Reviews bij Auberge du Bonheur
Beoordelingsverdeling
Inez Annee
Google review · 2 weken geledenBij aankomst bleek het restaurant dicht te zijn. We waren speciaal naar dit hotel gegaan voor het restaurant. Uiteindelijk prima elders vermaakt. Kamers zijn wat verouderd, wel luxe ingericht. Aardig personeel, wel wat op zichzelf.
Laure de Rooij
Google review · 1 maand geledenZeer mooi gelegen hotel aan de rand van Tilburg maar zeker niet te ver van het centrum. Het hotel is goed verzorgd en de medewerkers heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was ook echt top! We hebben gezellig op het terras ontbeten en hoewel dit voor ons niet ver van huis is, waanden we ons toch lekker op reis. Heerlijk.
Judith Van wijngaarden
Google review · 1 maand geledenEven een terrasje gepakt bij auberge de bonheur. Locatie erg mooi. Bediening vriendelijk. Daar is alles mee gezegd. Bitterballen waren niet te bestellen, wel vegetarische. Dan maar appeltaart met ijs en slagroom. Nou de appeltaart is niet vers. Het is diepvries appeltaart opgewarmd in de magnetron. Daarbij een eetlepel spuitslagroom( ook niet vers). En een eetlepel gesmolten ijs. Mijn man wilde een biertje. Maar dat was op. Wel hadden ze wit bier uit blik. Rekening bijna 28 euro voor producten die niet vers zijn en bier uit blik. Voor ons niet meer.
Lilliane Van Den Bogaert
Google review · 2 maanden geledenWe hebben een geweldige dag gehad bij jullie op 17 mei, toen onze zoon en schoondochter trouwden. Een dag om nooit te vergeten! We zijn blijven overnachten, wat ook heel fijn was. Het was dus heel fijn bij jullie, maar als jullie verbeterpuntjes willen hebben, dan kan ik er nog wel 2 geven. Die hebben wel meer te maken met de gang van zaken rondom het huwelijksfeest dan met de hotelovernachting. 1. Veeg het terras nadat er een feest is geweest, zodat de bruid van zaterdag geen restanten van sigarettenpeuken en afgestoken sterretjesvuurwerk in de zoom van haar witte jurk krijgt van het feest van vrijdag. Wij hebben hierover in de loop van de middag 2 keer een opmerkingen gemaakt, maar zagen op dat moment geen verbetering. 2. Geef tijdens het diner mensen bestek voordat ze hun dessert krijgen. En niet eerst de gerechten uitserveren en dan pas het bestek geven. En zeker geen bestek gaan leggen bij tafels waar nog geen desserts zijn als mensen aan een tafel waar wel desserts zijn, erop zitten te wachten. Vooral het tweede is maar een klein puntje. (Het eerste zou ik wel ter harte nemen.) Maar jullie vragen om verbeterpunten....... Graag tot ziens, Lilliane
Wendy Van den Bergh
Google review · 4 maanden geledenKamers zijn prima alleen het bed wat klein. Inchecken moesten wij eigenlijk persoonlijk en niet via het incheck systeem. We hebben een kwartier gewacht maar duurde erg lang dus toen toch zelf maar ingecheckt via het incheck systeem. Daar door dus geen welkomst drankje en geen voucher gekregen. Zoals wel in het arrangement opgenomen. Ook was er een fout gemaakt met de reservering in het restaurant. We hebben 2 kamers geboekt voor 4 personen en er was een reservering gemaakt voor 2 personen. Het restaurant heeft het prima opgelost. Dat is uitstekend. Het hotel kan de service nog wel verbeteren.

Auberge du Bonheur
- Bredaseweg 441, 5036 NA Tilburg, Nederland
- 013 468 6942