Reviews bij Hotel-Café-Restaurant Solskin
Beoordelingsverdeling
Tom Van orshaegen
Google review · 1 maand geledenGin van het huis niet te drinken Bediening zwak Garnaal kroketten zonder 1 Garnaal Garnaal cocktail van Noordzee garnalen zijn roze garnalen. Tip loop hier voorbij want enige dat hoog is is de prijzen. En in reactie beweren dat ze het tijdens bediening zouden vermeld hebben. Leugens . Garnaalcocktail stond erbij een tomaatje of wat groen zou dan meerwaarde zijn. Niet komen vragen of we koffie of dessert willen . Bij de buren terug komen vragen wat ze moeten hebben want bon verloren achter de bar. Als het goed is mag je het zeggen maar het was niet goed sorry.
G. K.v.S.
Google review · 2 maanden geledenOmdat ik mijn review per ongeluk heb verwijderd even een nieuw review. 2023 een perfect verblijf gehad met heerlijke bedden en een lekker ontbijt. Aanbevolen deze prachtige locatie aan de boulevard van Vlissingen.
David Janse
Google review · 2 maanden geledenDe gerechten van restaurant Solskin waren vroeger van uitstekende kwaliteit, zo ook de bediening. Echter ons bezoek van afgelopen week aan het restaurant was in onze beleving een onverwachte teleurstelling. De gerechten die we opgediend kregen waren beduidend minder van kwaliteit en de bediening was wat afstandelijk en minder informatief over de gerechten. Het restaurant is qua ruimte uitgedijd, maar helaas qua kwaliteit gekrompen. Gaat Kwantiteit nu boven kwaliteit?
Elke Peeters
Google review · 3 maanden geledenAls ik kon gaf ik u - 100 op 5 . Zeer onbeleefd. Als je vraagt waarom je dezelfde kamer hebt geboekt als vorige keer en je krijgt een ander wordt de eigenares zeer onbeleefd en agressief ! Pakt zelfs onze sleutel af en zet ons buiten ! Dus betaald voor helemaal niets te krijgen ! Blijf weg uit da krot Ga daar nooit heen. Boek Fletcher hotel er iets verder voor dezelfde prijs zit je in een paleis !!!
Elisa Boomaars
Google review · 3 maanden geledenWij hebben met ontbijt geboekt. Het was niet zo druk. Maar degene die verantwoordelijk is voor het ontbijt vult de pannen niet op tijd bij. Geen spek, geen eieren. Het mandje met brood was al een hele tijd leeg. Ze vult het uiteindelijk wel bij, maar je moet er telkens om vragen. En dan wachten. Gasten die in een hotel met ontbijt verblijven, willen comfort. Wij zijn reizigers en vaste gasten hier. We weten wat we zien. Dit is een opbouwende kritiek. Er is altijd ruimte voor verbetering. Laat de gasten niet te lang wachten. Jullie hebben een goede reputatie, verpest die niet.

Hotel-Café-Restaurant Solskin
- Boulevard Bankert 58, 4382 AC Vlissingen, Nederland
- 0118 417 350