Hotel Restaurant "Lely" Reviews in Oude-Tonge

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Hotel Restaurant "Lely" in Oude-Tonge hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Oude-Tonge.

Rviews van gasten

4.0 · 698 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
3 (60%)
Filter:

Fabienne Smedinga

Review · 3 maanden geleden

Vriendelijk personeel, keurige kamers en heerlijk eten in een mooie omgeving

Gert-Jan

Review · 5 maanden geleden

Leuke plek voor een tussenstop tijdens een autorit over het eiland. Lekker geluncht voor een redelijke prijs.

Mieke Norbart

Review · 5 maanden geleden

Zonnig terras, kopje koffie/cappuccino genuttigd met heerlijke appeltaart. Vriendelijke medewerkers!

Jan J

Review · 7 maanden geleden

We hebben heerlijk gegeten, met ons gezin . Ook glutenvrij, geen probleem! Leuke sfeer, prima bediening! Zeker aan te bevelen!

Yvon G.

Review · 9 maanden geleden

Om de verjaardag van een familielid te vieren hadden we in november 2023 een diner voor 8 personen gereserveerd in het restaurant. We werden met de groep op een verhoging, soort podium, geplaatst. Achter je stoel had je weinig ruimte, je moest echt oppassen om niet van het podium af te vallen. Het was schaars verlicht, er was nergens een trapje of leuning aangebracht.Toen een familielid even naar het toilet wilde is hij bij het opstaan van het podium gevallen. Hij kon met moeite opstaan en had veel pijn aan zijn heup. Vanuit de medewerkers werd er geen hulp aangeboden, of bezorgdheid geuit. Door ernstige kneuzingen heeft het familielid 3 maanden moeten revalideren. Omdat de locatie voor ons goed is, en het eten best OK, wilden we nu, november 2024, weer voor dezelfde groep reserveren. Maar wel met het verzoek om, gezien het ongeval vorig jaar, niet op het podium, maar in de zaal geplaatst te worden. Wat schetst onze verbazing dat men keihard zegt dat het niet gegarandeerd kan worden dat we niet op het podium zitten. Van klantvriendelijkheid en gastvrijheid heeft men nog nooit gehoord bij dit restaurant, om nog maar te zwijgen over een stukje zorg als er een ongeluk in het restaurant gebeurd.

Hotel Restaurant "Lely"

698 reviews