Beoordelingsverdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
2 (40%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Paquita LLera

Google review · 1 maand geleden

Zoek je Gezellige goed ingerichte Sushi & griil bar ....om eerlijk te eten en drankje erbij! Ga eens keer eten bij deze eetgelegenheid Met een zeer goede 🌹vriend 🌹hier gisteren gegeten. Op aanraden van een collega van hem.🤗🥳 Je krijgt een tablet met al te bestellen hapjes. 3 hapjes per persoon per keer. Aanrader is pannetje nr 115 sizzling beef🤗 Zeer gastvrij gastheren ....komen geregeld vragen of alles naar wens is en een gastvrouw. 🥳zeer geslaagde avond 🥳 Komen zeer zeker vaker terug 💐

Stefano De Lee

Google review · 2 maanden geleden

Gisteren ben ik voor het eerst gaan eten bij Nagoya, een stijlvol en modern restaurant waar ik samen met drie anderen had gereserveerd. Over het algemeen was het een fijne ervaring. Het restaurant ziet er verzorgd en mooi uit, met een strak interieur, ruime tafels en alles was opvallend proper. We werden vriendelijk ontvangen en meteen naar onze tafel begeleid, wat een goede eerste indruk gaf. Wat me echt positief opviel, was de kwaliteit van het eten. Alles wat we bestelden was vers, mooi gepresenteerd en heel lekker. Zowel de sushi als de warme gerechtjes zoals noedels of kip waren duidelijk met zorg bereid. Wat dat betreft heb ik zeker genoten van wat er op tafel kwam. Toch werd het plezier voor mij sterk getemperd door het bestelsysteem. Ik wist op voorhand niet dat er een limiet gold van drie gerechtjes per persoon per vijftien minuten. Die regel werd pas aan tafel uitgelegd en stond nergens vermeld op de website. In praktijk betekent dit dat je bijvoorbeeld drie kleine stukjes sushi mag bestellen per kwartier. Zeker als je wat honger hebt, voelt dat heel beperkt aan, zeker gezien de prijs van €34,50 per persoon, drank niet inbegrepen. Wat het nog moeilijker maakte, was dat je zelf moest bijhouden wanneer er weer vijftien minuten voorbij waren. De tablet gaf gewoon een foutmelding als je te vroeg wilde bestellen. Daardoor zat ik regelmatig op de klok te kijken, te wachten, opnieuw te proberen, en dat steeds opnieuw. In plaats van ontspannen te tafelen en te genieten van het gezelschap, voelde ik me vooral bezig met plannen en timen. Dat zorgde voor onrust en stress, en haalde het plezier voor een groot stuk weg. De gerechtjes kwamen ook vrij willekeurig aan op tafel. Alles zag er mooi uit, daar niet van, maar doordat je telkens beperkte hoeveelheden kon bestellen en het vaak even duurde voor iets doorkwam, werd het eten nogal gefragmenteerd geserveerd. Wat ik jammer vond, is dat het drinken niet inbegrepen is in de prijs. Voor een all-you-can-eat formule zou je dat toch op zijn minst mogen verwachten of er op voorhand duidelijk over geïnformeerd worden. Alles bij elkaar was het zeker geen slechte ervaring. Het personeel was vriendelijk, het eten echt lekker, en de sfeer in het restaurant was aangenaam. Maar het bestelsysteem heeft de avond voor mij minder ontspannen gemaakt. Als dat systeem eenvoudiger en minder strikt zou zijn, of als het op voorhand duidelijk gecommuniceerd werd, zou ik sneller geneigd zijn om terug te keren.

Stephanie

Google review · 8 maanden geleden

Teleurstelling! We kwamen op reservering op een rustig moment binnen. We kregen een plek in de “serre” met rugleuning tegen het raam (met kussen). De heaters stonden enorm warm. Er was geen gesprek mogelijk over een andere plek. De sushi was prima, ook snel in de bediening. De nieuwste werknemer was het meeste klantvriendelijk en spraakzaam, het was zijn eerste werkdag. Uiteindelijk 2 ronden gewacht op een biertje, terwijl we er nog meerdere keren om hadden gevraagd. Afsluitend was het toetje teleurstellend: monchou ziet er niet zo uit als op de kaart van de website. Smaakt ook niet naar een monchoutaart: chocoladekoekjes met te zoete opgeklopte slagroom komt het beste in de buurt.

Pieter Boshouwers

Google review · 10 maanden geleden

Gisteravond met mijn twee zoons een geweldige ervaring gehad bij dit prachtige restaurant. Heerlijk kaart en zo kwam al het eten ook op tafel. Vooral de Sizzling Beef zag je van links naar rechts gaan…heerlijk. Vriendelijk personeel en een super totaalervaring. Aanrader…ja!!

Andrea Volbeda

Google review · 1 jaar geleden

Mooie zaak, sushi wordt netjes en vlot gebracht en is heerlijk vers. Waar ik mij aan stoorde was dat de bediening Engels sprak, in Nederland wil ik gewoon in het Nederlands iets kunnen vragen zonder handen en voeten werk. De sesamballs waren niet gaar wat erg jammer was. Verder een fijne avond gehad tijdens onze vakantie in centerparcs Ook erg lekkere wijn die ze hebben en super dat ze desserts aanbieden

Sushi & Grill Restaurant Nagoya Valkenswaard

616 reviews