Reviews bij Delta Hotel

3.8 · 3030 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
2 (40%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
3 (60%)
Filter:

Cees de Man

Google review · 1 maand geleden

Ondanks dat er een foutje was gemaakt of liever een misverstand sliep ik in een 1 persoonsbedje en was er niets anders meer beschikbaar,maar dat heeft het team goed opgelost en zeker gecompenseerd met service en vriendelijkheid Zeker de lieve Indische schat die mijn overhemden prachtig heeft gestreken en 20€ fooi veel te veel vond en dat niet accepteerde , en bracht alles netjes tot op mijn kamer ,prachtig team,mensen en locatie en no nonsens iedereen is gewoon welkom en dat maakt het zo mooi

Anna SH

Google review · 2 maanden geleden

We kwamen overwachts met een groep van 8 personen lunchen. Het was geen probleem, tafels werden verschoven zodat we aan één tafel konden zitten. Lunch was heerlijk, betaalbaar en werd vlot geserveerd. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en absoluut niet moeilijk!

Arjen Boelens

Google review · 2 maanden geleden

Afgelopen weekend hebben mijn vrouw en ik voor het eerst overnacht bij dit hotel, een heerlijk terras met dit weer, heerlijke borrelhapjes, fantastische plaats om te zitten aan het water, het ontbijt was ook goed. Het uitzicht vanuit kamer 603 is ook geweldig. Maar.. 1) We vinden het personeel absoluut niet vriendelijk, twee maal een fout met het bestellen van drankjes, bij het afrekenen onvriendelijk verwezen naar de bar. 2) Wat is is de kamer slecht, o.a. loszittend behang, een slechte matras, geen koffie en thee mogelijkheid in de kamer, een airco die niet gekoppeld zit met de afstandsbediening, douchen in het bad, eigelijk een “uitgewoonde” kamer. Goede verduisterende gordijnen echter zonder een koof rondom werkt dat niet echt, rond 06:00 was het gewoon licht in de kamer. Bij het uitchecken aangegeven dat de kamer en badkamer wel aan een renovatie toe was waar enigzins "verbaasd" op werd gereageerd. Tevens sporen van lekkage in de gang op de 6-de verdieping en op andere plaatsen ook achterstallig onderhoud. Jammer, wij hadden ons écht verheugd op het verblijf wat helaas wat anders is ervaren. Dit bericht heb ik ook aan de Directeur van het hotel gestuurd dhr Overbeeke. Hierop is geen reactie gekomen. Zelf op een klacht over een muis in het restaurant wordt niet gereageerd lees ik. Als ik verder andere reviews lees via dit medium en er wordt slechts sporadisch gereageerd waarbij alleen de positive kant wordt benadrukt dan wordt het tijd dat een professionele partij dit hotel overneemt die oog voor onderhoud hebben, het de gasten naar de zin willen maken én professioneel personeel inzetten. Update 20 mei 2025: Er is na het plaatsen van de review alsnog contact opgenomen door de directeur. Er was in 2021 een renovatie gepland echter door Corona heeft dat niet plaatsgevonden. Dit najaar worden er cosmetische onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd (schilderen en behangen) echter een upgrade van de kamers lijkt niet in de planning opgenomen. Tevens is getracht de review te ontkrachtten, zonder verder in details te treden is dat uiteraard niet gelukt.

Pieter van Roijen

Google review · 2 maanden geleden

Bij het Delta Hotel komen we regelmatig om te dineren en dit keer hadden we besloten om een keer een overnachting te boeken. Wij hadden de Kapitein Nemo suite geboekt, dit is een zeer ruime kamer op de 5e verdieping met badkamer met bad, apart toilet, zithoek, schrijftafel airco, Nespresso en kingsize bed. Alles is een beetje klassieke stijl. Er is zelfs een balkon. Je zit midden in de haven en als je dat niet erg vindt is het uitzicht prima en kan je buiten in de zon zitten met zicht op de nieuwe maas. Het eten in Nautique is goed en de bediening is vlot en snel. Hier is in de ochtend ook het uitgebreide ontbijtbuffet. Voor elk wat wils en het wordt vaak en snel bijgevuld. We zijn heerlijk verwend en voor dat we weggingen hebben we het volgende verblijf alweer geboekt.

Remko Roo, de

Google review · 3 maanden geleden

Wij waren met een gezelschap van 11 personen uit eten ter herinnering aan onze overleden tante, waarmee wij vaak in het restaurant hebben gegeten. Helaas nu een erg slechte ervaring. Een speciaal asperge menu werd aangeboden, maar de aspergesalade was bij de bestelling al op. Het alternatief de garnalenkroket van het reguliere menu was er ook niet. Ook de gewenste oesters waren op. De nieuwe flessen wijn moesten eerst gekoeld worden op ijs en bleken uiteindelijk andere flessen dan de eerdere wijn, zonder hier melding van te maken. Wijn op in een restaurant en niet gekoeld, nog nooit meegemaakt. Tot besluit wilden we van het menu de Romanoff aardbeien, maar dat dessert was ook op. En dat op een zaterdagavond om 18.30. Wij vonden dit uitermate slecht voor het restaurant.

Delta Hotel

3030 reviews
  • Maasboulevard 15, 3133 AK Vlaardingen, Nederland
  • 010 434 5477