Reviews bij Grand Cafe

3.2 · 125 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
2 (40%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Steffen Leget

Google review · 9 maanden geleden

Erg uitgekeken naar de yoghurt-aardbeien smoothie zoals we die vaker bij CP hebben genuttigd. Helaas is de yoghurt er vanaf gevallen. Na een gesprek met de floormanager blijkt dit sinds 6 weken het geval te zijn, alleen zijn de nieuwe menu kaarten er nog niet. @Centerparcs helaas weer een vertoon van besparingen die jullie opgebouwde reputatie geen goed doen €5,50 vragen voor een kant en klare smoothie... schaam je... Update:oktober 2024. Bij centerparcs staat nog steeds de yoghurtsmoothie op de kaart en komt deze bij navraag nog steeds uit een pak. M.a.w. nog steeds niet in de haak

Lisa

Google review · 10 maanden geleden

Eigenlijk kan ik niets positiefs benoemen. We zaten met 4 personen buiten, qua drukte viel het erg mee. Je kan in feite alleen bestellen met een QR code maar hierin kun je geen aanpassingen van je gerecht toevoegen waardoor je genoodzaakt bent de bediening te vragen. Je moet ze zelf achterna lopen en zelfs naar binnen lopen want ze besteden weinig aandacht aan de gasten. Bediening spreekt allerlei talen behalve Nederlands, maar de ober verstond het niet toen we meermaals in het Engels vroegen of we konden bestellen. Dus op zoek naar een collega die begreep wat iemand komt doen in een restaurant. De bestelling zelf ging op meerdere vlakken fout: er werd bij een gerecht curry gevraagd en je kreeg mayo en ketchup. Koffie kwam zonder melk. 1 frikandel ipv 2. Het eten kwam in etappes, waardoor we om en om konden eten. Bedenk hierbij dat we geen 3 gangen menu hadden bestelt maar gewoon 3 broodjes en 1 portie friet. De prijs is echt om je ogen van uit te krabben. Een skere 'haverbol gezond' kost bijna 10 euro, zie foto. Totaal bijna 65 euro kwijt aan een miezerige lunch. Bespaar jezelf de pijn en het geld om hier te eten.

Daisy Djina Kerste ev Dor

Google review · 1 jaar geleden

Bediening spreekt veelal Engels, dit hoeft geen probleem te zijn. Onze bestelling geen wel mis , maar werd netjes opgelost . Dit is bijzonder, op andere CP daar slechte ervaringen mee. Zoveel mogelijk besteld met QR code. Eten en drinken gewoon prima, alleen de verse J’us is niet lekker en niet vers. Van ons mag de oude kaart terug, met name een club missen we voor de lunch . Gebak mag ook beter, bv een lekker stukje slagroomtaart of appelgebak zonder noten. Bediening is super vriendelijk en snel vandaar ook de 5 sterren voor service .

Gerald

Google review · 2 jaar geleden

Prima en heerlijke lunch. Op de Foto broodje kroket, De gezonde bol en zalm salade.

Michel de Ligt

Google review · 3 jaar geleden

Ik vermoed dat een aantal reviews hier van de snackbar zijn. Bij ons vorige verblijf waren er maar heel beperkt plaatsen om te eten. Gelukkig nu een stuk meer tafeltjes. Je kunt zowel met de QR code op de tafel via de app bestellen of gewoon bij een medewerker. Het voordeel van de QR code is dat je snel je eten krijgt en nadien niet meer hoeft te wachten om af te rekenen. De uitsmijter met ham en kaas was prima. Naar mijn idee was het broodje aap kleiner dan de vorige keren. Gewoon een prima eetgelegenheid.

Grand Cafe

125 reviews