Beoordelingsverdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
2 (40%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Nadia Toumi

Google review · 2 weken geleden

Wij wonen in de buurt en wandelen vaak langs het terras, wat er altijd zo uitnodigend uitziet (intieme sfeer, gezellige lampjes, uitzicht op het bos). Gisteravond besloten we eens neer te strijken voor een drankje. De service was helaas niet zoals je zou verwachten in de hospitality sector. Na lang wachten, terwijl het rustig leek (maar dat kunnen we natuurlijk mis hebben), bestelden we o.a. een glas witte wijn, de domaine des ouled thaleb. Deze bleek niet goed: muf, zuur, alsof hij al een paar dagen open was of kurk had. Toen we het benoemden en vroegen hoe lang de fles al open was werd er gezegd dat de fles waarschijnlijk gewoon dezelfde dag nog geopend was, waarna de serveerster direct weg liep zonder er meer woorden aan vuil te maken. We hadden het op prijs gesteld wanneer er op een meer professionele manier gereageerd was, en ons punt serieus genomen was. Uiteindelijk hebben we de wijn maar laten staan omdat deze echt niet te drinken was. We geloven niet dat de serveerster onaardige bedoelingen had maar dat het wellicht een kwestie van onervarenheid/onzekerheid was. Hopelijk is deze feedback nuttig voor het verbeteren van de gastvrijheid. Een glimlach doet ook wonderen trouwens.

Laura Raaijmakers

Google review · 2 weken geleden

Gekke dineer ervaring gehad hier. Bij de reservering aangegeven dat ik een notenallergie heb, en nadat we onze drankjes hadden besteld kregen we extra brood met tapenade waar ik direct een allergische reactie op kreeg. Nu is het bij mij gelukkig niet zo erg dat ik naar het ziekenhuis moet, maar ik moest wel snel naar de wc om over te geven. Bij terugkomst wist de serveerster ons te vertellen dat er inderdaad noten in de dip zaten. Toen ik zei dat we wel allergieën hadden doorgegeven, zei ze dat ze in het systeem zou kijken en daar bleef het bij. Verder was er geen enkele empathie of zorg te bekennen. We hadden ook nog steeds onze drankjes niet (terwijl ik erg graag alles weg wilde spoelen), we kregen ze uiteindelijk pas na twee keer vragen en na we ons eerste gerecht al hadden. Ik kon wat moeilijker genieten door de buikpijn en opgezwollen keel maar het eten was verder wel lekker. Al met al een vervelende situatie die makkelijk voorkomen had kunnen worden

Paulien van der Woude

Google review · 1 maand geleden

Wat een super fijn hotel! Heel netjes, vriendelijk personeel, rustig en een fijne sfeer! Gratis koffie, thee, water ed met koekjes en snoepjes kun je vinden in de lounge, wat een service! Ondanks dat de kamers klein zijn, zijn ze erg netjes en hebben ze hele fijne bedden! Voor herhaling vatbaar!

Angélique van den Berg

Google review · 2 maanden geleden

Wat een geweldig hotel. Gevestigd in een voormalig klooster met nog veel herkenbare details uit die tijd, zoals de vele kerkbanken. De kamer was zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Ontbijt was gevarieerd en smakelijk.

Arienne Lindeijer

Google review · 2 maanden geleden

Heerlijk ontbijt, erg mooi hotel, de spiegels in de badkamer hangen te hoog voor mij en ik ben 1.63m. Het liefst zou ik nog een extra spiegel aan de muur willen als iemand in de badkamer is, wel gevonden in de kast

Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten

565 reviews
  • Amersfoortsestraat 20, 3769 AS Soesterberg, Nederland
  • 0346 351 755