Reviews bij Hotel Nimma
Beoordelingsverdeling
A Baas
Google review · 4 maanden geledenWij wilde een drankje komen doen op het dakterras, maar voelde ons niet zo welkom, zie foto's.
Shauny Dieltjes
Google review · 10 maanden geledenZelf geen ervaring met slapen in dit hotel. Echter, wat andere reviews ook al laten zien, momenteel is deze locatie niet meer te gebruiken zoals voorheen. Als je er naartoe wilt om te werken op een gezellig plekje, dan mag dat niet meer omdat het hotel bomvol zit. Dit is uiteraard nergens te vinden, maar vervolgens werden we helaas wel (vriendelijk) verzocht om een ander plekje te zoeken. Tijdelijk (voor hoe lang?) dus geen werkplek!!
Laura Winkens
Google review · 1 jaar geledenVerschrikkelijke ervaring gehad. Paar maanden geleden al twee kamers geboekt voor een overnachting in februari. Op de dag dat ik niet meer kon annuleren (3 dagen voor de overnachting), werd ik gebeld dat de overnachting niet door kon gaan. Ze zouden een vervangend hotel regelen, maar ik heb nooit meer iets gehoord. Telefonisch waren ze niet te bereiken en op mijn berichten werd niet gereageerd. Uiteindelijk een dag bezig geweest om via Booking mijn geld terug te krijgen en een vervangend hotel. Chapeau voor booking.com, maar schandalig hoe Nimma met gasten omgaat.
Hans Bakker
Google review · 1 jaar geledenBij binnenkomst duurde het ruim 5 minuten voordat iemand tijd voor ons had om in te checken. Dit gaf ons tijd om de foyer en het restaurant goed in ons op te nemen. Deze hebben een prettige en ontspannen sfeer. Bij check-in werd vermeld dat airco/klimaat van onze kamer alleen via een belletje naar receptie aangepast kan worden. De basiskamer is klein en toont duidelijk sporen van gebruik: De muren kunnen een verse lik verf gebruiken. De bedden zijn erg zacht. De badkamer is eenvoudig maar schoon. Het lijkt erop dat sinds de opening niks meer aan de kamer is gedaan. Tijd voor een kleine makeover Nimma! De kamers zijn heel gehorig. Wij hoorden duidelijk gesprekken op een andere verdieping. De lokatie is bijzonder zo naast een fly-over/viaduct. Last van geluid van buiten hadden we echter niet.
Kaz Alting
Google review · 2 jaar geledenWat een waardeloze tent. Over het hotel kan ik niks zeggen, maar we wilden hier wat eten en dat raad ik af. Er zaten best wat mensen op het terras maar er was geen personeel te bekennen, ook na 10 minuten wachten niet. Op een gegeven moment binnen drankjes besteld, waar het personeel gezellig stond te kletsen. Tweemaal aangegeven dat we ook een hapje wilde eten, maar een menukaart werd niet gebracht. Nogmaals de kletsende dames gestoord om te vragen naar de menukaart. Ruim 20 minuten later nog niemand buiten gezien om de bestelling op te nemen dus binnen betaald voor de drankjes en vertrokken. Bij het afrekenen leek niemand zich überhaupt te herinneren dat we iets hadden gedronken. De plek is gezellig maar het personeel is echt belabberd, wegblijven hier!

Hotel Nimma
- Weurtseweg 478, 6541 BE Nijmegen, Nederland
- 024 844 4007