Reviews bij Kwalitaria Keijzershof
Beoordelingsverdeling
Jinwa
Google review · 1 maand geledenVandaag bij Kwalitaria geweest word ik geholpen door AH (medeeigenaar hindustaanse) die een droom had om Een horecazaak te openen… Hij kan zijn droom beter laten varen want hij heeft blijkbaar de boor gemist. Wat een arrogante idioot is dat.. eerst bestelling verkeerd afleveren en dan nog vertellen dat het zo hoort.. deze MPP MOET ff gaan checken hoe een Patat Flio gemaakt moet worden en een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen… of iig de naam van de zaak veranderen want de naam is de zaak zeker niet waard… maffe toko hiero
Sjoerd
Google review · 1 maand geledenOnklantvriendelijk met hoofdletters. Op een mooie vrijdagavond bestel je 2 normale en 2 kleine softijsjes. Eigenaar 1 wil ze alle 4 in oubliehoorntjes doen, eigenaar 2 bijt hem toe: "Nee, echt niet, kleine softijsjes moeten in zo'n hoorntje" (de bekende taaie, papierachtige) "Als u die andere hoorntjes wilt, moet u bijbetalen." Als je dan als klant vraagt waar staat dat het ene ijsje in zo'n hoorntje gaat en pas vanaf 'normaal' in een oubliehoorn, krijg je te horen dat er niet voor niks staat 'vanaf 2 euro'. Dat er helemaal geen onderscheid op het bord wordt gemaakt en dat er alleen oubliehoorns op het plaatje staan, doet er kennelijk niet toe. Maar prima, ik betaal wel bij, geen probleem. "Ja, u gaat toch ook niet naar een dure auto autoshowroom als u maar voor een goedkope auto wilt betalen?" Als je klanten over wilt houden, moet je vooral zo doorgaan. Ons zie je er niet meer.
Minke U
Google review · 2 maanden geledenNiet klantvriendelijk, brutaal, bijdehand. Ze vergeten iets bij je bestelling en dan zeggen zij dat dat niet kan!? Je krijgt nog een grote mond ook. Ik wilde eerst ook niets schrijven maar ik zie ook vele nep reviews dat ik mij nu graag uitspreek en adviseer lekker door te rijden naar kwalitaria Bergschenhoek. Ik raad een ieder aan: mocht je hier iets bestellen en ze vergeten een product en ze claimen dat het een leugen is?. Meld het bij het hoofdkantoor. Ze zijn al bezig met een onderzoek naar deze kwalitaria.
Joe Larens
Google review · 4 maanden geledenHet eten is zeer matig, niet wat het ooit was, maar dat is niet de reden dat ik de behoefte voelde om een review te plaatsen. De nieuwe eigenaren plaatsen zelf neppe positieve reviews, dit zijn dan ook bijna de enige positieve, en overduidelijk door de eigenaar geschreven. (Zie foto) Dat je dit nodig hebt om aan je positieve reviews te komen zegt natuurlijk al genoeg. Het is sinds de overname begin vorig jaar echt smerig geworden. Bij de vorige eigenaar was alles goed in orde, het was schoon, gezellig en lekker. Deze 3 punten zijn nu echter de zwakste punten van de toko. Ze vergeten bij elke bestelling wel iets, en ontkennen dit vervolgens glashard, want ja, het geld zit in het zakkie. Maar aan alle andere 1-sterren reviews te zien kan je veel beter keihard gaan werken om deze zaak weer enigszins fatsoenlijk te laten lopen dan dat je geld verdiend aan incomplete bestellingen. En al helemaal geen tijd steken in neppe reviews schrijven. Wat ooit een gezellig familiebedrijf was is veranderd in een BAGGAH tent.
Rutger
Google review · 4 maanden geledenVreselijke eigenaar en waardeloos bedrijf. Niet Kwalitaria waardig. Eten voor de zoveelste keer niet compleet. Toen we dit constateerde, gelijk gebeld. Kregen we een grote smoel van de eigenaar. Zijn reactie: "je moet er verbaasd van staan hoeveel mensen klagen om gratis eten te krijgen." belachelijk, net alsof wij hier fout zitten. Wij willen gewoon netjes krijgen waarvoor we betaald hebben. Onbeschoft en arrogant gedrag. Bah. Koop hier niet want je wordt behandeld alsof je een crimineel bent. Sfeer en service eigenlijk - 5 sterren. Eten is wel van voldoende kwaliteit.

Kwalitaria Keijzershof
- Hoefbladplein 15, 2643 KD Pijnacker, Nederland
- 015 820 0977