Reviews bij De Kul

3.0 · 214 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Corry Van Hattem

Google review · 1 maand geleden

Voor 98 euro eten besteld 2.50 euro verpakking moeten betalen en 6 .00 bezorg kosten De porti.s baby pangang schandalig weinig voorheen regelmatig geweest maar nu dus niet meer , de,, gratis,, kroepoek die ze aanboden was zielig klein plakje Overigens de bezorger was n aardige meneer !!

rudolf bergenhenegouwen

Google review · 2 maanden geleden

3 weken terug en nu daar weer gegeten, echt super..... heerlijk verse producten en heerlijk van smaak. Jammer dat er mensen zijn die dit echt goede restaurant afkraken maar deze mensen kunnen het beter bij de nassiebal houden, verder gaat hun culinaire kennis niet... ik eet vaak in Zwolle bij Jonnie en Therese Boer, dat is exclusieve topklasse maar dit restaurant is zeker heel schoon, vers en smaakvol. Tot ziens

CO

Google review · 3 maanden geleden

Uitgebreide bestelling geplaatst online, was op tijd klaar en vriendelijke ontvangst ter plaatse. Echter kwaliteit van het eten ver beneden peil zoals te noemen: -lauw/warm eten (kip!!!!) -rijst nasi klef en hele kleine korreltjes met rauw gesneden groentes erin -ossenhaas mie gerecht smaakloos, ossenhaas gortdroog en zeer maar de vraag of dit ook echt ossenhaas was? -overige gratis kroepoek smaakloos Kortom: dikke onvoldoende en dit was de druppel, GEEN maaltijden hier meer voor mij, kan het zelf 100x beter, smakelijker en eerlijker traceerbaar voedsel en qua hygiëne hadden we andere dag een heel makkelijke stoelgang. Wordt ook ruim met MSG gewerkt, dus let op met hartritmestoornissen, snelle hartslag. 1 advies voor De Kul ... stoppen met deze flauwekul, dit heeft niets met "chinees" te maken!

Patrick

Google review · 3 maanden geleden

Om 15 uur online besteld via hun eigen website voor 18 uur te bezorgen. Ik woon 3 minuten bij het restaurant vandaan. Om 18:30 nog geen bezorger gezien, gebeld en werd mij verteld dat de bezorger echt nu onderweg is en er zo kan zijn. om 18:50 nog steeds niets. Zijn maar ergens anders in de buurt gaan eten. Word ik om 19:10 gebeld dat de bezorger voor de deur staat. Ik zeg dat ik inmiddels ergens anders ben gaan eten, het eten was ruim een uur te laat. En als de bezorger 40 min over een ritje van 3 minuten doet, zal het eten ook wel lekker op kamertemperatuur zijn. Of ik dan voortaan wilde bellen om de bestelling te annuleren. Heb de meneer aan te telefoon vriendelijk gevraagd of hij dan zelf ook niet kan bellen dat het eten later komt dan gepland, net zoals hij nu belt dat de bezorger voor de deur staat. Ja het was zondag altijd erg druk. Nou als het altijd zo druk is kan je je klanten ook laten weten via mail of telefoon dat de bezorging later komt. Echt service van likmevestje, uit het gesprek blijkt wel dat ze alleen maar aan zichzelf denken, als je niet aan een aanvraag kan voldoen 3 uur van tevoren, neem hem dan niet aan, of informeer mensen, en laat ze niet wachten. Maar goed, iedereen moet ergens beginnen... en met 1 ster is er genoeg ruimte voor verbetering zou ik zeggen. En dan heb ik het eten nog niet eens geproefd

Sjoerd Pottuit

Google review · 4 maanden geleden

Voor het openen van de zaak op zaterdag besteld. Eerst beschikbare moment gekozen. Uiteindelijk werd ik gebeld dat de bezorging niet op tijd ging lukken. De nieuwe uiterste bezorgtijd werd gehaald. Een vriendelijke man bracht mij de warme maaltijden en een warme glimlach. Er was geen kroepoek onder de babi pangang. Dit zat netjes in een plastic zakje erbij. Het was wel in stukken, maar dat scheelt mij weer energie om het te breken.

De Kul

214 reviews