Beoordelingsverdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
2 (40%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Ingrid Vervoort

Google review · 2 weken geleden

Kamers waren niet goed, roken verduft, heel slechte bedden (als je op de rand ging liggen, viel je er bijna uit), doordat de boxspring stuk was. Geen goedwerkende ventilatie in de badkamer,...

Piet Trappedoelie

Google review · 3 weken geleden

Badkamer niet aan kant gemaakt, geen schone handdoek. Alleen dekbed recht getrokken. Onderlakens niet - rommeltje. Onvriendelijk personeel bij de receptie. Veel slijtage plekken vloerbedekking, losse stukken behang. Rijp voor renovatie.

Jelmer Dekker

Google review · 1 maand geleden

Afgelopen week 2 overnachtingen gehad. 6 weken geleden ook al eens. Alles weer prima geregeld en vriendelijke bediening die hard moesten werken om het alle gasten naar de zin te maken onder deze tropische temperaturen. Oke..geen airco. Maar ze hadden keurig de gordijnen dichtgedaan en de ramen een beetje open. Prima te doen. Kamers keurig schoon en ruime badkamers. Niet super nieuw nee. Maar wat wil je voor deze prijs?? 's avonds heerlijke maaltijden gekregen voor zeer acceptabele prijzen. Ik lees reviews van mensen die blijkbaar voor € 100,- (2 pers kamer incl ontbijt) Hilton verwachtingen hebben en een lakei die de koffers naar de kamer brengt. We komen zeker nog eens terug.

Simon E

Google review · 2 maanden geleden

Prachtig gebouw aan de buitenzijde en een goede locatie in Sluis. En daarmee heb je eigenlijk alle positieve punten wel gehad helaas. Interieur is zwaar verouderd, meubilair vol beschadigingen en de verf bladdert overal af. De lagen stof onder het bed en in de radiator laat zien dat het al jaren geen grondige schoonmaakbeurt heeft gehad. Het meeste personeel lijkt geen Nederlands te spreken. In de kamer heb je niet eens een waterkokertje staan om 's avonds een kopje thee te kunnen zetten. Verwarming staat er op maximaal, dus de kamer is constant ~25C. Het raam hing los in het kozijn. Hotel voelt leeg en verlaten binnen, ondanks dat we in het hemelvaartweekend er waren. Bij het ontbijt werden we onvriendelijk door een, wat ik alleen kan benoemen als, ontbijtdictator verwezen naar een plek, want stel je voor dat een tweetal aan een tafel van 4 gaat zitten, terwijl de zaal niet eens halfvol was. Ontbijt verder erg simpel. Koude eieren en pannekoeken, fruit dat al een week geleden vergaan was en verder niet veel keuze. Ze zouden veel meer met dit prachtige gebouw kunnen doen, maar slaan de plank mis. Jammer

A. N.

Google review · 2 maanden geleden

zijn er geweest van 18 t&m 20 mei 2025 we mochten inchecken om 15 uur. we zijn toegekomen om 11uur, we vroegen om onze auto op de parking te zetten om dan nog een fietsrit te maken en dat was geen probleem, we waren heel vriendelijk ontvangen . ingecheckt om 16 uur ze hebben ons alles mooi uitgelegd. Het ontbijt super super lekker met alles erop en eraan. s'avonds hebben we daar niet gegeten ,we hadden maar geboekt voor slaap en ontbijt. we sliepen in kamer 121 en die was perfect goeie matrassen, de badkamer was groot , een kleine opmerking de verlichting in de badkamer is te flouw die mag wel wat klaarder zijn, misschien toch een zwaardere lamp insteken. We komen daar heel zeker nog terug en we zullen terug kamer 121 vragen. Het was een plezier om daar te verblijven. bedankt hotel Fletcher en in het bijzonder het vriendelijke personeel .

Fletcher Hotel-Restaurant De Dikke van Dale

1123 reviews