Mr. Sushi Roden Reviews in Roden

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Mr. Sushi Roden in Roden hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Roden.

Rviews van gasten

2.2 · 73 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
3 (60%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Antoin Jansen

Review · 2 maanden geleden

Heb hier vanavond sushi besteld om 18:40, om 19:30 staat er netjes in de mail dat ze onderweg zijn, helaas om 20:25 heb ik moeten bellen waar de bezorger bleef… Vervolgens krijg ik aan de telefoon een geklaag over dat ze personeelstekort hebben, dat ze extra eten in de tas hebben gedaan, waarna er gewoon opgehangen wordt. Extreem onbeschoft! In voorgaande recensies staat ook door het bedrijf geschreven antwoorden; neem telefonisch contact met ons op voor een passende oplossing. Dit houdt in mijn ervaring dus in dat je rekening moet houden met hun tekortkomingen in hun organisatie, totaal irrelevant voor klanten, en je ontvangt extra eten als je je mond houdt. Nou eindstand: de sushi is gearriveerd na 110 minuten, 50 minuten onderweg geweest, het eten is gewoon warm en er zit niets extra’s bij… Voel me compleet voorgelogen!

Jennifer Hamersma

Review · 2 maanden geleden

Vandaag poke bowl besteld. Er werd aangegeven een uur bezorgtijd. Uiteindelijk word ik na een uur gebeld dat ze maar 1 auto hebben en de bezorging later komt. 45 minuten later. Als compensatie krijgen we mini loempia’s. Uiteindelijk na 60 minuten weer gebeld om te vragen waar het blijft. Ze geven aan dat het er over 15 minuten is en dat ze er niks aan kunnen doen. Vervolgens geef ik aan dat ze eerder moeten communiceren zodat ik direct na plaatsen van bestelling nog had kunnen annuleren. Medewerker geeft grote mond en dat ik zelf had moeten bellen na 45 minuten om alsnog te annuleren. Leggen verantwoordelijkheid bij klant neer terwijl ze al de hele avond weten dat ze “‘maar” 1 auto hebben en er echt niks aan kunnen doen. Klant is hier geen koning en begrijpen niet wat service is. Uiteindelijk bijna 3 uur gewacht met als compensatie een zakje mini loempia’s.

Martijn Van der Wier

Review · 3 maanden geleden

Eten besteld helemaal volgezogen met frietuur vet, loempia’s lijken niet eens op loempia’s zo wit wij bestellen hier niet weer

Bertine de Goede

Review · 3 maanden geleden

Normaal heel tevreden maar vandaag niet. Er mistte een rol (veggie), er zat een vlieg in de pickled ginger die overigens echt VEEL te scherp was deze keer, en ze belden ons of ze de bestelling een uur eerder konden afleveren dan wij hadden verzocht. Wat ik oprecht een beetje raar vind, want we vragen natuurlijk niet voor niets dat tijdvak aan. De sushi is dikker gerold dan anders, en het meisje dat kwam bezorgen vond ik echt niet representatief gekleed (in een slordig trainingspak). Ik had hierover willen mailen, maar er staat geen e-mailadres op de website. Besteld op naam van Lok.

Jasmine

Review · 4 maanden geleden

Bij alle mr sushi filialen in de buurt wel gehaald; Groningen Assen Drachten, maar deze was wel echt het lekkerst. Super vers, rijst goed op smaak en goede verhoudingen.

Mr. Sushi Roden

73 reviews