Reviews bij Hiro Mina
Beoordelingsverdeling
D H
Google review · 4 weken geledenDe kwaliteit van de sushi en gebruikte ingrediënten is van slechte kwaliteit. De sushi rijst is droog en valt uit elkaar. Het verschil tussen de zalm en de gefrituurde garnaal proef je niet eens. Ook smeren ze op bijna ieder stukje sushi een zoetige saus welke de sojasaus sterk overheerst. Het systeem om te bestellen middels QR werkt slechts op een(1) telefoon en schiet continu in de storing waardoor je iedere keer een personeelslid moet vragen om dit te resetten. Aan het einde een paar ijsbolletjes besteld en deze kwamen volledig gesmolten als een soort milkshake op tafel. Al met al een teleurstellende ervaring voor het bedrag dat er gevraagd wordt.
Bart van Liefland
Google review · 3 maanden geledenIk klaag echt nooit en zal het dan ook eerst tegen de mensen zelf zeggen. Maar : Het bestel systeem vind ik niet goed werken. Met een QR code inloggen is tot daar aan toe maar meerdere keren moest deze “gereset” (dit gebeurt vaker)worden. Je kan maar met 1 device werken anders klopt de rekening niet en worden er diverse rekeningen aangemaakt! als je met z’n 2 bent gaat het nog maar (vond ik niet)’ Maar als je met meerdere bent is dat niet te doen (Duitse tafel naast ons 8 personen ) alle Sushi 1 x licht dippen in de soja viel die direct in 100 stukken uitelkaar , rund vlees was zo taai dat ik nu nog aan het kauwen ben! Het spijt me maar een vorige keer dat ik daar was het duidelijker en beter. 2023 Prijzen mogen wat mij betreft wat duidelijker zijn aangegeven in die app. want ik moest wel even slikken. De sushi is normaliter veel beter. Ik hoop op verbetering. Ieder zijn eigen mening.
Matthijs Cleton
Google review · 3 maanden geledenIk geef niet graag slechte reviews maar wij voelden ons hier echt een beetje belazerd. Het eten was echt absoluut niet OK. Ik snap niet hoe mensen dit lekker en goed eten kunnen vinden. De ‘Japanse Fine dining’ (de slogan) was te droog of te zout of te vet. Wij konden eigenlijk niet geloven dat je hier +-45,- voor betaald. Het personeel was overigens prima
Jaimy Meeuwissen
Google review · 5 maanden geleden53 euro besteld en het was echt schandalig de sashimi tonijn was zo flinterdun gesneden als een komkommer schijf en nat en smaakloos de paling was lijk bleek en smaakloos hier bestellen wij nooit meer!
Ariëlle Varkevisser-Wijnands
Google review · 1 jaar geledenHet eten smaakt altijd top en de keuze op de kaart is divers. De inrichting is heel prettig waardoor het een gezellig en rustige sfeer uitademt. Kom er daarom al jaren met veel plezier. Personeel is attent en denkt graag mee. Toppers!

Hiro Mina
- Kon. Wilhelmina Boulevard 9A, 2202 GT Noordwijk, Nederland
- 071 361 0446