Reviews bij Restaurant "De Lier"

2.6 · 354 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
3 (60%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Jéwé Dijkstra

Google review · 2 maanden geleden

Wat opvalt in veel reviews met 1 ster is dat die betrekking hebben op de oudere mevrouw die daar doorgaans aanwezig is. Zij krijgt nogal wat kritiek, maar ketst dat terug naar de klant. Ze voelt zich kennelijk in haar trots gekrenkt en is niet in staat haar eigen gedrag te reflecteren. Gevolg is klanten zich niet serieus genomen voelen door deze vrouwelijke Basil Fawlty. Ik ondervond hetzelfde met haar gisterochtend terwijl ik mij, zonder het mij te realiseren bevond op het achteraf gelegen en verlept uitziende deel van het terras, want het zandige parkeerterrein loopt naadloos over in dat kennelijke terras (geen bord, geen afscheiding). Overigens was er ook geen klant te zien. Ik probeerde er op het aanliggende veld een bijzondere vogel te fotograferen. Ze benaderde me uit de hoogte, waardoor men natuurlijk zelf eerst het eigen verdedigingssysteem activeert. "Komt u zo binnen iets te bestellen?" vroeg ze bits en overduidelijk retorisch. "Uh..sorry? Ooh, nee, ik was even aan het kijken" reageerde ik oprecht verbaasd. "Het is hier geen uitkijkpunt." reageerde ze direct. Nou, dan is de toon gezet. Als ze nou had gezegd "Meneer, dit is mijn terras, zou u zo vriendelijk willen zijn het te verlaten?" had ik daarvoor natuurlijk begrip gehad, maar nee, direct hautain en vol erin. Dus ik reageerde dan ook op basis van wat ik daar ervoer toen ik vijf minuten daarvoor was gearriveerd "Oh, ik realiseerde mij niet dat dit verlepte, onverzorgde, gebied deel van uw terras was." Zij: "Dat is de grootste onzin dat ik ooit gehoord heb! Ik wens u een fijne dag". Tja, het is de toon die de muziek maakt. Ik was een paar maanden eerder al eens binnen geweest met een gezelschap en zag toen ook al de trekjes die Basil Fawlty zo beroemd maakte. Zelfreflectie blijft lastig, en -zeker als je van (potentiële) klanten afhankelijk bent- zal zich vertalen in het wegblijven van hen die haar gedrag al hebben ervaren, en hen die reviews lezen en op grond daarvan nog kunnen beslissen te gaan of niet.

jean Soomers

Google review · 2 maanden geleden

Vandaag geweest met 4 personen. Werd vantevoren verteld dat als het druk is kan het even duren met lunch. Geen probleem. Maar een uur wachten op 4 broodjes is niet ff wachten. Boordjes waren goed. Snelheid verschrikkelijk. En echt druk( +/- 8 klanten) is dat druk in zo'n etablissement?

Rene Op den Kamp

Google review · 3 maanden geleden

Héérlijk genoten van koffie en vlaai na dat we gereserveerd hadden voor 6 personen. Lekker gewandeld en daarna héérlijk gedineerd. Zuurvlees, entrecote en spareribs, overheerlijk,frites en groente en sla, super en dan niet te vergeten , het ijs, met veel slagroom en advocaat en de andere met chocolade. Super bedankt, we komen gauw nog eens terug.

Corrie Op Den Kamp-buys

Google review · 3 maanden geleden

Gereserveerd voor 6 personen en van heerlijke koffie en vlaai genoten.Daarna lekker gewandeld met zijn allen en de hond en daarna van een uitstekend diner genoten Alles was top verzorgd, de heerlijke spareribs,entrecote , het overheerlijke zuurvlees, de groenten,sla en de heerlijke frites. Top Top. Het cocoladeijs en advocaatijs, héérlijk. Jammer dat mevrouw geen hulp heeft,dan konden er meer mensen van haar kookkunst genieten. Dit is voor herhaling vatbaar en we gaan zo gauw mogelijk weer terug. Bedankt voor alles . Topper.😋

Fred en Liane T.

Google review · 4 maanden geleden

Na een wandeling door de Schinveldse Bossen wat drinken bij Restaurant De Lier. Mooi gelegen en een terras wat kijkt op het zweefvliegtuig veld. Bestellen 2 Cola Zero, twee glazen worden ingeschonken uit een 1,5 liter fles. Die fles is bijna leeg en wordt leeggeschonken in het glas, niet helemaal vol dus een nieuwe fles wordt gepakt. Het ene glas afgevuld en het andere glas gevuld. Naderhand blijkt het eerste glas bijna geen koolzuurstof meer te bevatten en smaakt ook niet meer zoals cola hoort te smaken. Aan het tweede glas mankeert niets. Terug naar de balie met de opmerking dat er geen "prik" meer zit in de cola. Antwoord: Dat kan niet want ik heb deze net vanuit een nieuwe fles ingeschonken. Inderdaad een van de glazen wel maar de andere niet. Geweigerd wordt een nieuw glas van 200 ml in te schenken. Als je 3,25 euro durft te vragen voor een glas cola zorg dan dat je een blikje of een flesje aanbied. Wat een service zeg. Hier komen wij nooit meer.

Restaurant "De Lier"

354 reviews
  • Leiffenderhofweg 3, 6451 PR Schinveld, Nederland
  • 06 26542256