Reviews bij KEES Eten & Drinken

3.2 · 1585 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
2 (40%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Christine van duijvenbode

Google review · 3 weken geleden

Afgelopen vrijdagavond een reservering om 20.15 met vier vriendinnen. Bij aankomst werd gevraagd of we nog wilde dineren. De keuken ging namelijk dicht en de kok was al aan het opruimen. Ja, want we hebben toch een reservering! Eten was erbarmelijk slecht. Bakje snotterig stoofvlees (met stukjes vet en zeen) en zakje friet voor €22,- Er lag voor nog geen €5,- op mijn bord. De serveerster kwam met een emmer en sopdoek aan tafel om te vragen of het smaakte. We zaten buiten op het terras en kregen gezelschap van een behoorlijk grote rat. We attendeerde de serveerster hierop, waarop zij zei; ja, we weten het, maar gelukkig zitten ze nog niet binnen. Uhhh nee, maar wij zitten buiten! We hebben maar snel de te hoge rekening betaald en zijn op een ander terras in Barendrecht neergestreken. Wat een grote teleurstelling was dit!

Johan Rietveld

Google review · 3 weken geleden

Heerlijk gedineerd bij KEES! De stoofschotel was heerlijk mals en uitmuntend van smaak! De kabeljauwfilet was ook goed bereid, maar wel wat aan de weinige kant. De risotto was heel lekker en eengoed bordje vol! Om het al, heerlijk gegeten! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam! Voor mij een regelrechte aanrader!

Jimmy Beije

Google review · 2 maanden geleden

Prima restaurant om te eten ik had de BLT chicken die was heel lekker de mensen naast me hadden een hamburger die was ook lekker let wel goed op dat het geen smash burger. Je kan er ook gratis parkeren dat is fijn.

Manuel !!

Google review · 3 maanden geleden

Ik heb er heerlijk gegeten! Werd ook snel geholpen en het eten en drinken waren ook zeer snel en erg lekker!

Duncan Heffron

Google review · 5 maanden geleden

Gisteravond hebben we hier met de familie gegeten om de verjaardag van mijn schoonvader te vieren, maar helaas was het een complete ramp. De problemen begonnen al bij het voorgerecht: door miscommunicatie kreeg één van de zes personen aan onze tafel zijn gerecht pas toen de rest al klaar was met eten. Vervolgens kreeg de veganist in ons gezelschap bij haar vegan burger een “vegan” salade met ei. Alsof dat nog niet erg genoeg was, waren vier van de zes hoofdgerechten koud. Toen we dit aangaven bij het personeel, namen ze de borden mee terug en “verwarmden” ze deze op iets wat zij een warme plaat noemden. Helaas was het eten nog steeds koud van binnen. Pas na drie keer terugsturen kregen we eindelijk nieuwe gerechten—tot die tijd kregen we telkens dezelfde borden terug, simpelweg opgewarmd. Dit hele proces duurde veel te lang, waardoor bijna iedereen uiteindelijk apart moest eten. Toen de laatste twee personen hun eten eindelijk kregen, was de rest van de tafel allang klaar. Totdat zij ook eindelijk klaar waren met eten, bleven de lege borden met etensresten op tafel staan. Nu was het winter, maar stel dat het zomer was geweest—dan had het restaurant waarschijnlijk vol gezeten met vliegen. Lekker… Toen we de problemen bij de manager aankaartten, waren we niet onder de indruk van de reactie of de kennis van het personeel. De chef-kok durfde niet eens zijn gezicht te laten zien. In plaats van echt naar een oplossing te zoeken, kwamen er alleen maar excuses, en volgens sommige medewerkers komt dit vaker voor. Uiteindelijk werden er enkele drankjes van de rekening gehaald, maar alleen omdat het een verjaardag was. De manager gaf zelfs aan dat ze onder normale omstandigheden de rekening gewoon zou hebben geannuleerd, in plaats van überhaupt te proberen het probleem op te lossen. Al met al een ontzettend teleurstellende ervaring. Wij komen hier niet meer terug.

KEES Eten & Drinken

1585 reviews