Reviews bij CAPO By Akihito

2.4 · 112 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
3 (60%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Jean-Pierre W

Google review · 1 maand geleden

We waren de eerste om 17:30. Later kwamen er nog 7 tafels. Het interieur is sfeervol ingericht. Het eten kwam redelijk snel met vooraf nog een amuse. Het was smaakvol en zag er goed uit. De bediening / keuken kon het moeilijk bijbenen. Een tafel liep weg, en de tafel naast ons was hier 2x geweest en hadden toen ook de langzame bediening meegemaakt. Gelukkig niet bij ons. Zeker de moeite waard voor een 2de bezoek.

kirolos kedis

Google review · 4 maanden geleden

1,5 uur van tevoren reservering geannuleerd vanwege (vermeend) gebrek aan plek. Wij hadden namelijk via Fork korting op het eten, maar dit systeem waren ze vergeten ‘uit te zetten ‘waardoor wij onverhoopt niet meer terecht konden. Dit terwijl wij al langer dan een uur reizen naar Den Haag zijn gaan rijden en het een moeilijke opgave was op de drukke zaterdagavond een vergelijkbare vervanging te vinden, dus maar weer naar huis gegaan. Ik vermoedde al dat de toko niet zuiver op de graad was, en nam de proef op de som door via een andere telefoon te reserveren voor deze avond en vruchtvol; er was gewoon plek is verteld. Hierna verhaal gehaald en daarna is de toko toch weer volhard in de onwaarheid dat het vol zou zijn. Volgende keer graag gewoon eerlijk zijn, in plaats van leugenachtig te zijn.

Marie Claire Kedis

Google review · 4 maanden geleden

Verschrikkelijk onprofessioneel en onbetrouwbaar. We hadden gereserveerd voor 19:00 uur, maar kregen op het laatste moment te horen dat het “vol” zou zijn. Na een rit van meer dan een uur vanuit Amersfoort kregen we pas om 17:30 te horen dat de reservering is geannuleerd. Om het nog erger te maken: toen mijn partner belde om te vragen naar beschikbaarheid om 20:00 uur voor 3 personen, zeiden ze dat er plaats was. Maar toen we direct daarna opnieuw contact opnamen, was er plotseling toch geen plek meer. Dit restaurant speelt duidelijk spelletjes met hun gasten. Geen enkele vorm van excuus of begrip getoond. Ze liegen zonder gêne en hebben geen respect voor de tijd van hun klanten. Zoek een ander restaurant waar ze wel weten wat respect en professionaliteit betekent. Bespaar jezelf de moeite, geld en tijd om hier te reserveren. Ze kunnen toch op het laatste moment zonder enig fatsoen je reservering annuleren en liegen over de beschikbaarheid.

Chris Oranje

Google review · 5 maanden geleden

Gisteren ben ik samen met mijn vrouw wezen eten bij CAPO by Akihito. Gezellig, dachten we, omdat we best dicht in de buurt van het restaurant woonden. We zagen veel goede reviews hier op Google dus we hoefden er ook niet lang over na te denken. Het restaurant zat goed vol. In mijn ogen een goed teken. We werden naar ons plek begeleid midden in het restaurant, maar moesten zelf vragen of we de jassen aan de dame mee konden geven. Dit was een voorbode voor hoe de avond uiteindelijk zou verlopen. Een half uur hebben we gewacht op de kaart en zelfs toen werd nog niet gevraagd of we iets wilden drinken... Dat kwam pas tien minuten later, omdat ik een gastheer erop moest attenderen dat we er al een tijdje zaten en we nog niets besteld hadden. Aan de rechterkant van me zag ik dat de drankjes zich opstapelden en er kwam maar mondjes maat eten uit de keuken. Op het drukste moment had ik het idee dat het personeel onderbezet was en ze de drukte totaal niet kon beheersen. Er werd maar wat gedaan en ik hoorde dat ze langs de tafels gingen om dingen van hun rekening af te strepen. Ons eten kwam uiteindelijk incompleet aan. Na tweemaal aandringen of we dat gerecht nog kregen waar we op dat moment al een uur op aan het wachten waren, zei de gastvrouw dat ze het had gevraagd aan de keuken en dat het eraan zou komen. Vanwege de trek die we hadden, besloten we meer te bestellen. En je raadt het niet: zelfs dat kwam nog eerder dan het gerecht waar we zo lang op aan het wachten waren. Het eten dat we kregen was lekker, maar zeker niet het lange wachten waard. Het was rommelig, chaotisch, de muziek stond veel te zacht (die kon je echt amper horen) en geen enkele keer checkte het personeel bij ons in of het allemaal naar wens was en of we nog iets nodig hadden. Op een avond als deze had ik liever via Thuisbezorgd besteld dan in dit restaurant gezeten. Dit was slecht en daarom dus de eerste en laatste keer dat we er waren.

Kevin G

Google review · 10 maanden geleden

Donderdagavond 3 oktober 2024 ben ik hier een hapje wezen eten. Het is wel handig om van te voren re reserveren, het kan namelijk soms goed vollopen. Dat was deze avond, het was erg rustig met een tafel of 5 gevuld. Een van de serveersters sprak alleen maar Engels, ik heb daar niks op tegen, maar op 1 of andere manier heb ik een prettiger gevoel als ik Nederlands kan spreken in een restaurant. Doordat het zo rustig was hing er weinig sfeer in de tent, toch jammer omdat de look and feel van Capo erg modern en netjes is. Ons tafeltje zag er ook erg gezellig uit, we zaten samen op een bankje en konden samen genieten naast elkaar. Op de menukaart staan diverse gerechten, maar wij kwamen voor de sushi. We hadden ook vrij snel onze keuze kunnen maken en gingen voor de Capo Dream schaal. Een schaal met diverse sushi gerechten. Ik kan met recht zeggen dat dit een aanrader is. De smaak is echt erg goed en de diversiteit maakt het af, zo heb je frisse, knapperige en vleesachtige sushi gerechten ertussen zitten. 1 zo'n schaal was niet voldoende om onze honger de stillen dus gingen we voor de meat schaal. Ook lekker, maar wel machtiger en eentoniger van smaak dan de dream schaal. Al met al een leuke avond, in een leuke hippe tent met heerlijk eten!

CAPO By Akihito

112 reviews