Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
3 (60%)
Filter:

Mireille van Kemenade

Google review · 2 weken geleden

Het Hotel heeft een waanzinnig mooi groot buitenterras op de eerste verdieping, echt prachtig. Alles is mooi, goed verzorgd en onderhouden, veel sfeer , geweldige ambiance. Het eten is erg goed, hele sympathieke bediening, betaalbaar en heel gezellig. Er is ruim parkeerplaats.

Marga Bon

Google review · 2 weken geleden

Bij het restaurant kun je altijd wel terecht wanneer je spontaan bedenkt een hapje te eten. De menu kaart heeft voor ieders wat wils. Wil je je gerecht ivm dieetwensen aangepast hebben dan is dat mogelijk. Vriendelijke bediening.

Marianne S

Google review · 3 weken geleden

Zojuist Boozy Sunday geprobeerd. Gerechten vielen tegen in combinatie met prijs. Uitleg ervan ontbrak. Entertainment was wel goed. Verder liepen er 2 muizen langs onze tafel!! Dit was dan ook eenmalig voor ons.

Jan Boersma

Google review · 1 maand geleden

Nog nooit eerder in zo'n top hotel mogen verblijven. De kamers luxe en super schoon. Prachtige badkamer en aan alles is gedacht. De bedden slapen super lekker. En het ontbijt was magistraal. Kortom wij komen zeker eens terug!

Marianne de Groot

Google review · 2 maanden geleden

Je zou toch denken, dat een ezel zich geen twee keer aan een zelfde steen stoot, nou wij wel. Je denkt namelijk dat er na aanleiding van bovenstaande berichtje en mail contact verbetering komt, dus geef je Van der Valk Oostzaan een tweede kans. Geloof mij: doe het niet. Een herhaling van bovenstaande, zodra het hoofdgerecht op is zie je niemand meer. Wacht je 40 min op alleen al de kaart, dan nog 20 minuten totdat je na roepen eindelijk iemand ziet.. heb je al meer dan een uur 2 lege glazen en uiteindelijk nog geen toetje. Moet je een beetje lachen om de herhaling waarna het is ‘ja.. sorry, maar ik kan er even iemand bijhalen’ > ‘prima.. en de rekening graag?’ En je kan al raden natuurlijk; de ‘iemand erbij halen kwam niet, dat toetje ook niet, dat drankje ‘laat maar zitten’’ en bij het afrekenen is het ‘ah wat vervelend, maar dit is de rekening (58 euro) en een fijne avond!’. 0 verbetering qua communicatie, klantgerichtheid en oplossingsgerichtheid. Ik zou ermee aan moeten komen bij mijn leidinggevende.. na vermoedelijk al een een gesprek te hebben gehad in september vorig jaar > dat zou echt een NO GO zijn! Dus.. raad je van der Valk aan; nee nu zeker niet meer. We blijven maar terugkijken op de goede ervaringen van vroeger, een aanfluiting is er niks bij. 😔 Ik snap wel dat Oostzaan tegenwoordig een Valk Eclusief is.. het toetje krijg je denk ik alleen als special member en de service begint vast pas bij een bepaald bedrag.. 🥹

Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam

4294 reviews
  • Westeinde, Verlengde Stellingweg 1, 1511 MA Oostzaan, Nederland
  • 020 820 7600