Reviews bij Tropical

3.2 · 92 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Alois en Odile Segers

Google review · 6 maanden geleden

Pluimpje voor het serveren vsn het eten! Goed verzorgd en heerlijke frietjes!

Mijn Organizer

Google review · 1 jaar geleden

Van de uitdrukking "" de klant is koning" was gisteren niets te merken toen er iets mis ging met mijn bestelling. Ik vroeg om friet met mayonaise en kreeg friet met frietsaus. Voor sommigen maakt dat niet uit maar voor mij wel; ik vind frietsaus niet lekker. Mij lijkt het heel eenvoudig zo'n kleine fout recht te zetten: gewoon het bakje frietsaus omruilen voor een bakje mayonaise maar zo makkelijk ging dat niet omdat Tropical geen mayonaise in huis heeft. Blijft over de klant meteen aan te bieden het aankoopbedrag terug te geven maar het liep anders. De eigenaar begon met een uitgebreide verhandeling over de wijze waarop een frikandel speciaal wordt bereid. Ik leerde dat frietsaus één van de toppings is en dat er daarom met frietsaus wordt gewerkt. Toen ik zei dat dat niets met mijn bestelling te maken had en dat het er mij om ging dat ik niet kreeg wat ik besteld had dacht ik dat we er wel waren maar dat bleek niet het geval. Terwijl mijn friet op tafel stond af te koelen bleef de eigenaar, kostte wat het kost, volharden in zijn denkwijze dat zoiets onmogelijk te maken kan hebben met een door hem of één van zijn medewerkers gemaakt foutje. Nee, uiteindelijk was het mijn eigen schuld .... ik had om échte mayonaise moeten vragen. Ik vind dat een rare gedachtegang want mayonaise is mayonaise en niets anders. Tussendoor werd mij nog gevraagd of ik "mijn geld terug wilde" maar daar ging het mij helemaal niet om en bovendien is dat niet de meest elegante manier om een fout te herstellen. Vragen of iemand iets wil is toch iets anders dan het uit jezelf aanbieden. Enfin, wat hier natuurlijk niet in orde is is het feit dat er überhaupt gediscussieerd wordt over een bakje frietsaus met een inkoopwaarde van 10 cent (?). En dat nog wel in het bijzijn van andere klanten. Wat ook niet in orde is is het slechte voorbeeld dat gegeven wordt aan jonge mensen die aan het begin van hun carrière staan. Er waren, als ik het me goed herinner 3 jonge medewerkers aanwezig. Ik hoop dat zij dit lezen en er wat van leren. En als er voortaan iemand iets besteld met mayonaise zeg je gewoon: "sorry, dat hebben we niet, wij verkopen frietsaus".

J. Schellekens

Google review · 1 jaar geleden

Beste eigenaar, wil even reageren op de review van ledo. Ten eerste ik ben geen cliënt maar een betalende klant. Ten tweede het was niet druk toen wij de bestelling doorgaven. Ten derde u heeft gelijk waar mensen werken worden fouten gemaakt, fijn dat u dat achteraf toegeeft jammer dat u dat op het moment niet gedaan hebt. Het kwam bij mij over dat ik een leugenaar ben, u stond ons niet ter woord wel de 3 jonge mensen die moesten het oplossen (niet dus). Erg jammer dat IK NIET meer welkom ben dat zegt meer over u dan over mij.

Ledo Eijk

Google review · 1 jaar geleden

Eten was goed, alleen jammer dat er moeilijk werd gedaan over een bakje mayonaise en een viandel die beide betaald waren. Na veel gedoe toch mayonaise gekregen maar geen viandel. Ik werd niet gelooft, vrienden van ons keken de bon na toen ze hun eten op hadden daar stond een kroket op die ze niet hadden besteld. Toch 5 euro verdiend, als ze dit bij een paar klanten per dag doen, verdiend dit lekker. Nogmaals het eten was goed, erg jammer dit en vooral dat je niet gelooft wordt.

arnold op den buysch

Google review · 4 jaar geleden

Leuke zaak, er is van alles te zien en de burgers zijn yum yum

Tropical

92 reviews