Reviews bij MISO Oriental
Beoordelingsverdeling
Timo Basten
Google review · 1 maand geledenNormaal gaan we bij Izumi eten maar aangezien we daar meerdere slechte ervaringen hebben gehad dachten we eens Miso te proberen. Het is hier een stuk relaxter, en de sushi is stukken beter en verser. De kaart is stukker kleiner maar dat vind ik geen ramp. Het bedienend personeel is wat onervaren maar dit is een klein detail. Voortaan zullen wij hier komen.
Pauline
Google review · 1 maand geleden*Teleurstellend avondje bij Miso Venlo – geen aanrader* We gingen met z’n zevenen uit eten bij Miso in Venlo om de 50e verjaardag van mijn man te vieren. Binnenkomst was veelbelovend: de zaak zag er gezellig uit. Maar vanaf de eerste ronde ging het al mis. Gerechten kwamen niet, werden verwisseld of kwamen helemaal niet meer. Dit bleef de hele avond zo doorgaan. Het was totaal niet druk en er liep genoeg personeel rond, maar die leken vooral druk met elkaar in plaats van met de gasten. Aandacht voor de klant was er nauwelijks. Voor een drankje moesten we zelf naar ze toe lopen, want via de tablet kon het niet besteld worden en het personeel was niet attent genoeg om met enige regelmaat te komen kijken. . Het systeem was verwarrend en klantonvriendelijk. Vanaf ronde 5 werd zelfs niet meer afgeruimd, lege flessen en glazen bleven gewoon staan. Het bestellen van het toetje kon ook niet via de tablet, dus weer zelf achter het personeel aan. Het eten zelf? De sushi was middelmatig van smaak. Zeker niet bijzonder. En helaas kreeg de jarige na afloop te maken met hevige buikklachten — een hele nacht ziek. Voor iemand die al 20 jaar nooit ziek is geworden om welke reden dan ook was dit wel heel bijzonder. We zijn geen lastige tafel, dronken uiteindelijk maar 3 rondes fris, maar hebben een dure en feestelijke avond zien veranderen in een teleurstelling. Miso Venlo? Voor ons absoluut geen tweede keer.
Rik
Google review · 1 maand geledenNormaal gezien bestellen wij hier om de week! Dan krijg je flink wat eten voor relatief weinig geld, veel smaak, goed gemaakt. Eigenlijk precies wat je wilt na een lange dag werken! Dikke aanrader dus! Vanavond wilde we eens wat anders en dachten we te gaan eten bij Miso, reserveren ging heel erg soepel, bij binnenkomst begon het al om te dlaan, de serveerster leek erg zenuwachtig of de taal niet machtig maar sprak amper, we werden naar een tafel gestuurd waar de rijst van de vorige sushi liefhebber nog op de bank lag. Interieur ziet er verder top uit! Na een paar keer vriendelijk winken kwam de serveerster voor het drinken op te nemen. De Ipad werd in de hand geduwd geen uitleg niks. Het is niet moeilijk uit te vogelen hoe je moet bestellen, maar het mist wel een stuk servicr dat er geen uitleg bij komt! Eerste ronde was prima de zalm sashimi smaakt erg lekker, de tonijn sashimi was eetbaar maar leek niet vers. We hebben veel verschillende soorten sushi besteld aangezien we grote eters zijn die alles willen proberen, helaas was de rijst smakeloos, de saud karig en de vulling vaak ver te zoeken! Toen we overstapte naar de gebakken gerechten werdt het een stuk spannender, de inktvis smaakte naar niks, de t-bone was net een rubberen zool en de aardappelkoekjes waren vetter dan de friet ei van de Picardie! De hoeveelheid eten is een dikke tien, de smaak een magere 5, wat erg jammer is aangezien de thuisbezorgd gerechten van Miso altijd fantastisch zijn. Is er een nieuwe kok begonnen? Doe hier a.u.b wat mee want de locatie en d uitstraling van de zaak zijn top! Lichtelijk teleurgesteld maar vol goede moed komen wij over een paar maanden graag de proef op de som nemen in de hoop dat de kok gewoon een slechte dag had!
Stijn Appeltans
Google review · 1 jaar geledenLeuke ervaring in Venlo! Bij binnenkomst, aangenaam verrast door het interieur, enkel onze zetel was wel erg besmosd, door van alles en nog wat... Het personeel is over het algemeen heel vriendelijk,en de dame achter de bar,had gezorgd voor een mooie heerlijke verzorgde gin tonic!! Na korte uitleg,is alles handig te bestellen via de tablet,geen moeilijk gedoe,echt handig! De gerechtjes zijn allemaal lekker van smaak en de porties zijn ook goed,er was niets wat echt tegenviel! De desserts zijn ook lekker,zeker mijn ijs(zwart), lekker,de cappuccino ook goed. Toch ook even vermelden,dat de keuken echt goed ingewerkt is op elkaar,geen geroep, rustig doorwerken (wij hadden zicht op de keuken), enkel laatste gerechtje kwam tijdens desserts.dus bovenal,een heerlijke avond, prijs kwaliteit verhouding is goed en wij keren zeker nog terug 👍
Levi
Google review · 1 jaar geledenDe sushi was lekker maar wel enorme porties. Soms was het wel lang wachten. Een item van de eerste ronde kwam pas in de 3e ronden aan. Wat ik ook wel jammer vind is dat drinken bestellen soms lastig ging aangezien de bediening niet vaak bij de tafel komt en hier ook niet om komt vragen. Ze zijn helaas ook 1x ons drinken vergeten en hebben 1x het foute drankje geleverd. Voor de rest is het personeel wel vriendelijk :). De zalm was heerlijk en de champignons zijn wel echt een van de lekkerste die ik gehad heb! De bief was helaas wat flauw. De cocktails zijn ook erg lekker en helemaal niet duur. Ben over het algemeen wel tevreden, we hebben prima gegeten.

MISO Oriental
- Markt 14, 5911 HD Venlo, Nederland
- 077 208 3132