Reviews bij Bar Bistro DuCo Uden-Veghel
Beoordelingsverdeling
Jesse Timmer
Google review · 2 maanden geledenHet eten is simpel maar prima, qua service duurt het lang voordat ze langskwamen, zelfs nadat ze beloofd hadden om gelijk langs te komen toen we naar binnen liepen. Bestellingen werden vergeten of het personeel had het niet gehoord. Na dik 50 minuten mijn ijskoffie gekregen. Nogmaals, het eten was prima, maar de service viel zwaar tegen. Wél waren de werknemers zeer netjes. Normaal gesproken plaats ik geen reviews maar vond dit wel een dingetje.
Cédric Schretlen
Google review · 2 maanden geledenJe kan beter ergens anders eten, genoeg leuks en betere in de buurt. We waren met 2 kinderen, waarvan bij hamburger kindermenu de kaas ontbrak. Bediening was niet erg aardig. Ze waren erg afwezig en lette niet goed op. Het eten vonden we matig. Ze kunnen er veel meer van maken.
Terry Emons
Google review · 3 maanden geledenAardig eten, geen geweldige kwaliteit. Spareribs voorgegaard (deden denken aan voorverpakte uit de supermarkt), bief goed medium gebakken, kip smaakvol, varkenshaas rubberachtig. Rooksmaak doet erg chemisch aan, maar kan door de rubberachtige textuur veroorzaakt... Al met al prima te eten, maar verwacht geen top product. Het personeel leek me een typische weekendshift op deze bevrijdingsdag. Allemaal goed bedoeld, maar op het amateuristische af. Geen weet van de details van het menu (alles wordt wel keurig nagevraagd) en één en ander wordt vergeten, o.a. om een afbesteld gerecht van de rekening te halen. Opvallend dat het kinderijsje maar 1 bolletje heeft, hoewel er 2 met spikkels op de kaart staan. Bij navraag is dit gecorrigeerd, maar het is een professioneel niveau van lik mijn vestje. Ik geloof niet dat we hier nog eens terug gaan...
Katja Van der doelen
Google review · 4 maanden geledenMiddels de actie van AH, een 3 gangen keuzemenu met 2 personen voor de prijs van 1, een bezoek gebracht aan Duco Uden/Veghel. Vooraf de recensies gelezen/bekeken, maar ik beoordeel het liever zelf dan enkel daar vanuit te gaan. Met vrienden afgesproken om hier gezellig te gaan eten samen. Vooraf kozen we voor soepen en salade caprese. Deze smaakten lekker en werden binnen een nette tijd geserveerd. Voor het hoofdgerecht bestelde ik zelf een ceaser salade, maar gaf duidelijk het verzoek de ansjovis achterwege te laten. Dit werd door de serveerster genoteerd, echter toen mijn salade geserveerd werd werd ik onaangenaam ‘verrast’ met een overload aan ansjovis door de gehele salade. De rest van ons gezelschap genoot gelukkig wel van hun fletcherburger en kipsate hoofdgerecht. Ondertussen viel het ons op dat om ons heel vele borden met eten werden teruggestuurd naar de keuken, waar klaarblijkelijk dingen mis mee waren. Ook rekeningen die niet bleken te kloppen vernamen wij van andere bezoekers. Voor het toetje bestelden we 2x karamel ijs coupe en 2x crème brulee. Mijn eigen man en de vrouw van ons gezelschap kregen ieder hun eigen coupe karamel. Echter werd het toetje van de man van ons gezelschap en mij opgediend op 1 houten plankje. Een bergje stroopwafelkruimels met half gesmolten ijs in hoopjes druipend over de plank. Iets wat je mijne inziens al niet serveert op een houten (onhygiënische) plank en al helemaal niet van 2 personen op 1 en dezelfde plank. De presentatie was niet alleen slordig, maar ook het ijs gesmolten. De serveerster nam mijn feedback over, waarbij ik vriendelijk maar wel dringend wilde doorgeven dat deze wijze van eten uitserveren/bereiden (met name schuld bij de keuken) niet maakte dat je graag terugkomt bij Duco Uden/Veghel. Het meisje voelde zich duidelijk ongemakkelijk, want ook andere bezoekers hadden haar die avond al attent gemaakt op ontevredenheid, waarbij zij zich persoonlijk aangevallen voelde. Ik benoemde bij het afrekenen aan een collega (waarvan ik dacht dat zij de leiding had) dat ik de serveerster niet persoonlijk wilde aanvallen, maar wel mijn ongenoegen wilde uiten ipv enkel een review posten met daarin bovengenoemde ervaring vermeld. Ik kreeg daarop enkel te horen dat ik “het recht had mijn ongenoegen te melden”. De boodschap zou aan de keuken zijn doorgegeven. Het zou door de drukte zijn gekomen dat er fouten zijn gemaakt. Spijtig, want het gevoel krijg je als bezoeker dat je voor de actieprijs gewoonweg niet veel kan/mag verwachten. Het jonge personeel wat uitserveerde was vriendelijk, maar in de keuken gaat gewoonweg best serieus wat mis. Je moet er als bezoeker op kunnen vertrouwen dat als je een verzoek doet om een ingrediënt achterwege te laten en dit genoteerd wordt door de serveerster, je dan ook hetgeen ontvangt wat je besteld. En niet dat je je mond plots vol hebt met ansjovis die onder de bladen sla en kip verstopt ligt. Mensen kunnen allergieën hebben, met gevolgen van dien. Ik vermoed door de wijze waarop er gereageerd wordt binnen Duco op bovengenoemde kwesties, ze zo ‘gewend zijn geraakt’ aan klachten/ontevredenheid, dat er daadwerkelijk verbetering realiseren achterwege blijft. Dat je niet op Michelin niveau gaat eten, dat begrijp ik compleet. Echter verliep het hier mis op onprofessioneel handelen, met ontbrekende service. Want een gepaste oplossing of tegemoetkoming, daar werd niet eens over gesproken. Het voordeel voor hen dat de maaltijden al vooraf betaald waren middels de AH actie en dat ik vervolgens gewoon de volledige drankrekening kon betalen. Geen aanrader wat ons betreft en helaas dus ook geen 2e bezoek voor ons aan Duco/Fletcher Uden/Veghel.
Passie Gadgets
Google review · 1 jaar geledenVriendelijk bediening, sfeervolle interieur. Heerlijk mogen genieten van een 4 gangen diner . Zeker de moeite waard om terug te komen.

Bar Bistro DuCo Uden-Veghel
- Bedafseweg 22, 5406 TM Uden, Nederland
- 0413 263 088