Reviews bij Lin Kitchen

2.8 · 129 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Yv

Google review · 4 maanden geleden

Ruim van tevoren gereserveerd om voorafgaand aan een show bij Lin's Kitchen te eten. Ik kon de reservering echter nergens meer vinden, waardoor ik een paar dagen van tevoren heb geprobeerd te bellen. Geen gehoor. Mail gestuurd, niets op teruggekregen. De dag erna weer geprobeerd te bellen, weer geen gehoor. Nog een mail gestuurd, ook niets op teruggehad. Op goed geluk dag daarna er maar er naartoe gereden. Toen we voor de deur stonden, twijfelden we of-ie wel open was, want het was nogal donker binnen en de ramen flink stoffig. De deur bleek open te zijn, dus toch maar naar binnengelopen en gevraagd hoe dit nou zat. "Ik had buiten openingstijden gebeld en mijn beide mails had ze niet gezien, maar ja, we konden wel eten hoor". Okee.. In het donker, zonder muziek en met de open vuilniszakken en echo's als vulling... Nouja, we gingen toch maar zitten (aan de vieze tafels overigens) en wilden de boot bestellen, die er zo goed uitzag op de site. Ja, maar dat kon dus niet besteld worden! Op dat moment was mijn geduld even ver te zoeken en zijn we op zoek gegaan naar iets anders om te eten. Over de kwaliteit van het eten kan ik dus niet oordelen, wel over het restaurant zelf. En dat zou ik niemand aanraden. Ik gok dat Lin's Kitchen vergane glorie is. Dat het ooit een heel leuk restaurant wás, maar dat ze nu voornamelijk nog bezorgen. Prima, maar geef dat aan op je website. Pas je informatie aan naar actuele informatie. Dit was echt een groot fiasco. De eigenaresse was overigens wel zo vriendelijk om ons naar de concurrent te leiden, dus dat stukje service was dan wel weer erg goed.

Tilly Noort

Google review · 1 jaar geleden

Eten besteld via internet. Tot onze verbazing kregen we dit keer geen rijst bij de tepanyaki. Bij nabellen bleek dat rijst niet meer geleverd wordt vanwege personeelsgebrek. Staat niet op de website en de prijzen zijn ook niet aangepast. Dit is de laatste keer dat we eten hebben besteld bij Lin Kitchen.

Kasia Stochmal

Google review · 3 jaar geleden

Heerlijk hier gegeten, geen all you can eat maar je kan hier echt wel voor redelijke prijs goed eten. Eten wordt echt vers bereid en de bediening is super vriendelijk! Een van de betere sushi restaurants... sommige in Rotterdam zijn lang niet zo goed als deze.

mitchell grooters

Google review · 4 jaar geleden

Vanavond voor het eerst besteld met de family. Sushi was in principe goed. Alleen de tonijn was oud. Het had een enorm sterke vis lucht. Zo heb ik het nog nooit geroken op tonijn. Dus, even gebeld naar Lins Kitchen om te overleggen of we misschien korting konden krijgen of het misschien mochten verwisselen. Dat was onmogelijk. Alle sushi was al op (om 8 uur)????? en ze konden niets regelen. Slecht dat de tonijn oud was. En helemaal slecht dat de manager gewoon niets regelt. Wij komen nooit meer terug. Ik raad Hamachi aan. Betere sushi en VEEL betere service. Al het tonijn kon zo de vuilnisbak in.

Daria Rusinska

Google review · 6 jaar geleden

Beste sushi die te verkrijgen is in Schiedam! Mooi restaurant, vriendelijk en super enthousiast eigenaresse. Kwalitatief zeer goed eten. Daardoor is het eten wel duurder dan gemiddeld, maar dat is het zeker waard!!!! Als je van sushi houdt dan is het zeker een aanrader.👍🏻🍣🍱

Lin Kitchen

129 reviews
  • Land Van Belofte 11A, 3111 NW Schiedam, Nederland
  • 010 666 6888