Reviews bij Shira Yuki
Beoordelingsverdeling
Mareike Müller
Google review · 9 maanden geledenVoor deze prijs hadden we meer verwacht (noedels klonterden aan elkaar en de kip was veel te taai). De sushis waren ook van wisselende kwaliteit. De service was okay, ook al duurde het dubbel zo lang als ze ons hadden beloofd. De bestel-website was soms een beetje counter-intuitief. Het meest wat tegenviel was de hoge prijs voor het eten en voor de drankjes en wat je dan ervoor krijgt aan kwaliteit voor het eten. Wij gaan hier om die reden niet meer naartoe.
Renata
Google review · 1 jaar geledenVanavond wilden we bestellen met een diner cadeau bon t.w.v. 100 euro, volgens de website zouden we die hier kunnen inleveren. Aangezien het een afhaalrestaurant is, dachten we bij het plaatsen van de bestelling te kunnen betalen met de bon. Bij bestellen bleek dit geen betaaloptie te zijn, vervolgens gebeld. Werd ik opgehangen met de mededeling teruggebeld te worden omdat de persoon aan de telefoon ook niet wist hoe dit moest. Ondertussen een half uur gewacht, en vijf keer geprobeerd terug te bellen maar niemand neemt op (en nog niets gehoord). We hadden een bestelling willen plaats van > €100. Jammer!
Roel Wolters
Google review · 2 jaar geledenHeel duur (verhouding prijs/kwaliteit is scheefgegroeid), wisselende kwaliteit maar het belangrijkste kritiekpunt is de veel voorkomende omstandigheid dat je niet krijgt wat je besteld hebt. Dat is ons inmiddels meerdere malen overkomen en wij houden van sushi maar niet meer van Shira Yuki.
Rianne Petrini
Google review · 5 jaar geledenKnus sushi restaurant. Kan mij totaal niet vinden in de mindere service. Was bij ons erg goed. Verse sushi en goed van smaak. Mijn favoriet is de beefrolls met kaas. Heerlijk waren deze! De chef special kip is ook erg goed. Met de summer deal va The Fork een goede prijs-kwaliteit. Wel grote porties. Leuk als er aangeboden zou worden bijvoorbeeld 4 rolls ipv alleen 8 zodat je meer kan proeven van de kaart.
Petra Van den Burg
Google review · 8 jaar geledenSlechte ervaring. Sushi op zich prima maar bediening heeft geen idee hoe een restaurant te runnen. Ik was er op een zaterdagavond, er was een nieuwe werknemer die volledig de plank missloeg. Te lange wachttijden, paniek bij de dame die leiding had. De nieuwe werknemer hing letterlijk maar wat rond. De ene na de andere gast vertrok vroegtijdig, ontevreden en zwaar geirriteerd. Was bijna komedie ...alsof t een aflevering van bananasplit was ......maar helaas sléchtste restaurant ervaring ever!

Shira Yuki
- Utrechtseweg 186, 6862 AV Oosterbeek, Nederland
- 06 24966868