Reviews bij Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug
Beoordelingsverdeling
teampoeskat
Google review · 2 weken geledenFantastisch hotel in een hele mooie omgeving! Kwamen aanrijden en genoeg plek op de parkeerplaats liepen naar binnen waar een hele vriendelijke receptionist zat die ons de kamer sleutel gaf en informatie gaf. Kamer was heel erg netjes en heel goed onderhouden, geen schimmel of oud of iets wat in andere reviews benoemd word. Zwembad was ook heerlijk en heel erg rustig en heel erg schoon. Hotel zeker een aanrader voor iedereen vooral voor mensen die houden van natuur want wat zit het hotel in de mooie hotel 😍. Bedankt voor dit top hotel!
Vincent het Lam
Google review · 3 weken geledenEven avondje uit eten was echt drama carpaccio gehad werd half warm bijna geserveerd en redelijk smaakloos. Tournedos niet medium als je om medium vraagt volgende x betere kwaliteit vlees bestellen de saus moest de smaak maken want ook smaakloos. In het begin wat te drinken gekregen daarna niks meer bediening (had blijkbaar de vrolijkheid thuis gelaten) kwamen alleen borden halen en brengen daarnaast lijkt het wel handig dat je wat te drinken vraagt als je ziet dat iemands glas leeg is (beter voor je omzet) na drie kwartier zonder extra drinken toch maar besloten na het hoofd gerecht richting huis te vertrekken zeker niet het geld waard. Geld kunnen ze wel gebruiken aangezien om sommige stukken de muur wel opgefrist kan worden met een likje verf.
janny oliemans
Google review · 1 maand geledenMooi hotel, alleen erg gedateerde kamers. Vloerbedekking met vlekken en de raam lijsten vochtig en niet schoon. Bedenk als je slecht ter been bent, vraag om een kamer met douche alleen moet je dan wel extra betalen.
Shar Wan
Google review · 2 maanden geledenWij verbleven hier twee nachten met ons gezin, inclusief een baby van één jaar. Op papier lijkt dit hotel ideaal: zwembad, ruime kamers, restaurant en ontbijtservice. Maar de realiteit viel helaas zwaar tegen. Pluspunten: De kamer was ruim en het avondeten in het restaurant smaakte prima. Eén van de 3 obers tijdens het diner was vriendelijk bij ontvangst en gaf goede service. Ontbijt op de kamer kwam de 2e ochtend precies op tijd en zag er verzorgd uit. Een lief Aziatisch meisje(medewerker) hielp ons vriendelijk de eerste ochtend bij het ontbijt met een kinderstoel en gaf ons een fijn ontvangst. Croissants, pannenkoeken en cappuccino bij het ontbijt waren erg lekker. Het zwembad was mooi, netjes en oogde schoon. Minpunten: In onze kamer stonden twee eenpersoonsbedden naast elkaar. Op zich geen probleem – we wisten dit vooraf – maar bij de minste beweging schoven de bedden uit elkaar. Door de gladde houten vloer verschoof alles continu, waardoor we ’s ochtends wakker werden met bijna een meter tussenruimte. Zelfs de nachtkastjes waren verschoven. Wat we ook minder prettig vonden, was dat de bedden extreem zacht waren. Sommige mensen houden daarvan, maar wij geven juist de voorkeur aan een stevig matras. Ook waren er overal lage stopcontacten, wat niet handig is met kleine kinderen in de kamer. Het zwembadwater was best koud, waardoor onze baby al na 10 minuten stond te bibberen. We zijn daarom weer weggegaan. Overal lagen dode insecten: in de kamer, op vensterbanken en zelfs in het restaurant tijdens het diner lagen overal insecten. Dode wespen, muggen, vliegjes, spinnen. (Ook een vlieg die meerdere keren tegen ons aan vloog) Muren, vensterbanken en plafond in de kamer en gang waren beschadigd of vies, en overal was stof zichtbaar. De lift is oud, kraakt en voelt onveilig. We hadden het dessert direct samen met het hoofdgerecht besteld, zodat het mooi zou doorlopen. Maar het werd compleet vergeten. We zaten uiteindelijk ruim een uur na het eten te wachten. Pas toen we zelf vroegen waar het bleef, kwam het zo’n 15 minuten later alsnog. Dat is geen 4-sterrenservice. Tijdens het diner werd niet één keer gevraagd of alles naar wens was, en er werd ook niet geïnformeerd of we nog iets wilden drinken. Bij het ontbijt was er een oudere blonde vrouw in dienst die ons niet groette, ons negeerde toen we iets vroegen, en zichtbaar chagrijnig keek toen onze baby wat broodkruimels liet vallen. Echt onvriendelijk en totaal onprofessioneel. Alles behalve kindvriendelijk. Ontbijt op de kamer was helaas afgekoeld. Het ei was koud en smaakloos, het fruit was oud, en het suikerbrood smaakte niet vers. Kortom: dit hotel heeft de faciliteiten van een 4-sterrenhotel, maar de uitvoering laat ernstig te wensen over. Door de slechte hygiëne, het matige onderhoud en de wisselende houding van het personeel is dit voor ons géén plek om terug te keren. Heel jammer, want er zit veel potentie in dit hotel.
Hans B
Google review · 3 maanden geledenTja, het is duidelijk dat dit hotel aan een grondige renovatie toe is. Wij hadden de Suite geboekt, een ruime kamer waar je de nodige luxe verwacht. Maar helaas, ruim was de kamer wel maar zoals de kamer was ingericht had het ook een standaard kamer kunnen zijn. Daarnaast was er ook veel stuk of functioneerde niet naar behoren! De gordijnen waren kennelijk versleten dus die hebben ze voor het gemak maar weggelaten. De Louvre deuren houden echter het licht niet tegen. Slapen is ook een uitdaging met het constante geluid van waterleidingen die achter de koof in de kamer doorlopen. Het gaf ons een beetje het gevoel alsof je een Mercedes besteld(en betaald) maar een Dacia geleverd krijgt. Tot op zekere hoogte functioneert het maar je had veel meer verwacht. Het ontbijt is prima in orde en daarnaast zijn de medewerkers bijna allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Uitzondering was de heer die bij ons vertrek de sleutelkaart in nam. Tot op zekere hoogte vriendelijk maar totaal niet geïnteresseerd hoe we ons verblijf beleefd hadden. De locatie leent zich perfect voor een mooi hotel met comfortabele en luxe kamers, wie weet komt het ooit zo ver!

Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug
- Burgemeester Knottenbeltlaan 77, 7461 PA Rijssen, Nederland
- 0548 516 900