Reviews bij BLUE Wellnessresort Sittard
Beoordelingsverdeling
Dede Simson
Google review · 1 maand geledenWij begrijpen de talrijke negatieve commentaren hier niet. Wij hebben vandaag een fantastische ervaring gehad in deze Blue wellness. Alles was heel schoon, prima opgietingen meegemaakt, voldoende ligplaatsen met parasol buiten, vriendelijke bediening etc. Wij komen zeker terug, al moeten we er een heel end voor rijden. Een minpuntje is misschien dat er geen standard veganistische maaltijden op de kaart staan, maar deze ervaring hebben wij bijna overal.
Daniela Druschke
Google review · 1 maand geledenHelaas voor de 3. Keer kwamen we en die dinge ,die we besteld hadden waren da niet. Aangegeven dat het wel jammer is dat we niet informeert worden,dat de behandelingen en retuilen niet doorgaan. Interesserte het personeel niet. Geen vriendelijk onvang. Bediening van het restaurant is waardeloos. Komen geen bestelling opnemen. Zitten binnen en hebben meer te doen met kletsen en aan de telefoon te zitten. Eten was wel goed. Am einde staan dinge op onze rekening, die niet van ons waren. Personeel heel onvriendelijk en willen wel alles afrekenen. Niemand geeft zich moeite of is motiveert. Alleen de vrouw van de opgieting gaaf haar best. Alle andere medewerkers zijn lui en onvriendelijk. Jammer voor zo een sauna . Is niet voor herhaling vaatbaar
Leon Koole
Google review · 1 maand geledenAfgelopen week een bezoek gebracht aan Blue Sauna in Sittard. Helaas vonden wij de prijs-kwaliteitverhouding tegenvallen. Er is op meerdere plekken sprake van achterstallig onderhoud, zoals kapotte tegels boven het zwembad. Ook het witte meubilair in het restaurant is duidelijk aan vervanging toe; het oogt versleten en verkleurd. Het restaurantmenu was beperkt; we wilden graag afsluiten met een lekker nagerecht, maar omdat het aanbod enkel bestond uit ijscoupes, hebben we daarvan afgezien. Ook de opgieting viel erg tegen. De gebruikte geuren (rode appeltjes, Hawaï en oriental) deden eerder denken aan goedkope luchtverfrissers dan aan een ontspannende wellnessbeleving. Bij de tweede geur zijn we dan ook naar buiten gelopen.
Roxana Janssen
Google review · 2 maanden geledenDeze sauna heeft echt waardeloos personeel, iedereen heeft een lang gezicht en totaal geen animo om enige vorm van vriendelijkheid te tonen. Het begint al bij de receptie, hier sta je een geruime tijd te wachten terwijl je als 2e klant staat. Enige vooruitgang zit er niet in. De opgieting was echt slecht, de dame in kwestie had er geen zin in, dit was te merken aan het wapperen en ze bleef maar aangeven dat mensen de cabine konden verlaten. Het leek erop dat ze dat wel fijn zou vinden om eerder klaar te zijn. Reserveren op welke bank je wil zitten voor de opgiet is ook waardeloos. Kom je om 11.00 binnen is de eerste opgiet waarbij je in het midden kan zitten pas om 15.30u. De sauna's zijn vrij rumoerig, je hoort alles wat er buiten de sauna gebeurd waardoor optimaal ontspannen vrij lastig is. Dit was voor mij de laatste keer dat ik deze sauna heb bezocht en ik zou het ook niemand aanraden. Zonde van je geld en er hangt er geen prettige sfeer
Roy Kersten
Google review · 3 maanden geledenDe kelosauna(opgietsauna) was kapot waardoor de opgietingen niet door gingen echter werden deze verplaatst naar de panorama sauna. Alleen dit was meer een geurbeleving dan opgieting. M.i. had dit prima ook een opgieting kunnen worden met 3 verschillende geuren en methodes. Wij zijn in de middag gekomen met de intentie tot in de avond te blijven, lekker rustig en opgietingen, maar de geurbelevingen werden in de avond ook al geschrapt Daarnaast lag er nog een sauna uit, dus al bij al geen goede ervaring met deze sauna. Bij betalen stonden er ook producten op onze rekening die niet van ons waren en daarnaast vroeg de medewerker hoe onze ervaring was geweest. Ik verteld dat we het jammer vinden van de opgietingen en de geannuleerde geurbelevingen, maar kon geen empathie af. Helaas.
BLUE Wellnessresort Sittard
- Milaanstraat 115, 6135 LH Sittard, Nederland
- 0347 754 760