Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Jeroen Van schaik

Google review · 7 maanden geleden

Wij hebben met 2 personen gereserveerd en ondanks de vele slechte beoordelingen over het restaurant hebben we het toch een kans gegeven. Om te beginnen wordt je aangevallen door minimaal 10 vliegen tegelijkertijd, helaas hebben we het overleden konijn in de berm niet gevonden. Na het bestellen van ons voorgerecht en een broodplankje bleek de kruidenboter vloeibaar, deze mochten we omruilen voor iets anders. Daarnaast dacht de onervaren serveerster dat die gesmolten boter aioli was terwijl die duidelijk er naast stond. Voor die 5 euro krijg je wel een heel karig plankje met 3 mini afbakbroodjes waar je bij de aldi 80ct voor een volle zak betaald. Ik had de fletcherburger en deze was zeer droog gebakken maar smaakte wel redelijk. De fish en chips van mijn tefelgenoot kon je iemand mee knockout gooien, donkerbruin en extreem krokant gebakken. De serveerster opperde om de chef te roepen, maar deze wou niet aan tafel komen voor uitleg. Als optie konden we een ander gerecht krijgen maar dan zaten we beide alleen te eten. Bij het afruimen van het hoofdgerecht staat er een leeg wijnglas, toch vraagt de serveerster of de wijn op is.... sorry dame, maar volgens mij heb je zelf ook ogen. Gedurende de nacht tot 2x toe diaree gehad. Ook mijn tafelpartner. Voor ons een eens maar nooit meer.

Kenny H

Google review · 2 jaar geleden

Helaas was ons verblijf bij dit hotel verre van aangenaam. De ervaring begon al tijdens het diner, waar de broodjes zo hard en oud waren dat je er niet eens in kon bijten. De mozzarella smaakte bedorven en de kip was buitengewoon droog, waardoor het diner een teleurstelling was. Het personeel liet veel te wensen over. Ze waren onvriendelijk en leken totaal onervaren in het omgaan met gasten. Het gebrek aan gastvrijheid en professionaliteit liet ons met een onprettig gevoel achter. Daarnaast waren er enkele ongemakken in de kamer. De deur van de badkamer ging niet volledig open en sloeg keer op keer tegen het bed aan, wat voor onnodige irritatie zorgde. Bovendien functioneerde de koelkast niet naar behoren, waardoor we niet in staat waren om onze etenswaren goed koel te houden. Het is spijtig dat we niet eerst de andere reviews hebben bekeken alvorens hier te boeken, want dit verblijf heeft ons een negatieve indruk nagelaten. We hopen dat het management van het hotel deze kritiek ter harte neemt en verbeteringen aanbrengt voor toekomstige gasten.

Jos Becks

Google review · 2 jaar geleden

Personeel echt vriendelijk. Maaltijden goede kwaliteit en.lekker. locatie is wennen, hotel staat op een "eilandje" tussen twee wegen. Kamers klein, ingang doucheruimte erg smal. Bedden zijn oncomfortabel liggen door en de deur van de sanitaire ruimte slaat tegen het bed aan. Het zijn warme kamers een deur naar buiten kan op een kleine opening open. Sauna zou je kunnen zeggen. Nee vanwege de kamers is dit voor mij de eerste en tevens laatste maal dat ik daar ben geweest.

Karen Van Den Heuvel

Google review · 2 jaar geleden

Erg duur 222 voor 2 nachten met ontbijt door de week, lekkages op de gang, (zonder waarschuwing en een vloer met hoogte verschillen erg gevaarlijk ging bijna onderuit) erg onkundig maar vriendelijk personeel. Op dag aankomst zegt ober eerst dat we een driegangen diner hebben na het bestellen daarvan komt hij terug nee alleen een gratis hoofdgerecht bij ons arrangement. Duurde ook allemaal erg lang in het restaurant. Aanbieding koffie met gebakje voor 6.25 eerst zegt een personeelslid dat we elke koffie kunnen kiezen nadat het op was krijgen we een rekening van bijna 15 euro. Ober kende denk ik de aanbieding niet. Op mijn verjaardag geen warm water dus geen douche na lange wandeling voor we gingen uiteten erg nodig en jammer. Veel lawaai door de ligging tussen twee wegen. Kamer stoeltjes zijn op en vreemde vlek op muur naar badkamer (bloed?). Het eerste ontbijt is mijn partner gewond geraakt doordat personeel niet correct omging met de koffiezetter en hij zich sneed aan een glas. Roerei zonder smaak van ei. Bij het tweede ontbijt geen zoetjes, koude pannenkoeken ei niet meer geprobeerd.

Vera Jansen

Google review · 2 jaar geleden

Het was een mooie ruime hotelkamer. Sfeervol door de kleur op de muur en de gordijnen. Het ontbijt en diner waren goed verzorgd. De kamer was wel wat aan de warme kant bij binnenkomst maar door het raam continu open te houden was het prima. Jammer dat het zo duur is om roomservice te bestellen, als dit goedkoper zou zijn denk ik dat veel meer mensen hier gebruik van zullen maken. De ligging van het hotel is zeer bijzonder doordat deze tussen 2 wegen ligt en het parkeren langs de weg is. Maar gelukkig hebben wij hier nauwelijks overlast van ervaren. Doordat het raam open stond hoor je wel de auto’s maar dit was voor ons geen belemmering.

Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

973 reviews