AMEDIA Hotel Amsterdam Airport Reviews in Schiphol-Rijk

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die AMEDIA Hotel Amsterdam Airport in Schiphol-Rijk hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Schiphol-Rijk.

Rviews van gasten

2.4 · 1536 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
2 (40%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Jessica Niemeijer

Review · 3 maanden geleden

Goede rustige locatie. Kamers zijn schoon maar wel gedateerd en hier en daar achterstallig onderhoud. Shuttle bus is heel handig maar kost wel €5. Kamer was veel te warm, de airco werkte niet en er kon geen raam open. Opgelost met een ventilator. In de eetzaal stikte het van de vliegen dat was wel erg smerig. Ze zaten overal op.

Ian Anon

Review · 4 maanden geleden

Wij hebben hier geboekt omdat onze auto bij een nabijgelegen parking stond. Wij hadden 1 nacht voor onze vlucht. De jonge man achter de receptie was vriendelijk, in de kamer waren de gordijnen aan beide kanten stuk, waardoor er veel licht binnenkwam langst deze zijden. Alsook sliepen wij langs de kant van de vijver waar enorm veel kikkers zaten, geluid was niet aan te raden. Shuttle naar luchthaven was 5 euro, terugkomst gratis. Ze delen een shuttle bus met Radisson hotel.

Roland Moeskops

Review · 5 maanden geleden

Hotel is te vermijden, wel vriendelijk personeel maar tijdens ons bezoek was er geen water wegens werken, normaal zouden we om 17 u terug water hebben, maar deze morgen was er nog steeds enkel ijskoud water😡 Klagen bijj de receptie loste ook niets op , ze werken eraan werd er ons verteld. Dus zonder te douchen op vakantie dan maar…… denk goed na voor je hier boekt

Tonnie Ten Hove

Review · 5 maanden geleden

Zeer slecht hotel, te vermijden! Erg vriendelijk personeel, maar een kamer waarvan je na de eerste nacht 's ochtends aangeeft bij de receptie dat de klimaatbeheersing niet werkt en je slecht slaapt met 23/24graden. Zou opgepakt worden, die avond hoor je als je na een diner rond 2115 in het hotel komt dat maintenance helaas ziek was dus er niets gedaan kon worden en er geen andere kamer beschikbaar is. Als dat duidelijk/tijdig gecommuniceerd wordt zodra duidelijk is dat het probleem niet opgelost kan worden en een andere kamer niet mogelijk is was ik eerder mijn spullen komen halen en had ik een ander hotel geboekt. Uiteindelijk komt er een ventilator tevoorschijn, die je naast je bed kan zetten. Na het lezen van meedere reviews over klimaat problemen en een ventilator die om de hoek klaar staat krijg ik het idee dat dit een standaard probleem is wat ze niet wensen te repareren. Heb zelden een slechtere ervaring gehad in een hotel, de goedkoopste ketens presteren veel beter als dit! Nogmaals niets ten nadele van het personeel, dat is vriendelijk correct en prettig in de omgang. Maar dit is beneden elk peil.

Kevin Raes

Review · 7 maanden geleden

Zeer mooie ruime kamers zelfs met een keuken ,echt wel een aanrader . Helaas is de hygiëne niet op en top van de kamers . Het ontbijt op zaterdag bleek ook veel uitgebreider dan op zondag. Het avondeten is ondermaats en zeer duur voor de rest wel een top hotel voor een aangename prijs

AMEDIA Hotel Amsterdam Airport

1536 reviews
  • Boeing Avenue 333, 1119 PH Schiphol-Rijk, Nederland
  • 088 202 9100