Van der Valk Hotel Venlo Reviews in Venlo

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Van der Valk Hotel Venlo in Venlo hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Venlo.

Rviews van gasten

3.4 · 2608 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
2 (40%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Ronald den Bakker

Review · 1 maand geleden

Bij aankomst op zondag was er door de receptioniste gemeld dat het ontbijt de volgende dag tot 11.00 zou zijn. s'Morgens in het restaurant bleek het tot 10.00 uur te zijn. Met honger vertrokken. Ter aanvulling, wel weer netjes het betaalde ontbijt terugbetaald gekregen.

Lotte Belonje

Review · 1 maand geleden

Schoonste V.d.V. locatie waar wij tot nu toe zijn geweest. Brandschone kamer: geen stofje te vinden. Heerlijk bed. Het ontbijt op de kamer is geweldig! De medewerkers zijn vriendelijk. Locatie is erg leuk: je bent zo in Roermond (outlet) en zo in Duitsland. Wij zijn naar de Westfield Mall in Oberhausen geweest. Superleuk! Een dikke 10! Wij komen zeker terug.

Just Saying

Review · 1 maand geleden

Echt top hotel Hebben het Hoogzomer arrangement geboekt De porties in t restaurant zijn echt meer dan genoeg , zeer ruime porties. Een dikke 10 , hiervoor Heel veel vriendelijke mensen die werken in dit hotel , zowel bij t ontbijt..de receptie , het restaurant en de bar en huishoudelijke dienst. Echt een aanrader!

Kees van Toorn

Review · 2 maanden geleden

Alleen korte lunch gebruikt maar bij binnenkomst ongeintersseerd personeel bij de receptie. Restaurant niet al te druk maar moest zelf om kaart vragen en het ging allemaal erg traag. Eten was redelijk, twaal uurtje en brood met kroketten maar prijs kwaliteit niet optimaal. Iets meer belangstelling voor de klant zou niet gek zijn...

Jacqueline Slag

Review · 2 maanden geleden

Gezellig weekendje weg in Venlo bij vd Valk. Via de mail al enige malen verzocht om een upgrade. De reactietijd is 3 tot 5 werkdagen, dus niet wat je bij vd Valk gewend bent. En wat blijkt bij het inchecken? Upgrade niet doorgevoerd, en de luxere kamer was al vergeven. Dat is wel een domper, als je op de upgrade had gerekend. Dus mailen met dit hotel raad ik af: je moet dus écht bellen, want de mails worden zoals gezegd circa 1x per week gelezen en als je een verzoek indient, kun je dus beter bellen, niet mailen!! De kamers waren netjes en prima. Restaurant was ook prima, maar niet veel keuze qua gerechten. Het ontbijt, mag uitmuntend worden genoemd! Zeer uitgebreid, en echt zeer compleet. Er was zelfs een machine voor verse Jus d-Orange! Soms was het krap en zoeken naar een plekje, maar al met al kon je uiteindelijk toch elders zitten, waar je eerst niet mocht plaats nemen. Locatie perfect, dichtbij de Duitse grens en andere leuke plekken. Verbeterpunten: Emails wat rapper beantwoorden en eventueel dinner "iets" meer keuze aanbieden.

Van der Valk Hotel Venlo

2608 reviews