Reviews bij McDonald's
Beoordelingsverdeling
D-Day -1996
Google review · 3 weken geledenAl een paar keer geweest en de laatste 2 keer was een diepe teleurstelling en dan nog niet zo zeer de service. Maar het eten volgens mij had het krokante (kip) filetlapje op de chili chicken net ff 20 min te lang gelegen het was net een schoenzool waar je op zat te knagen zo taai niet te doen. Weet niet of ik hier nog terug wil komen Hoop dat jullie dit lezen en er iets mee gaan doen!
Tonny K.
Google review · 1 maand geledenBestelling gedaan, maar duurde lang, aangezien latere bestellingen van andere personen eerder werden gebracht. Had een side salad besteld, waar balsamico dressing bij moest zitten. Niet aanwezig. Ernaar gevraagd en die bleek op te zijn. Kreeg een honing/mosterd dressing met de vraag of dat ook goed was. Natuurlijk, heel lekker, net zoals de salade, maar zou dat niet automatisch gevraagd moeten worden, i.p.v. er dan maar niets op te doen? Ijsje was groot en altijd lekker en de koffie (die niet echt smaakte) kwam tot aan de deksel. Overvol (grote portie weer), maar niet echt handig, als je zonder deksel wilt drinken. Cappuccino was oké, maar vermoed dat ik de grote beker i.p.v. de kleine heb gekregen. Prima voor mij natuurlijk. Frietjes zijn ook altijd lekker, maar de eerste portie was koud. Wel meteen een nieuwe gekregen. Het klopte dus niet helemaal overal. Bediening allemaal vrij jong.... Zou dat het zijn?
Je Roen
Google review · 3 maanden geledenBij de Mac is het altijd hetzelfde, of je het nou lekker vindt of niet. Handig voor onderweg, maar deze is echt goor! Alles is vies, tafels, vloer, toiletten… ik ga hier nooit meer stoppen, even doorrijden naar een andere!
Koen
Google review · 7 maanden geledenHier is toch wel sprake van consumentenbedrog. Als je een beker drinken besteld en na een paar slokken blijft er alleen ijs over, dan voel je toch best bedrogen. Op één foto is de bovenzijde van de duim de plek waar het ijs in de beker al zit. Je betaalt feitelijk voor een bak ijs dus.
Tom Akkermans
Google review · 7 maanden geledenGisterenavond 19 december, na een bezoek aan mijn moeder in het ziekenhuis met mijn wederhelft door de McDrive gereden. Eerst duurde het vrij lang voordat er überhaupt iemand ons toesprak in een verder lege McDrive, het was al rond 20:35 in de avond dus niet druk. Zodra we thuis waren zagen we dat het hoofdartikel van één van de menu's verkeerd was, vegetarische kipnuggets i.p.v. de Special (McCrispy Swiss Cheese). Dus gebeld met het nummer dat bij het restaurant staat. Hierop werden wij gevraagd of we nog die avond konden terugkomen, maar omdat wij ca. 20km en 20 minuten rijden weg wonen heb ik aangegeven dat dit voor mij geen optie was. Dus gaf de meneer vriendelijk aan dat dit ook morgen kon en dat ik dan het geld voor het menu terug zou krijgen. Tot dusverre allemaal netjes en prima, foutje kan gebeuren en het lijkt of ze het op willen lossen. Vandaag op weg terug van, wederom een bezoek aan mijn moeder, bij deze McDonalds gestopt. Bij de balie werd ik te woord gestaan en werd mij zeer stellig verteld dat het absoluut onmogelijk is om mij de 12,60 Euro voor het verkeerde menu terug te betalen en dat ik alleen de burger gratis kan krijgen want dat was het enige verkeerde item. Dit stond haaks op hetgeen mij telefonisch was verteld. Verder vertelde zij aan mij dat ik gewoon gisteren had moeten terugkomen en dat het dan wel mogelijk was geweest. Toen ik een foto van het menu dat verkeerd was wou laten zien, was dat ook niet nodig, want "Ik geloof u wel meneer maar ik kan u alleen een gratis burger aanbieden nu" Toen werd mij verteld dat ik maar een klachtenformulier moest opvragen en dan een klacht indienen. Nou dit formulier is inmiddels aangevraagd. Gewoonweg een waardeloze klantenservice en tenzij er serieus actie wordt genomen vanuit McDonalds zou het zomaar eens de allerlaatste keer geweest kunnen zijn dat ik er ooit iets gehaald heb. Een grote Duitse elektronicagigant heeft vanwege dit soort klantenservice ook al 13 jaar geen cent meer van ons ontvangen omdat zij vergelijkbare instelling hadden en dit heeft hen op zeker vele duizenden euro's aan omzet gekocht. Vindt u slechte klantenservice echter prima acceptabel, dan raad ik bovenstaande restaurant ten zeerste aan.

McDonald's
- Emmerblok 2, 4751 XE Oud Gastel, Nederland
- 0165 537 504