Reviews bij Lunchroom de Konditorei

2.4 · 256 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
2 (40%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Magda Dieleman

Google review · 3 maanden geleden

Personeel was vriendelijk maaar voor een high thea ga ik er niet meer naar toe de aankleding bevalt mij niet een highthea hoort verschillende kleine minibroodjes te zijn en geen stukken stokbrood waarom geen leuk theepotje op tafel met verschillens theetjes en een leuk klein pannetje met soep en waarom niet verdelen in 3gangen zo hoort het maar de broodjes waren lekker maar veel te veel

Dunya Ahmadi

Google review · 4 maanden geleden

Gisteren bezocht ik uw lunchroom met de intentie om daar iets te drinken. Bij binnenkomst gaf ik aan dat ik eerst even gebruik moest maken van het toilet en vervolgens iets zou bestellen. Tot mijn verbazing werd ik, bij terugkomst, op een buitengewoon onvriendelijke manier aangesproken door een medewerkster. Haar houding was ronduit respectloos: ik werd nauwelijks aangekeken, op een neerbuigende toon behandeld en zonder enige klantvriendelijkheid bediend. Toen ik haar hier op een beleefde manier op aansprak, werd mij simpelweg de deur gewezen met de woorden: “Als het je niet aanstaat, daar is de deur.” Dit vond ik ongehoord en bijzonder kwetsend, aangezien ik niets anders deed dan normaal en respectvol een bestelling plaatsen. Toen ik de leidinggevende wilde spreken, kreeg ik eerst met moeite iemand te spreken. Uiteindelijk kwam de manager, maar tot mijn verbijstering gaf hij aan dat de medewerkster geen excuses zou maken omdat ze “boos” was. Ik vind dit een schokkende manier om met klanten om te gaan en begrijp niet waarom mijn terechte klacht niet serieus werd genomen. Ik verwacht dat uw horecazaak een plek is waar klanten op een normale, respectvolle manier worden behandeld, ongeacht wie ze zijn. Deze ervaring heeft mij veel stress bezorgd en laat mij twijfelen aan de normen en waarden binnen uw bedrijf. Ik hoop op een serieuze reactie van uw kant en een uitleg over hoe u hiermee omgaat, zodat andere klanten niet op eenzelfde manier behandeld worden.

Marloes De mos

Google review · 5 maanden geleden

Voor een lunch hier gekomen rond 12 uur. Waar meer dan de helft van de tafels bezet was. Klanten die later kwamen maar die eerder dan ons bediend werden. 40 minuten later kwamen ze eindelijk onze bestelling opnemen. 2 drankjes, 2 tosti’s en een tomatensoep. Er werd nog gevraagd of soep en tosti’s tegelijk of apart mocht komen. Gezegd dat dit tezamen mocht komen. Na een kwartier wachten werd het drinken pas gebracht en weer 20 minuten later werden de tosti’s eindelijk geleverd. Na het opeten van de tosti’s, was de soep om 13.40 uur nog steeds niet geleverd… omdat we de kinderen van school moesten halen gezegd dat ze de soep konden vergeten… zeiden ze: oops helemaal vergeten… echt super slecht. Hebben dus ruim een uur op een drankje moeten wachten en bijna 1,5 uur voor 2 tosti’s, en een soep die we niet hebben gekregen. We hebben meerdere keren op het punt gestaan om te vertrekken. Ook rook je continu een lucht alsof het eten flink verbrand was. Gelukkig was het eten zelf wel ok.

Courtney Mirrer

Google review · 3 jaar geleden

Mooi restaurant van binnen, voor terras is het wat minder gelegen. Het eten was prima te doen, wellicht wel een wat overdreven stapel aan salade bij je broodje… daarnaast duurt het redelijk lang voordat je geserveerd wordt. Bij mijn vriend was ook niet goed geluisterd, bruin brood ipv wit gekregen en hij wilde een broodje bal gehakt met mayo krijgt hij alleen mosterd… mayo wel achteraf nog bij gekregen.. misschien kwam het door de drukte. Glazen waren ook niet het schoonst.

Arjan Filius

Google review · 7 jaar geleden

Nogmaals bezocht nalv vorig bezoek. Deze keer wel wat mindere ervaring. (Oorspronkelijke review onderop) Asbakken staan op tafel en dus wordt er ook (ongevraagd) gerookt, en 100% kans dat je ongewild IN andermans rook zit. (Zoals nu) Ipv fanta kwam er bronwater De kippesoep werdt opgediend als zijnde groentesoep, zag er ook uit als groentesoep. Na de opmerking dat we kippesoep besteld hebben en geen groentesoep, werdt aangegeven dat het groentekippensoep was (hadden we ook niet besteld). De soep smaakte vooral als groentesoep (als waterig beschreven) , en na onderzoek zater er toch wel voldoende stukjes kip in, maar zeker niet de smaak van kippensoep (zelfs niet in de buurt van wat je ervan mag verwachten). Denk dat de kip apart gekookt is geweest, en de stukjes vlees (zonder bouiion) aan de groentesoep zijn toegevoegd bij opdienen. Uitsmijter, zalm maaltijd salade prima. De soepen werden wel in stuk kleinere porties oogediend als we voorheen hadden gehad. Nog steeds gratis WIFi, tenminste voor wie het SSID EN wachtwoord weet te bemachtigen. De gratis WiFi van overburen was stuk laagdrempeliger. Nog steeds schone/ruime zaak binnen Met deze ervaring past de voorgaande waardering van 5-sterren niet meer. Gemiddeld nu naar 4 afgerond. ——————————— Gelunched 2017/08/16 op "terras". Ontvangst door vriendelijke uitbater/eigenaar, vriendelijk, vlot en snel bestelling op tafel. Terras zijn een paar tafeltjes aan de winkelstraat (zonder auto's/uitlaatgassen). 5-tal verse smaken soep. Prima verse tomaten en uiensoep geproefd . Eindelijk weer eens voldoende grote kop. Tostie ham/kaas/ananas leuk opgediend, ook prima. "Wifi is gratis" maar wachtwoord moet je vragen, bediening weet ww niet, en dan nog werkte het ook niet meteen, pas na tig keer proberen gjng het werken jammer te hoogdrempelig zo. Prima en ruime indeling binnen, schone uitstraling. Prima lunchervaring afgezien wifi geen negatieve bijsmaak, 5 sterren (wifi-ww gedoe vind ik net niet zwaar genoeg voor punt aftrek)

Lunchroom de Konditorei

256 reviews