dat dat al eerder was gebeurd. Dat zou dan eigenlijk weer niet mogen gebeuren. In plaats van de pastrami werd toen een clubsandwich besteld. Zonder overleg werd het gerecht op de kaart gebracht dat het meest op een club sandwich lijkt. Dat doe je niet zonder overleg. Zeer teleurgesteld was ik en ik hen het restaurant zo snel mogelijk verlaten. Ik hoop dat de bedrijfsleiding snel wat veranderingen zal doorvoeren. Met pijn in mijn hart druk ik op de verzendknop.

Mariska De waal Malefijt

Google review · 5 maanden geleden

1 ster is zelfs teveel gereserveerd om 17:15 uur met een klein kind bij de bestelling gevraagd of de patatjes meteen door konden komen dit heeft 45 minuten geduurd, na een keer vragen kwamen eindelijk de patatjes en het voorgerecht na 2 uur wachten nog geen hoofdgerecht gekregen, na 2 x vragen we zijn opgestapt en toen zeiden ze ja we hebben het net in de pan gelegd!!!!!! geen excuses of niks, wij komen hier nooit meer!!!!! wil je eten en er minimaal 2 uur op wachten ga hier dan zeker eten, ze schenken je wel vol met drank zodat de rekening lekker gespekt word

Dirk Winkelman

Google review · 5 maanden geleden

De kwaliteit van de gerechten staat niet in verhouding met de prijzen. Veel te duur. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe de pizza’s zijn. De friandises waren het ultieme dieptepunt, hoe dan?? Daarbij duurde het erg lang voordat de gerechten op tafel kwamen. Ondanks dat een gezellige avond.

Hollandsche Leeuw De

151 reviews