Beoordelingsverdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
2 (40%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
2 (40%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Monica

Google review · 3 weken geleden

De kamers zijn schoon. Geen luxe, geen airco wel goede bedden. Een persoonsbedden. Ontbijt is weinig, alleen de basis. Ontbijt is vers.

Niels Venus

Google review · 1 maand geleden

Op een doordeweekse dag in mei geluncht bij De Roode Leeuw. Vriendelijke medewerkers, lekkere lunch en prima prijs. Kaart is niet heel verrassend, maar bevat veel verschillende gerechten.

Kira Thom

Google review · 2 maanden geleden

Ik zag buiten een bord staan dat ze Asperges op het menu hadden staan. Gereserveerd en dag later daar gegeten. Wat een tegenvaller. Ik vond de Asperges smakeloos, de gele saus die er overheen was gekwakt was lauw. Alleen de boter en 2 eieren waren goed klaargemaakt. De frieten waren zo ontzettend droog. Aan de overkant staat een friture. We hebben betaald en hebben elders lekkere frieten gegeten.

André van der Wiel

Google review · 3 maanden geleden

Gewoon een prettig hotel met historie. Prima bedden in een basic kamer. Functionele douche. Personeel werkt hard en is super vriendelijk. Heerlijk terras en lekkere kaart. Ook ontbijt is goed. Veel ruimte en een authentieke sfeer maken het verblijf hier aangenaam.

Frank Peters

Google review · 3 maanden geleden

Wij komen al 35 jaar enkele malen per jaar eten bij De Roode Leeuw, vooral vanwege de ambiance en de kwaliteit. Onze laatste ervaring was echter meteen de slechtste. Het begint al bij de reservering: ‘We hebben geen voorgedekte tafels meer, hoor!’ Dat blijkt een understatement. In de nieuwe inrichting staan kale, donkere houten tafels omringd door zwarte stoelen op grijze vloerbedekking. In het midden een grote tafel met grijze stoelen. Er zijn rouwkamers met een betere uitstraling. De kaart is karig: nog slechts enkele hoofdgerechten. De garnituur is niet inbegrepen. ‘Dat is tegen verspilling,’ luidt de uitleg van de vriendelijke serveerster, ongetwijfeld ingegeven door het management. ‘Er werd zoveel weggegooid.’ Een klap in het gezicht: het ligt niet aan ons, maar aan u, meneer. Het voorgerecht verschijnt pas na 42 minuten. De kwaliteit is oké, al maken we een opmerking over de verlepte sla die we hebben laten liggen. ‘Ik zal het aan de keuken doorgeven,’ luidt de enige reactie. De drankjes worden zonder onderzetter geserveerd, het bestek en de gerechten komen op de kale tafel, zonder placemat. Een mandje brood en wat kruidenboter zit er niet meer bij. Er staat geen zout en peper op de tafels. ‘Ongetwijfeld tegen de verspilling,’ grappen we naar elkaar. De gerechten en garnituren zijn lauw. De frietjes ruiken naar frituurvet en zijn zoutloos en melig. Het nagerecht laten we maar achterwege. We drinken thuis wel een kopje koffie met een plakje cake — zo doen wij ook iets tegen de verspilling. Na 35 jaar was dit ons laatste bezoek. We wensen de nieuwe bedrijfsleiding veel succes met hun ongetwijfeld efficiënte bedrijfsvoering! De tweede ster is voor het vriendelijke personeel

De Roode Leeuw Hotel Restaurant Brasserie

848 reviews
  • Sint Jorisplein 14, 7061 CN Terborg, Nederland
  • 0315 397 139