Beoordelingsverdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
3 (60%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Alain Priem

Google review · 3 weken geleden

Enkel het eten liet de wensen over, de eerste maal een tafeltje gereserveerd om 19:15 uur en ons eten kwam op tafel om 20:45 uur. Dag twee waren de groenten zo goed als rauw. Ook het ontbijtbuffet was niet vlot aangevuld, potten van bacon, fruit, pannenkoeken en omelet waren leeg bij aankomst en werden maar met mondjesmaat aangevuld en dit komt volgens onze bescheiden mening bij een te lage bezetting van het personeel. Over het hotel zijn we heel tevreden, aan het restaurant gebeuren kan er nog heel wat gesleuteld worden.

Piet van der Knijf

Google review · 1 maand geleden

Wij hebben daar gegeten. Voorgerecht; zalm was heerlijk. Tussendoor; aspergesoep was ook goed. Hoofdgerecht; surf and turf een tijgergarnaal was super droog en smaakte nergens naar en de biefstuk was heeeeeel wel done en kon goed als schoenzool dienen en tevens geen smaak. Nagerecht; ouddorpse heerlijkheid was erg lekker. Voor ons geen tweede keer. Bediening was heel vriendelijk en deed haar best.

Krista Van Hasselt

Google review · 1 maand geleden

´N hotel dat goed gelegen is en charme uitstraalt. Helaas toch heel wat minpunten! Luxe kamer geboekt met balkon, maar: -Geen airco op de kamer! -Geen koelkastje in de kamer! ( moet toch basis zijn) -Het balkon is niet afgescheiden met de andere kamer ( enkel ´n laag hekje) buren kunnen dus zo in je kamer kijken (er hangen geen vlasgordijnen) dus genoodzaakt om de donkere overgordijnen te sluiten. Daar er geen schutting staat tussen de balkons, kun je de gesprekken van je buur ook gewoon in je eigen kamer meevolgen... -Maar 2 stekkers beschikbaar om de elektrische fietsen van al de gasten te kunnen opladen. (en dan nog in openlucht) De kamer op zich was wel mooi en de badkamer was helemaal vernieuwd. De ruimte waar het ontbijt staat uitgestald is héél smal, wat soms tot ongemakkelijke situaties kan zorgen . Misschien ´n idee dat het buffet meer gespreid wordt en de gasten langs beide kanten rondlopen?

henk horlings

Google review · 3 maanden geleden

Een keer eerder in dit hotel geweest ,vooral de ligging vlakbij het strand en een leuk restaurant (Paal 10) zijn weer doorslaggevend geweest. Service was uitstekend, ja er was onderbezetting maar extra koffie cups? Geen probleem, een ontbrekend espresso kopje bij het ontbijt? , terug van het buffet stond het al gevuld voor mij klaar. Minpunten: vreemde vlekken op de stoel in de kamer… kamers beneden hebben toegang tot een soort van terras, iets meer privacy door bv halve vlechtschermen of levend groen zou het afmaken . Beetje gehorig, bovenburen met kind dat sprong van vroeg tot laat. Verder Gratis parkeren voor de deur en verhuur van elektrische fietsen maken het af. Wij komen nog wel wel een keer terug.

Sander Bronts

Google review · 4 maanden geleden

Wij verbleven van zondag 9 tot dinsdag 11 maart in dit hotel, dat een uitstekende ligging heeft, vooral in de zomer. Het strand is in ongeveer 10 minuten lopen te bereiken, maar houd er rekening mee dat de daadwerkelijke waterlijn (vooral bij eb) nog eens 10 minuten verderop ligt. De inchecktijd was vanaf 15:00 uur, maar we arriveerden iets eerder, rond 14:45 uur. Bij aankomst was er niemand bij de receptie aanwezig. Na telefonisch contact (via nummer 9) werd ons vriendelijk, maar stellig verzocht om tot 15:00 uur te wachten met inchecken. Dit vonden we een klein minpunt, aangezien de meeste hotels doorgaans flexibeler zijn. Onze kamer, nummer 8, bevond zich in een bijgebouw boven het restaurant en was bereikbaar via twee steile trappen. De kamer zelf was prima, evenals de badkamer, die zelfs een ligbad had. Enkele minpuntjes op de kamer: de badkamerdeur kon niet volledig geopend worden door de plaatsing van het bed, en er was geen koelkast aanwezig om eigen drankjes te koelen. Maandagavond hebben we heerlijk gegeten in het Fletcher-restaurant. We maakten gebruik van een aanbieding: een XXL schnitzel met friet, salade en saus voor €22,50. Dit was een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Uiteraard is het ook mogelijk om à la carte te bestellen. Let op: voor sommige hoofdgerechten wordt apart een sausprijs van €3,00 gerekend. Persoonlijk vind ik dit vrij prijzig, hoewel deze trend de laatste jaren vaker voorkomt in restaurants. Het ontbijt was prima en werd voortdurend aangevuld. Er was voldoende keuze, waaronder pannenkoeken, roerei en omelet, evenals yoghurt, vleeswaren en broodjes. Over het algemeen hebben we genoten van ons verblijf en de service in het hotel. Het bedienend personeel was attent en werkte hard om de gasten van dienst te zijn. Het is mogelijk om e-bikes te huren voor €29,00 per dag, maar hier hebben we geen gebruik van gemaakt. Een groot minpunt was het parkeergedrag van andere gasten. Zowel voor als achter het hotel werd slordig geparkeerd, waardoor er op bepaalde plekken één tot twee auto's minder konden staan. Als je buiten het zomerseizoen komt, houd dan rekening met de volgende zaken: supermarkten zijn op zondag gesloten en veel winkels in Vlissingen en Middelburg openen pas om 13:00 uur op maandag. Ook zijn attracties in de omgeving, zoals de zeehondenopvang en het Deltapark Neeltje Jans, op maandag gesloten. Ik had me hier misschien beter in moeten verdiepen. Bonus tip: Reis je vanuit de richting Rotterdam/Vlaardingen via de A24? Houd er dan rekening mee dat deze weg sinds kort een e-tolweg is. De tol wordt automatisch geregistreerd, maar je dient zelf binnen 7 dagen voor of 3 dagen na je reis te betalen via de website (zoek hiervoor op 'A24 tol'). De kosten bedragen €1,50 per passage. Als je vergeet te betalen, ontvang je een herinnering met €8,00 extra kosten.

Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht

1346 reviews
  • Oude Nieuwlandseweg 13, 3253 LL Ouddorp, Nederland
  • 0187 680 000