Reviews bij Bezorgrestaurant De Beren
Beoordelingsverdeling
Patrick Van tilborg
Google review · 3 weken geledenBesteld .. ruim half uur te laat. Ik belde en kreeg te horen dat ik een beetje geduld moest hebben. Bij menu blijkbaar geen friet/ patat. Had ik er bij moeten bestellen ( op plaatje foto staat het wel) jammer ook dat ik de ribs woog. Was net over de 500 gr. Ik had extra bij betaald om 750 gr te krijgen. Mmmmmmm. Ik belde en werd me verteld dat er rouw gewogen wordt en dan gebracht wordt ? Ik vind het raar dat ik betaal voor 750 gram en nog geen 550 gram krijg.
Lena A.
Google review · 1 maand geledenEten was heel lekker, wij hebben saté menu en spareribs besteld met ambachtelijk friet (echt een aanrader). Ik ga zeker nogmaals bestellen. Vriendelijk bedankt voor heerlijk eten, wij hebben ervan genoten!!!
RedRidinnHood
Google review · 1 maand geledennormaal redelijk tevreden over het eten. gisteren hebben mijn broer en ik beide de hotwings met hij patat en ik ambachtelijke friet besteld. gewoon netjes optijd binnen en zag er goed uit. in de avond werd ik ineens onwijs misselijk met non stop het gevoel dat ik over mn nek zou gaan. en dat terwijl ik maar 4 van de 10 hotwings op heb. dacht eerst misschien ligt het aan mij, maar ik hoorde van mijn broer dat hij er ook onwijs misselijk van is geworden. vandaag ook nog de hele dag misselijk geweest en wat over was hebben we beide maar weggegooid. geen aanrader, ik weet niet wat ze daar doen maar dit was niet goed.
Anouk de Waard
Google review · 2 maanden geledenHet is al een paar keer misgegaan met de bestellingen, maar deze keer is het onacceptabel. Naar zeggen van 'de beren' was de steak op, terwijl ik die wel gewoon kon bestellen op hun website. Vervolgens ben ik gebeld door een random 06-nummer (ik neem geen onbekende nummers op), en NIET door het nummer van 'De Beren' (die ik ondertussen in mijn telefoon heb opgeslagen omdat er zo vaak dingen mis gaan). Daarna kwam de bestelling aan met twee dozen. Één was correct, de ander was compleet iets anders, want "de steak was op". Ze hadden het op de doos geschreven, maar het duurde even voordat we erachter kwamen wat er stond, want het was slecht leesbaar. Hier staat geschreven: "Beste klant, We hebben u geprobeerd te bereiken. Helaas krijgen we u niet t pakken. De steak iso p en hebben . d???? een rib xxl in de plaats gedaan :)" Nu eten ik en mijn vriend beide geen spareribs, dus hebben we hier compleet niets aan. Ik heb geprobeerd de beren te bellen, maar daar wordt ik in een oneindige wachtrij gezet omdat ze ondertussen gesloten waren. Ik heb het 06-nummer ook gebeld, maar daar krijg ik ook geen gehoor. Zelfs als er wel opgenomen wordt, want dan praat de persoon gewoon niet. De klantenservice is kwalitatief uitermate teleurstellend Ze hadden kunnen verwachten dat ze gebeld zouden worden betreft de verkeerde bestelling die ze hebben geprobeerd "te fixen" zonder de klant te spreken, en zonder iets bij de deur aan te geven. Maar daar hebben ze geen rekening mee gehouden. Op de website kan er geen contact opgenomen worden met klantenservice, en er kan geen review achtergelaten worden. Ik probeer mijn geld terug te krijgen voor deze bestelling, want ik wil ook gewoon kunnen avondeten.
Mrs. Kommings
Google review · 5 maanden geledenNa anderhalf uur geveld maar uiteindelijk 3 uur moeten wachten op de bestelling na verteld te zijn dat het erg druk is. Na alles uitgepakt te hebben ontbraken nog delen. Koud en slap, dus maar weggegooid. Ook na nog een keer bellen geen gehoor, beren? Nooit meer en wordt volledige vergoeding nog geeist!

Bezorgrestaurant De Beren
- Raadhuislaan 39B, 3201 EM Spijkenisse, Nederland
- 0181 611 411