Reviews bij Van der Valk Hotel Spier - Dwingeloo
Beoordelingsverdeling
M Lting
Google review · 1 maand geledenWe hebben onlangs een nacht verbleven in Van der Valk Spier. Al met al een prima verblijf, met een paar aandachtspunten. Aankomst & Fietsen: We wisten dat de kamer vanaf 14:00 beschikbaar zou zijn, maar de gehuurde e-bikes konden we al rond 11:00 ophalen. De fietsen waren net nieuw en fietsten uitstekend. Wel zou enige uitleg ter plaatse handig zijn, zeker voor oudere gebruikers. De schermpjes op de e-bikes zijn vrij modern en niet voor iedereen direct duidelijk. Een korte handleiding of instructie bij de fietsenstalling zou echt een waardevolle toevoeging zijn. Personeel: Bij het ophalen van de fietsen en later bij het inchecken, werden we geholpen door dezelfde dame aan de balie. Helaas kwam ze wat ongeïnteresseerd over en gaf ze weinig tot geen uitleg over de kamer of het ontbijt. Dit viel wat tegen, zeker omdat het inchecken online niet lukte en we dus afhankelijk waren van de balie. Gelukkig had ze bij het uitchecken de volgende dag een betere bui – dat kan gebeuren, we hebben allemaal wel eens een mindere dag. Hotel & Faciliteiten: Het hotel oogt van buiten wat gedateerd, maar van binnen is het zoals je van Van der Valk mag verwachten: netjes, verzorgd en comfortabel. We hebben nog even op het terras gezeten – fijne plek, maar drankjes en snacks zijn aan de prijzige kant. Kamer was prachtig en netjes onderhouden Ontbijt: Het ontbijt was absoluut een hoogtepunt: uitgebreid, smaakvol en goed verzorgd. Conclusie: Een goed hotel voor een kort verblijf in de omgeving van het Dwingelderveld. Kleine verbeterpuntjes in de service zouden het geheel nog aangenamer maken.
Jan Hemel
Google review · 2 maanden geledenHeerlijk terras bij zonnig weer. Degelijke kaart. Bediend door aardige jongelui. Omgeving geschikt voor een fietstocht of wandeling, ook met rolstoel. Wij hebben er niet gelogeerd.
Eline DG
Google review · 3 maanden geledenIk heb niet eerder zo’n slecht restaurant meegemaakt qua bediening. Het duurde heel lang voordat we geholpen werden. Toen ik uiteindelijk 7 medewerkers bij de kassa zag staan was ik het zat en gaf ik aan dat we heel graag wat wilde bestellen en we al even zaten te wachten. De twee oudere dames gaven daarbij aan dat we even moesten wachten en er zo iemand kwam, want ze hadden een wissel van medewerkers (handig rond lunchtijd). Na nog eens 10 minuten wachten wederom iemand moeten aanspreken of wij eindelijk geholpen zouden kunnen worden. Eindelijk gelukt, drinken opgenomen en kaart gekregen. Voor het eten bestellen moesten wij wederom weer iemand aanspreken, omdat het lang duurde. Dit had allemaal niks met personeels tekort te maken, want er liepen genoeg medewerkers rond. Ik zou een gastvrijheidstraining adviseren voor zowel jong als oud. Wat me nog het meest verbaasd is dat bij het tweede keer aangeven we daarna vrijwel compleet genegeerd werden, terwijl je door het aangeven juist de kans hebt gekregen om het nog te herstellen en je gasten alsnog een fijne middag te bezorgen. Die plank is echt volledig misgeslagen. Het eten was verder prima, maar dat valt helaas in het niet na zo’n ervaring.
Bram Bonhof
Google review · 3 maanden geledenWij hebben voor de tweede keer een weekend doorgebracht omdat de eerste keer goed beviel. Alleen nu verblijven er ook asielzoekers. Notabene tegenover onze kamer. Buiten staan geregeld 8 tot 10 mannelijke asielzoekers van de leeftijd in de 20 tot 50 jaar. Het was heerlijk weer 15 graden met zonnetje. Mijn vriendin durfde niet buiten in het zonnetje te zitten omdat ze het zeer ongemakkelijk vond. Het viel mij op dat het alleen maar mannen zijn die er verblijven. Bij het nuttigen van ons kopje koffie op het terras liepen deze mannen constant langs. Dat wij er iedere keer mee geconfronteerd werden vind ik zeer vervelend. We lagen in het zwembad naar buiten te kijken en we zagen deze mannen steeds voorbij wandelen. Mijn vriendin kreeg na het eten van de Caesarsalade voedselvergiftiging en de hele avond en nacht op de wc gezeten. Ik had er melding van gemaakt en er is niets mee gedaan. Ik betaalde €240 per nacht voor deze kamer. Wij gaan hier niet meer heen.
patrick
Google review · 4 maanden geledenBediening in de bar/restaurant is behoorlijk lax met de gasten goed te helpen. Duurt lang tot dat je geholpen wordt, zowel met bestelling opnemen, als na het eten met de tafel afruimen. Tussendoor vragen of je nog wat wilt drinken is er ook niet bij. Na deze review kreeg ik mail van het hotel, en ik moet zeggen dat ze dit netjes hebben opgelost. Personeel wordt er op aangesproken en ik heb een diner voucher gekregen. Zeer netjesvan het hotel wat haar fouten goed maakt met hun telkens terugkerende klanten. Zeer netjes

Van der Valk Hotel Spier - Dwingeloo
- Oude Postweg 8, 9417 TG Spier, Nederland
- 0593 564 800