Reviews bij Brasserie LEF
Beoordelingsverdeling
Rob Houtman
Google review · 1 maand geledenDe patat is ontzettend zout, wordt geen aandacht aanbesteed ondanks reclameren. We hadden saté met friet. De pindasaus al heel zout. De patat instijgt nog meer. Dus na het eten liters water drinken
Arjan Filius
Google review · 1 maand geleden1e maal bezocht en aldaar geluncht. Was erg druk, en daarmee voor bediening duidelijk _erg_ druk. Vriendelijk en correct bediend. De kip-sate was prima. Zag er ook mooi uit. (Sesam op de kip-sate) Het 12 uurtje (brood/spiegel ei/kroket) bleek wit brood mais brood te zijn. Gezien de “krokantheid” had het denk ik al uurtje of langer in de buitenlucht liggen uitdrogen. Uitsmijter was koud. Erg jammer. Ruime tafels binnen, zag er netjes uit. Toilet is beschikbaar via app “hoge nood”, heel fijn. Ruim terras (rokers), maar parasollen opgevouwen, niets tegen de felle zon. Vandaar maar binnen gaan zitten. Ik zou er zeker nog wel eens heen gaan als ik in de buurt ben.
Joke Verschoor
Google review · 2 maanden geledenWij hebben een jubileum gevierd beneden in de zaal . Het was voor ongeveer 75 mensen en er waren genoeg zitplaatsen voor de ouderen onder ons. De statafels werden gebruikt door de jongeren en je kon ook nog aan de bar hangen. Hapjes en drankjes waren prima verzorgd. De bediening was gezellig en de muziek was naar eigen smaak . De sfeer was erg leuk en iedereen vond het een zeer geslaagde avond. Hele leuke en fijne plek om een feest te vieren. Wij vierden dat we 50 jaar geleden in het huwelijksbootje zijn gestapt. Groeten echtpaar Verschoor.
Joke Dat
Google review · 3 maanden geledenGisteren er asperges gegeten met ham, ei, krieltjes ennHollandaisesaus Bij het doorsnijden van het ei spoot het eigeel er uit Mijn kleding zat helemaal onder Liet ik zien bij afrekenen Reactie. Vervelend voor u Vandaag gebeld of men bereid was de stomerijkosten te veroeden Moest maar mail sturen daar baas er niet was. Gedaan en binnen 10 minuten reactie Weer heel vervelend voor u maar wij kunnen niet voor iedereen die knoeit de stomerijkosten vergoeden De reactie viel mij vies tegen Dit getuigt niet van klantvriendelijkheid . Als je je klanten wilt behouden denk je mee en biedt een oplossing aan Dit lijkt nergens naar Gevolg. Klant minder Mij zien ze niet meer.
Emiel Mostert
Google review · 11 maanden geledenMijn oude review stel ik bij. Het eten was aardig, schreef ik eerder, de laatste keer, augustus 24, dat ik er nu at, was het geweldig en was ik zeer positief verrast en dat voor een mooie prijs. Een prima restaurant om onverwachts even binnen te schieten als je geen zin in koken hebt, maar ook als je jezelf of een ander echt wilt trakteren Op maandag open, waarmee het ook een plus heeft. Hieronder mijn tweede ervaring, dus ruim een haar eerder. De eerste heb ik gewijzigd. Het mooie is dat je dit restaurant ziet groeien in kwaliteit. Een tweede bezoek mei 23. Hele andere bediening, voldoende personeel dat ook vriendelijk was. Het eten was nu beter, goed zelfs. Niet te veel en goed klaargemaakt. Verrassend ook wel. Ik ga mijn sterren hier aanpassen, zoals het nu was wil ik er zelfs graag naar terug. Jammer was de slechte keus in achtergrond muziek. Graag wat romantischer en sfeervoller. Die muziek, daar moet nog aan gewerkt worden, een opmerking na mijn 3e bezoek. Het restaurant is een aanrader geworden. Voor de kwaliteit is het onbegrijpelijk dat je nog zomaar kunt binnenwandelen. Je zou het drukker verwachten. Maar dat maakt het ook juist weer fijn. En ondanks de verbeteringen zijn de prijzen heel fatsoenlijk gebleven. Mij gaan ze vaker terug zien.

Brasserie LEF
- Hesseplaats 102 a-b, 3068 EA Rotterdam, Nederland
- 010 420 1500