Reviews bij Soul of Asia
Beoordelingsverdeling
Mey Ling Tang
Google review · 4 weken geledenHet eten was erg zout en kruidig. Sushi is niet lekker. Gefrituurde eten was smaakloos. Ijs was wel lekker. Soep is veel te pittig terwijl er geen peper staat. Nou kunnen we wel tegen een beetje pittig maar dit was wel erg pittig zelfs mijn zoon vond het pittig en die kan pittig eten. Nu hebben wij 3 gerechten waarvan 2 soep laten staan omdat het te pittig was en 1 gerecht niet lekker. Wilde ze €3 per gerecht laten betalen. Sorry hoor maar als iets niet lekker of te pittig is hoef ik elders ook niet bij te betalen. Had al gezegd dat we het eten te zout en te kruidig vinden en we hebben de rest wel allemaal opgegeten. Nu snap ik dat als je veel besteld en niet eet dat je dan een rekening krijgt. We konden wel nieuwe soep krijgen en die opeten dan werd het niet in rekening gebracht. Nee dank je het was te pittig en niet lekker dat kunnen wij niet eten. Uiteindelijk na overleg voor 1 gerecht moeten betalen. Moest trouwens voor me salade meer dan 20 minuten wachten. Hier komen wij dus niet meer terug.
Mathieu Boshoven
Google review · 1 maand geledenTen eerste vind ik €4,50 voor een biertje ( flesje Heineken) beetje overdreven, schenk het dan in ieder geval in een glas. Het eten was erg zout en smaakte allemaal hetzelfde, de gebakken eend was met rubber. Daarentegen was de mevrouw van de bediening echt enorm aardig en vriendelijk, afzuiging was ook niet al te best. Onze rekening liep erg op omdat alles wat je niet opeet in rekening werd gebracht ( €3,50) dit begrijpen wij zeker wel maar als je iets niet helemaal opeet omdat het echt niet goed is vinden wij dit niet nodig. Erg jammer deze ervaring!
Shiffi Fn
Google review · 2 maanden geledenVandaag zijn wij ivm moederdag gaan eten bij dit restaurant. De bediening en eten waren beiden boven verwachting. Natuurlijk moet je wel van deze keuken houden en ieder heeft zijn eigen smaak. Maar van tevoren weet je dat je kiest voor een Thais grill restaurant. Ik lees recensies hier van mensen die echt klagen over onzin. Als je niet tevreden bent, los je dat toch meteen op met het personeel, waar jullie zo tevreden over zijn. Daarbij valt het me wel op dat de mensen die negatieve reacties hebben geplaatst dat ook over andere restaurants hebben gedaan ( hmmm ). Begrijp me niet verkeerd, je bent vrij om je mening te geven maar sommige klagen over onzin. In ieder geval, het eten was goed, de sfeer was goed en de bediening perfect. Ga niet meteen uit van de negatieve recensies, maar ik zou zeggen ga zelf een keer langs, geef het een eerlijke kans en kom zelf beoordelen.
Shelley Van Eeuwen
Google review · 3 maanden geledenHet eten was niet lekker, de sushi was gewoon goor, voorverpakt en volgensmij al over de datum. Kreeg de sushi ook pas 3 kwartier na het bestellen omdat ik er extra naar vroeg. Qua service werkte er een lieve jongen en was iedereen wel beleefd maar pas na 40min werden de eerste lege bordjes pas opgehaald en het was niet druk. Bestek en glazen zagen er vies uit. Voor ons nooit meer. Spijt dat we dit restaurant hebben gekozen om te eten voor mijn verjaardag! Verder zag het er wel mooi uit en hebben we het gezellig gehad.
Rob Bussink
Google review · 4 maanden geledenIk ga volgend jaar weer eens kijken, als de service en bediening goed loopt. De kwaliteit van het vlees vind ik slecht, veel zeen. Wat je aanvinkt krijg je niet, lege schotels ruimen ze amper op, sausflessen waren leeg, de afzuiging is slecht, je stinkt als een snackbar als je naar huis gaat. Er loopt ook niemand rond langs de tafels, je kunt niemand aan spreken waar je bestelling blijft, als er een tafel klaar is en de klanten zijn weg blijven de tafels vol met borden met afval en lege flesjes, de nieuwe gasten kunnen dan buiten wachten om naar binnen te gaan. Dit kan veel beter. Het personeel is super vriendelijk maar nog niet goed genoeg. Onbeperkt eten in 2,5 uur is onzin, je krijgt 4 gerechtjes in een uur en dan bedoel ik zeer kleine porties, als het gebracht word want dat is een vraag. Ze zeggen dat ze oplossen, maar helaas, het komt niet, extra ijsje, we zijn maar gaan betalen en weggegaan na 40 minuten wachten.

Soul of Asia
- Voorstraat 38A, 3201 BB Spijkenisse, Nederland
- 06 25338788