Reviews bij Savór

4.2 · 25 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
4 (80%)
Filter:

Tom

Google review · 3 weken geleden

Heb er nog niet gegeten , daar kan ik niets over zeggen , maar over de gezelligheid van het terras en de vriendelijke , doch professionele bediening enkel lovende woorden , meer van dat !

Marielle Baart

Google review · 3 weken geleden

Heerlijk gegeten. Mooie, schone, gezellige zaak. Het was super druk en de toiletten waren zeer schoon, de keuken snel en de bediening behulpzaam en rustig. We vonden ons erg welkom en gezien. Een pareltje in hartje Sluis! Een dikke aanrader!

Elke Van Rillaer

Google review · 1 maand geleden

Nieuwe (nieuwe uitbaters) zaak in Sluis. De ganse zaak kreeg een zéér mooie make-over. Jonge bediening die vlot op elkaar inspelen. Snelle service. Redelijk grote lijst met BOB drankjes (zijn ongeveer €3 goedkoper dan mét alcohol), wat het leuk maakt voor de chauffeur. Mooie ruime zitplaatsen. Ze hebben echter géén late service. Wil je 's avonds eten, kan je beter rond 17u reeds aanwezig zijn. In zomermaanden zijn ze, dacht ik, tot 20u open. Mooie menukaart, waar voor je geld. Parkeren in Sluis blijft een issue....en is opgeslagen. Mooi terras maar wanneer de zon weg is, snel koude schaduw en door locatie ook redelijk wind. Geen faciliteiten gezien voor kinderen (speeltuin, speelhoek). Wél leuk dat je iedere werknemer kan trakteren met €10 aan de rekening toe te voegen (zo valt keukenpersoneel niet uit de boot). Er werd duidelijk nagedacht over de sfeer en moderne inslag want is, naar mijn mening, één van de mooiste horecazaken (tea room/ brasserie) in Sluis. Veel zitplaatsen maar bij mooi weer toch misschien reserveren wil je zeker zijn van je plaats.

John Schockaert

Google review · 2 maanden geleden

3 juni 2025. Bij 2 aperitieven van meer dan 10 euro/stuk werd aan onze tafel zelfs geen borrelnootje geserveerd. Daarvoor moet blijkbaar extra bijbetaald worden. Mosselen (29,50 euro per persoon) waren klein (de helft zelfs piepklein), flets en totaal smaakloos. Bij de afrekening (100 euro cash) aan tafel werd geen kasticket afgegeven. Bij verlaten restaurant geen 'bedankt' of 'dag' van uitbaters of personeel. Grote teleurstelling zowel qua service als op gebied van kwaliteit van het eten. We waren meer dan 25 jaar vaste klant bij De Frietstal, waar bediening en kwaliteit steeds top waren. Er is nog veel werk aan de winkel voor de nieuwe uitbaters om het vroegere niveau van deze zaak te behalen. Reactie op reactie van Savor (eigenaar): Tekenend is dat Savor niet op een concrete wijze ingaat op de negatieve aspecten en tekortkomingen die ik in mijn review heb aangehaald en ze dus evenmin ontkent of weerlegt. Kon ook niet anders want mijn review is 100% waarheidsgetrouw. De mosselen die aan ons werden geserveerd waren inderdaad klein, flets en smaakloos. De uitbater suggereert dat we dat hadden moeten zeggen. Wat had hij daar dan 'meteen' kunnen aan veranderen ? Een review wordt per definitie achteraf gegeven. Dat is trouwens juist de bedoeling dacht ik. Ik begrijp niet dat de uitbater beweert dat dit niet gepast is op internet. Ook kan de uitbater blijkbaar niet nalaten om nog een zinloze sneer te geven naar het platform zelf.

Marcel Visser

Google review · 2 maanden geleden

Mooi terras met comfortabel terrasstoelen en banken. Leuke kaart en vriendelijk personeel met een glimlach.

Savór

25 reviews