Reviews bij Burger King
Beoordelingsverdeling
Fred van Zoggel
Google review · 4 weken geledenBehandel je klanten (en personeel!) zoals je zelf graag behandeld wil worden. Mocht je een statiegeld beker aanschaffen als niet-Nederlander, ben dan bereid om al je gegevens (inclusief naam en iban) achter te laten, vooraleer je je geld terugkrijgt. Neem een voorbeeld aan je buren (Ikea), waar het via een simpele pinpas-swipe gaat. Een jaar of 5 geleden was het hier prima, vandaag besloten hier niet meer terug te komen.
K Simons
Google review · 4 weken geledenVandaag bij deze BK gestopt. Niet alle personeelsleden hebben de 'horeca-smile'. Snauwen naar collega's, kort en onvriendelijk naar de klanten. Wil je een milkshake, dan moet je waarborg voor een beker geven die je later in een machine kan steken, dan krijg je een qr code om te scannen om je geld terug te krijgen. Dit werd 'uitgelegd' door een man en het werkte voor geen meter, voor een buitenlands rekeningnummer. Zo verdient BK mooi geld.
RJ vd Veen
Google review · 1 maand geledenVoor het eerst gingen we hier naar binnen. Een fastfooder met weinig gasten, is dat een voor teken? We bestelden aan de balie: 1 long chicken menu en 1 x-tra long chili cheese menu. Zoals het bij een menu gaat, drinken, saus en frites. Naast dat het broodje klef was zat er nagenoeg niets op, althans waar we voor betaalden: Het kleffe broodje met chicken had een gepaneerd iets met wat condimenten, zag er niet smakelijk uit en het smaakte ook naar karton. Het x-tra long broodje was echt net zolang als het chickenbrood, dus waar het nu de x-tra lang was? Geen idee. Tekst en uitleg gevraagd, want dit was niet wat ik dacht besteld te hebben. Dus wel, zei de manager, die er bij gehaald werd omdat de man aan de balie het blijkbaar niet kon uitleggen. Een gewoon broodje is zo groot, terwijl hij met beide handen een cirkel vormde ter grootte van een klein kopje 0ngeveer 5 cm in diameter. Ook dit smaakte niet veel beter dan het cheese broodje. Dan het kleine zakje frites wat je er naast kreeg: te belachelijk voor woorden. Nog niet eens een dessertschaaltje vol, gewoon en klein zakje met slappe frites. Nu snap ik de stilte van gasten. En dan durven ze er nog de hoofdprijs voor te vragen, bijna 23 euro Burger King? Eens maar nooit weer.
Yvonne Timmermans
Google review · 2 maanden geledenKlantvriendelijkheid is om eerlijk te zijn gewoon triest, echt heel jammer. Ik bestelde dus een king deal menu, maar kreeg een XXL- King Burger menu en betaalde daar ook flink wat meer voor al had ik dat niet besteld nee. Ik vroeg daarom meteen aan die vrouw of dat wel de goede prijs was?? Ik noemde de normale prijs en er wordt vervolgens gewoon in m'n gezicht gelogen. Mensen, dit gaat mij echt te ver. Vergissen is menselijk, maar zeg dat dan gewoon, kan toch gebeuren? Alle begrip voor maar er werd niet eens geluisterd. Jammer maar ik ga nooit meer daar naartoe, BK op Ekkersrijt. Geef je fout gewoon toe en los dit netjes op, dan bereik je meer dan op deze manier, maar dat begrijpt toch iedereen lijkt mij. Ik denk dat een goede training/ cursus voor dit personeel wel aan te raden is. Geen ster wat mij betreft, want de kwaliteit was ook behoorlijk 'onder-de-maat' te noemen, wat ik nooit eerder heb ervaren. Echt jammer vind ik, geef natuurlijk veel liever een goede review.
R
Google review · 5 maanden geledenblondie besteld en dit doorgebakken gekregen , hiermee terug gegaan en ze zeiden dat dit normaal was wat niet is, dit hoort loperig aan de binnenkant te zijn. kreeg geen nieuwe en ook geen geld terug . heb het toch proberen te eten maar was zo ver door gebakken dat de cake taai was. was niet mogelijk om op te eten. dus geld weg en slecht behandeld door personeel.

Burger King
- Ekkersrijt 4019, 5692 DB Son, Nederland
- 088 463 6228