Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
3 (60%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

A. Biemond

Google review · 3 weken geleden

Via een kadobon van familie van Expdia hier geboekt. Wegens plotselinge griep, wilden we verplaatsen. Van dit hotel NUL medewerking, Expedia moest maar iets regelen (en Expdia vond uiteraard dat De Zon dat moest doen). Dus geld kwijt en geen vakantie. Vermijden dit hotel met dit absoluut gebrek aan service en fatsoen

Helene Maes

Google review · 1 maand geleden

Duur voor wat het is! De kamer kon erdoor, bed was smal maar dicht bijeen is warm;) Bij ontbijt al eerste aanvaring daar we 2 kleine hondjes bij hadden moesten we in een apart lokaal eten (zoals een paria in een strafkamp) heb bezwaar gemaakt omdat we 50€ betaalden voor niets! Geen drinkbakje, niks..en geen toegang tot resteaurant! Uiteindelijk mijn grieven doorgegeven en dan kon ineens alles. Direct drinken voor de hondjes en konden ook in resteaurant eten. Hadden ook deze plaats geboekt om te kunnen zwemmen, nee dus (valse reclame) Rustig genieten aan de Vecht was er ook niet bij want de stoelen waren zo slecht dat we bang waren om er door te zakken. Dus NOOIT meer.

Hans Van Der Werf

Google review · 1 maand geleden

Vandaag op het terras van hotelDe Zon een lunch genomen. Hoewel behoorlijk aan de prijs was de kwaliteit van het eten teleurstellend. Ingrediënten waren niet verkeerd maar de fantasieloosheid van de opmaak was zodanig dat een echte kok zich zeer zou moeten schamen. Maar die stond waarschijnlijk niet in de keuken maar een halfwas. Zonde want locatie is goed met wel achterstallig onderhoud.

Jan Troost

Google review · 1 maand geleden

Bij De Zon maken we van elk moment een herinnering om te koesteren. De spreuk vanaf hun website. Dat hebben ze zeker gedaan alleen in negatieve zin! Afgelopen zondag hebben we geluncht bij hun op het terras. We hadden beide een bruin brood besteld, maar deze waren met het bestek nagenoeg niet te snijden zo taai. Dame van de bediening kwam langs met de vraag of het smaakt, daarop hebben we opmerking geplaatst. Dit werd compleet genegeerd en gewoon doorgelopen, vraag het dan ook niet! De peper die ze in de keuken gebruiken, kunnen ze beter aan bedienend personeel geven. Zo traag! Er zijn in de tijd dat wij er zaten zeker 3 stellen weggelopen, omdat ze niet bediend of gevraagd werden voor consumptie of iets dergelijks. Ze hebben er zeker 10 minuten gezeten, terwijl maar aantal tafels bezet waren. Hadden hoge verwachting van De Zon, maar voor ons eens maar nooit weer!

Frits Velthuis

Google review · 3 maanden geleden

Helaas een nare ervaring met hotel De Zon. We kwamen 30 april om 13.30 aan. Dat was te vroeg want volgens de hotelinfo kun je pas om 15.00 je kamer krijgen. Daar maakten we geen probleem mee want dat wisten we. Wel kregen we alvast de sleutel van onze kamer (135). We gingen daarom het centrum in en genoten van de fijne ligging aan het water en zo dichtbij het centrum. Om half 4 wilden we de kamer in maar die was nog steeds niet schoon. We maakten daartegen bezwaar en kregen excuses en een gratis drankje aangeboden. Pas om 5 uur was de kamer gereed. Ondertussen hadden we al gezien hoe klein de kamer en het bed zijn. Opnieuw maakten we bezwaren nadat we wel 2 uren voor noppes hadden zitten te hangen rond het hotel. Opnieuw excuses maar ook werd tot mijn verbazing tegengeworpen dat we bij Expedia hadden geboekt, m.a.w. we mochten geen 100% verwachten!! Heel vreemd en niet professioneel om dat tegen de gasten te zeggen. We zeiden dat we door het gedoe en gehang weinig zin meer hadden. Ook zeiden we teleurgesteld te zijn dat het zwembad niet bij het hotel is maar bij het hotel Paping, een kilometer verderop, waarmee wordt samengewerkt. Het hotel besloot toen om het goed te maken door ons een verblijf te bieden in een ander hotel, Hotel Wildthout.

De Zon Hotel & Restaurant by Flow

952 reviews