Reviews bij Bistro De Neus

2.0 · 1470 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
3 (60%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Jonas wouters

Google review · 1 maand geleden

De zaak en met name de bediening is er enorm op achteruit gegaan. De serveerster werkt er met veel tegenzin en dat is er aan te merken. Bij elke vraag een hap en een snauw of een diepe zucht. Je bord met eten wordt letterlijk op tafel gesmeten. Als het kon zou ze de borden zo vanuit de keuken op de tafel smijten. Haar meermaals horen roddelen over andere klanten, vieze gezichten trekken achter klanten hun rug. Jammer dat de patron niet ziet wat voor een zure bes in zijn zaak werkt. Het eten daarin tegen was wel heel lekker. Ook de patron die mee kwam bijspringen ontvangt en bediend de klanten met een glimlach. Qua eten zeker een aanrader, qua bediening een dikke 0/10!

catherine ferro

Google review · 1 maand geleden

Afschuwelijk slechte bediening! Bier geserveerd in VERKEERDE glazen ! cappuccino besteld en latté gekregen , in een glas??? Bij opmerking , gewoon tegengesproken . Dat is Geen klasse ….dan moet je zeker niet zo hoge prijzen hanteren !!! Niet aan te raden , ons zien ze NOOIT meer!!!

Koeniline v

Google review · 1 maand geleden

Wat is deze zaak acteruit gegaan! Bediening werkt tegen haar zin. Capucino besteld en Latte gekregen. We maakte een opmerking hierover en kregen antwoord, dit is onze capucino!! Afligem besteld, en kregen een gewoon pils glas. We betaalde voor dit bier 4,5 euro. We vroegen en glas van Afligem en kregen antwoord dat hebben we niet. ONDERMAATS. Fietsers ik raad jullie aan, stop niet en rij een beetje verder....

Ppangpond SRIKOME

Google review · 2 maanden geleden

Het eten is heerlijk. Ik kwam hier voor de tweede keer met mijn gezin.

Nicolai Moerman

Google review · 3 maanden geleden

Meest slechte ervaring ooit. Gaan eten met collega's alvorens naar een trouw te gaan. Ik som even op wat er allemaal verkeerd liep: het duurde allereerst zeer lang om ons eten op te nemen, dit zelfs na 3 x vragen. Toen dit dan eindelijk gebeurde werd door de hoofdober de menukaart weggenomen en viel vervolgens mijn gin-tonic omver op 2 andere collega's. De menukaart die overigens vol hing met gin-tonic heeft hij nog eens mooi laten druipen op mijn kleren en kostuumvest. Een sorry was er teveel aan, een nieuwe gin-tonic ging bezorgd worden. 3 x moeten vragen, en dan kwam hij uiteindelijk een uur later. 2 flessen water besteld, er maar 1 gekregen. Nadien bijbesteld, nooit iets gekregen. 3 gerechten verkeerd opgenomen. Er werd wok met groenten besteld, en er werd pasta met zalm geleverd. Nadien ben ik binnen koffie gaan bestellen voor mezelf en gezegd dat de ober naar de tafel moest gaan om op te nemen. Mijn koffie werd aan de tafel nogmaals vernoemd door hem en door mijn collega's. Iedereen zijn koffie was op, en wie had er nog geen gehad? Ik! Ben ik nog eens naar binnen moeten gaan. Vervolgens 3 x de rekening moeten vragen. Uiteindelijk binnen moeten gaan betalen, klopt deze niet. Stonden er 3 flessen water op waarvan we er 2 nooit gezien hebben. Ter verduidelijking, de jobstudenten die daar rondliepen waren meer capabel dan de zogenaamde ober. Zij hebben zijn fouten rechtgezet. Hij is zeer onprofessioneel en zorgt ervoor dat deze Bistro veel omzet mist. Wij waren niet de enige op het terras die dit idee hadden. Het was een gespreksonderwerp. Zo iemand hoort NIET thuis in de horeca. (zaterdag 12/04/2025 om 18u)

Bistro De Neus

1470 reviews