Beoordelingsverdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
2 (40%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Nettie & Jaap Vos

Google review · 2 weken geleden

Heerlijke bedden, prima ontbijt met zeer ruimte keuze, 2 keer gegeten kwaliteit super. Heel vriendelijk personeel die ook nog eens allemaal Nederlands spreken. Ik kom regelmatig bij een Van der Valk maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit.

Peter en Wesley Van Beckum

Google review · 1 maand geleden

Nadat we onze kamersleutel op hadden gehaald zijn we gaan lunchen op het terras Tijdens de lunch onder de grote parasol begon het te spetteren , niet hard en geen wind dus we zaten nog prima Vervolgens begon het personeel de parasols van 6 meter doorsnee dicht te draaien … ik vroeg nog of ze even konden wachten tot we uitgegeten waren. Dit was niet mogelijk omdat de parasols niet nat mochten worden ?? Nou daar zaten we in de regen , er werd ook niet gevraagd of we binnen wilden zitten helemaal niets Dus de lunch maar laten staan en naar de kamer gegaan Wel een melding gemaakt bij de receptie maar daar kregen we ook een wazig antwoord dat ze dicht moeten als het waait … het waaide helemaal niet 😡… we werden nat !! Echt heel slecht opgelost door van der Valk Nijmegen en weg 55 euro voor de lunch ..

Bert Fillié

Google review · 1 maand geleden

Wij waren hier al eerder geweest. Prima hotel en vriendelijk personeel. Restaurant verdient een pluim; uitgebreide menukaart en de gerechten bereidt zoals het hoort. Vanmorgen stonden wij op punt van vertrek toen er brandalarm kwam en dan is 11 etages met een koffer een hele onderneming.

yualrox

Google review · 2 maanden geleden

Ik heb hier gegeten met mijn 2 dochters zondagavond 1 juni 2025. Mijn dochters hadden beiden de GEGRILDE ENTRECÔTE besteld. Er was eentje koud en werd teruggenomen om op te warmen. Toen kwam er eendenborst retour. Het personeel, na navraag in keuken, bleef beweren dat het toch entrecote is. Als Frankrijk kenner, amateur kok en frequent horeca bezoeker proefde en zag ik dat het duidelijk eendenborst was. Mijn dochter had honger en heeft het toch opgegeten, ook omdat wij al bijna klaar waren. Nogmaals gemeld bij personeel en nogmaals bij navraag kok de bewering dat het entrecote is maar op een ander bord. Maar de smaak, garnering en sinaasappelsaus verraadde toch bij mij de eendenborst. Wij zagen de humor er wel van in en zeiden tegen onszelf; schiet ons maar lek, lijkt fawlty towers wel. Ik heb afgerekend met een nette fooi omdat het personeel erg vriendelijk is. Daarom is die 2e ster voor het personeel. Advies aan de koks van het restaurant: Houd uw gasten en bedienend personeel niet voor de gek. Wees eerlijk. Die schamele 2 sterren waren niet nodig geweest.

Inge van Luijk

Google review · 2 maanden geleden

Bij aankomst van de hoekkamer op de 7e etage lagen er maar 2 handdoeken, 1 kleine handdoek en 1 grote. Wij overnachten vaker bij Van der Valk en hebben dan 1 grote en 1 kleine handdoek p.p. In de gang waren nog kamermeisjes waar wij nog extra handdoeken aan vroegen. We kregen te horen dat dit eigenlijk niet de bedoeling was, want alleen op de 14e etage kregen mensen meer handdoeken 🤨 Per gratie kregen we 2 extra handdoeken extra, alsof het dus eigenlijk niet mocht... De kamer had een mooi uitzicht en de bedden sliepen heerlijk. Fijne douche ook met voldoende zeepjes e.d. De tv was helaas geen smart tv en had dus geen van der Valk welkomsscherm (wat ik altijd als fijn ervaar) en we konden geen Viaplay kijken. We aten op het heerlijk zonnige terras, waar gelukkig de parasol open werd gedaan, een broodplank met erg kruimelig brood, de smaak was wel goed. Genoten van een gratis welkomstdrankje. En.het ontbijt was super. Naast het hotel ligt een station, dus daarmee ben je zo in het centrum van Nijmegen, ideaal, ook al hebben wij daar geen gebruik van hoeven maken. Onze auto kon mooi in de parkeergarage. Helaas ging het wegrijden niet vanzelf. We moesten melden dat deze niet open ging😐.

Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent

4054 reviews
  • Hertog Eduardplein 4, 6663 AN Nijmegen, Nederland
  • 024 792 0200