Reviews bij Landgoed Duin & Kruidberg

3.4 · 2373 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Rik Roelfsema

Google review · 2 weken geleden

Heel mooi romantisch hotel.. Als je in het kasteel zelf wilt slapen moet je wel de classic kamers boeken,de andere kamers liggen in het souterain in het bijgebouw.. Ontbijt was uitgebreid en goed..

Ilona Van De Poel

Google review · 1 maand geleden

Echt fantastisch. Supermooie kamer met prachtig uitzicht op de mooie tuin. Daarnaast heerlijk gegeten in het restaurant, met gastheer Kevin die zorgt dat je niets te kort komt. In de omgeving kun je goed wandelen: vooral de wandeltocht naar het strand door de duinen is echt een aanrader. Wij komen snel weer!

Mandy

Google review · 2 maanden geleden

Al een aantal keer langsgeweest voor een koffie of lunch op het terras. Elke keer is het terras helemaal leeg maar staat er pontificaal voordat je überhaupt het terras dúrft op te lopen ‘dat het terras gesloten is en alleen voor reserveringen en hotelgasten te betreden is’. Zeer teleurstellend. Zet daar qua service gewoon een medewerker neer die met je meedenkt: een kopje koffie en daarna afrekenen kan echt wel op een leeg terras om 11:00 waar alles is ‘volgereserveerd’, zo verdien je ook nog wat naast je reserveringen en toon je je service. Jammer!

Mickey v. Gasteren

Google review · 2 maanden geleden

Prachtige locatie. Kamers zijn top. Schoon, verzorgd en netjes. Vriendelijke medewerkers. Het diner in het restaurant was bijzonder lekker. Het ontbijt is heel goed, veel keus. Absolute aanrader.

Chris Bam

Google review · 4 maanden geleden

Een niet zo'n fantastische ervaring. We hadden een suite geboekt en de reservering gemaakt per telefoon. Bij aankomst bleek het gebouw voor 50% in de steigers te staan en was men nog bezig om meer steigers te plaatsen. Dit was ons niet verteld bij de reservering (1 dag van tevoren), anders hadden we niet geboekt. We hebben ons over deze teleurstelling heen gezet, omdat we ons dagje uit hierdoor niet wilden laten verpesten. Het inchecken ging zoals je mag verwachten en we kregen de sleutel/card van de suite (101). Bij binnenkomst van de suite bleek er een stelling voor het raam van de slaapkamer en de badkamer te staan, met de daarbij behorende inkijk. Dit was voor ons onacceptabel en we hebben dit ook gemeld. De poging om dit netjes en naar tevredenheid op te lossen stranden, omdat de andere suites bezet waren, geschilderd werden of niet toegankelijk waren, vanwege onze rolstoel. Om het uitje niet in het water te laten vallen, hebben we de kamer toch geaccepteerd met de belofte dat de werklui niet voor 09:00 de steigers zouden betreden en een 2 uur latere checkout. Verder hadden we een 4 gangen diner (Menu van de Chef) besproken in het restaurant. In het restaurant aangekomen, om 19:00, was er een hoop herrie, omdat er gasten zaten van een zakelijke meeting, die hun fatsoen niet konden houden. Helaas werd hier door het personeel niets van gezegd. Ook dit maar naast ons neergelegd, vanwege ons dagje uit. Heerlijk genoten van het Chefs menu (complimenten aan de chef(s) in de keuken), totdat we er zelf achter kwamen dat er iets niet klopte. We kregen het dessert als 3e gang? Met andere woorden er was iets verkeerd gegaan, waardoor we geen 4 maar een 3 gangen menu geserveerd kregen. Na onze melding werd dit op de rekening aangepast en kregen we een kopje koffie als pleister op de wond. Helaas maakt dat de zoveelste teleurstelling niet goed, natuurlijk. Al met al een teleurstellende ervaring, die niet de schoonheidsprijs verdient. Vraag dus bij het boeken of er geen schilders of andere werklui voor je ramen lopen en vraag even na of het restaurant weer vol zit met luidruchtig volk van een meeting die in een van de vergaderzalen plaatsheeft. Voor ons op deze manier geen tweede keer meer. Het geheel is geen reclame voor een hotel, wat zich (wil manifesteren) manifesteert als een klasse hoger met kwaliteit. Erg jammer.

Landgoed Duin & Kruidberg

2373 reviews
  • Duin- en Kruidbergerweg 60, 2071 LE Santpoort-Noord, Nederland
  • 023 512 1800